marinaa ja marmatusta.. =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venefica
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Venefica

Aktiivinen jäsen
01.02.2007
2 128
0
36
Tää on näitä yh:n heikkoja hetkiä.
Nukkunu viime yönä todella onnettomasti, 3,5 tuntia, Heränny aamulla 4, ollu normi päivän töissä, hakenu lapset tarhasta, koittanu olla, mutta ei jaksaisi. Nyt olisi niin mukavaa, että tossa olisi joku joka hoitaisi muksut päiväkotiin ja mie pääsisin nukkumaan, jotta aamulla jaksaisi nousta taas 4 töihin, ja huomenna olisi pirteämpi sitten illalla lasten kanssa.
Viime yön unen puute ei johdu rilluttelusta, vaan pääsin töistä klo 21, kotiin tulo kesti oman aikansa ja rauhottuminen, jotta saa unesta kiinni. :/

:hug: :hug: Voimia sulle.Mä teen itsekin vuorotyötä ja tiedän tasan miltä susta tuntuu tosin koskaan en juodu noin aikaisin nousemaan, mutta sitten taas aamulla joudun usein raahaamaan noi lapset puoliunessa sinne päiväkotiin. Kirjoituksestasi päättelin etä olet yksinhuoltaja mitä minä en ole ,mutta välillä tuntuu siltä kun tuo isäntä on niin vähän kotona ja tuntuu että hän yrittää elää sinkkuelämää vaikka on kaksi pientä lasta eli omat menot ja mielenkiinnot menee kaiken muun edelle.

Mie olen huoltoasemalla töissä, jossa työaika on 5.45-24 välisenä aikana. Mie vaan tarviin aamulla sen reilun tunnin heräämiseen ja liikkeelle lähtöön. Lapset on hidastanu mua :)

Yhteistyössä