Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siitä vaan. Vapaamuurariveljet tilaa prostituoituja kokouksiinsa minkä ehtii, ja panevat niitä naamiot päässä.
Ja jos Suomen Pankin johtaja ei ole vapsu niin kuka sitten?
Siitä meiningistä kertoo mm. Stanley Kubrickin Eyes Wide Shut -leffa.
Kerronko lisää?
Ja älä vaan missään tapauksessa katso Squid Game-sarjaa Netflixissä. Se kertoo jo sit ihan maailmanlaajuisella tasolla niistä maailman ylimmän eliitin naamiotyypeistä.Laitoin tämän kunniaa loukkaavan kommenttisi lähisukulaiselleen tiedoksi. Kannattaisi sinun edes jatkossa olla varuillasi, mitä kirjoitat julkisesti.
Eijei. Nää on entisten 33.asteen vapaamuurariveljien kertomia. Harmi vaan että Kubrick mystisesti kuoli ennen tuon leffan julkaisua, samoin eräs suomalainen Julin jäi mystisesti moottorikelkkansa alle, kun kertoi avoimesti näistä.Vai niin, näinkö sä tosiaan kuvittelet? Todellakin, kuvitelmaa on ja perustat sen joihinkin leffoihin.
Sulla ois kyl...persoonallinen valtakausi. Ja miksi brittikuninkaalliset on sun kohteena? Jännää politiikkaaNo vastaiskuna. Mitä poliittisia ajatuksia SULLA on? Ja nyt ei sit kelpaa se, että kritisoit muiden ajatuksia vaan kerro ihan omia.
Jos mä olisin tyranni yksinvaltias ni suomessa ei ois uskontoa. Eikä sosiaalitukia. Verotustakin voitaisiin siis keventää ehkä noin 70 prosenttia.
Koulujärjestelmän pitäisin. Tosin sitäkin muuttaisin. Ja epäterveellisiin ruoka-aineisiin niinku sokeri ja pulla (vaikkei tää ruokaketju ollutkaan) iskisin vain itseni iloksi haittaveron. -Se, kenen haitta se ois, on määriteltävissä miten haluat, ku terveydenhuoltoahan ei edes olisi.
Mun valtakaus kannustaisi omatoimisuuteen. Ja turhan karsimiseen. K.akkilehdet kiellettäisiin. Ja brittein kuninkaallisista ei saisi mainita suomen lehdistössä sanaakaan
Ei tämä ole politiikkaketju vaikka yksi kokouksen osallistujista onkin meidän pääministeriNooo...kerropa mitä sulla on poliittisia ajatuksia, muuta ku että äänestäminen on turhaa?
Tää on politiikkaketju, huom huom, tää ei oo ruokaketju.
Ja yhtä monta kertaa sinulle vastattiin, että keskustellaanKysyn nyt 3. kerran, että mitä siellä sitten tehdään?
No mikä ketju tää on?Ei tämä ole politiikkaketju vaikka yksi kokouksen osallistujista onkin meidän pääministeri
Eijei. Nää on entisten 33.asteen vapaamuurariveljien kertomia. Harmi vaan että Kubrick mystisesti kuoli ennen tuon leffan julkaisua, samoin eräs suomalainen Julin jäi mystisesti moottorikelkkansa alle, kun kertoi avoimesti näistä.
Oma moottorikelkka, khm, siis hyökkäsi kimppuun.
No mikä ketju tää on?
No niinhän se yleensä kertoo, mutta jostain syystä se on tästä BB-tapahtumasta hiljaa...Tähän on maailma mennyt, että pääministerin pitäisi kertoa INSTAssa kaikki...
Missä vaiheessa oon halunnu mua huomioitavan?Sun huomionhakuinen ja vainoharhainen sekoiluketju vol 432700![]()
PaskaketjuNo mikä ketju tää on?
Vapaamuurariutta on arvosteltu sen ei-demokraattisuuden vuoksi.Juu kyllä kyllä, tulivat sulle kertomaan.. Vapaamuurarit eivät kerro sisäisistä asioista, joten siksi niitä on joidenkin pakonomaisesti keksittävä.
Viimeistään tässä kerjussa selviää kuka on täysi seinähullu tällä palstalla.Paskaketju
Missä vaiheessa oon halunnu mua huomioitavan?
Kenen nettopalkka on 1000?Tuet yhtä isoja kuin palkka? Niitä paskapalkkoja pitää nostaa että kannattaa käydä töissä. Kuka haluaa käydä töissä jos nettopalkka on 1000-1400?
Täällä on jo puutarhaketju, miksi aloittaisin semmosen?
Näissä sun aloituksissa on usein toisintoja. Relaisit välillä ja aloita vaikka puutarhanhoitoketju tai kokkailuketju. Mitä viljelet? Ajattelin, että landella näin kai tehdään, ja mitä tykkäät kokkailla, mitkä ovat bravuurisi?
Vapaamuurariutta on arvosteltu sen ei-demokraattisuuden vuoksi.
Siis en ole vastaan verkostoitumista vaikkapa liike-elämässä, ja kaverin auttamista. Mutta vapaamuurarius on ongelmallista
-oikeudenkäyntijutuissa
-firmojen edun saamisessa.
No tee itse parempi.Paskaketju
Täällä on jo puutarhaketju, miksi aloittaisin semmosen?
Sehän se on että ihmiset hinkuis kuulla aina vaan rauhoittavia life-style -juttuja.
Tähän on maailma mennyt, että pääministerin pitäisi kertoa INSTAssa kaikki...