Asiasta saat lisää tietoa tuosta heidän sivustostaan. Tämä keskustelupalsta ei liene oikea paikka kysellä.
Löytyykö? https://bilderbergmeetings.org/meetings/meetings-overview.5022
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Asiasta saat lisää tietoa tuosta heidän sivustostaan. Tämä keskustelupalsta ei liene oikea paikka kysellä.
Millä tavalla he yrittävät vaikuttaa demokratioihin? Onko sinulla joitakin konkreettisia esimerkkejä? Vai ovatko kaikki nämä sinun epäilysi peräisin tästä "mystisestä" kokoontumisesta levitetyistä salaliittoteorioista? Et kai sinäkin sentään sellaisiin lankea?
Tuskin tämän palstan seuraajat pystyvät antamaan vastauksen kysymykseesi.Kysyn nyt 3. kerran, että mitä siellä sitten tehdään?
Tuskin tämän palstan seuraajat pystyvät antamaan vastauksen kysymykseesi.
Seminaareja on joka lähtöön.
Itse olen vain iloinen etten enää eläkeläisenä tarvitse istua puuduttavissa kalvosulkeisissa. Netistä voin katsoa mitä haluan. Näköjään Teslan pomo patistelee työntekijöitään takaisin lähityöhön irtisanomisuhalla.
Ihmiset ovat oppineet uuden elämäntavan.
Minulle ei oikein aukea vitsi alpakoista
Deppin käräjillä. Löysin Youtube-videon, jossa oli muutama alpakka oikeustalon pihalla. Olen nähnyt vain yhden elokuvan (Turisti), jossa mies on pääosassa.
Relaa vähän Palstapesu. Ei Suomi uppoa sillä aikaa kun Sanna on uutispimennossa. Me pidetään asemia pystyssä eikös vain?
Se mitä iltapäivälehdet on Bilderperistä kertoneet, on se että siellä kerrotaan 2 vuoden päähän suuntautuvia asioita.No voi voi.. Mitä sitte?
" Bilderberg-ryhmä on vuosittain järjestettävä ulkopuolisilta suljettu epävirallinen kokous, johon kutsutaan eri aloilta osittain vaihtuvia vaikutusvaltaisia vieraita. "
KeskustellaanKysyn nyt 3. kerran, että mitä siellä sitten tehdään?
Voi taju.Osaa palstalaisista ärsyttää, kun Sanna sai kutsun mkelenkiitoiselta vaikuttavaan kokoukseen.
Hän on kutsun perusteella päässyt arvovaltaiseen joukkoon.
Mielenrauhaani ei vaikuta pätkääkään vaikka Sanna olisi mennyt jenkkeihin kauneusleikkaukseen. Hänen kohdalla tosin pitäisi puhua rumuusleikkauksesta.
Hänella olisi taatusti helpompaa vähemmän näyttävällä habituksella.
Juuri näin eli keskustellaan hyvässä ilmapiirissä.Keskustellaan
Mistä?Juuri näin eli keskustellaan hyvässä ilmapiirissä.
Kysyn nyt 3. kerran, että mitä siellä sitten tehdään?
Voi taju.
Tietäisipä Sanna, millainen pikkupikku fani hänellä on tällä palstalla, että vaikka mikä olisi, niin tää fani puolustaa Sannaa viimeiseen asti. Roikut Sannan lahkeessa, vaikka Sanna tekisi mitä.
Veikkaan että Sannaa hävettäisi pikku faninsa ja Sannan ulkomuodon ylistäminen, hän kun ei halua sitä sekottaa politiikkaan.
Suloista tuo sun fanitus, mutta tyhmää ja epäreilua sen palvonnan kohteelle.
Mutta arvaapa mitä. Kun ei ollu kyse just Sanna Marinista. Mä tiedän että tuolla on ravanneet Jyrki Kataiset, Stubbit sun muut. Ja olen ennenki nostanu äläkän sen kokouksen salamyhkäisyyden=epädemokraattisuuden takia.
Kai te, etenkin Echo ja Palstapesu, tätä tilaisuutta ja siihen osallistuneita suomalaisia paheksua?
"Yhdysvaltain kongressi kutsuu vuosittain yli 3 000 ihmistä eri puolilta maata ja maailmaa kuuntelemaan puheita ja tapaamaan toisiaan.
Kansainvälisen politiikan ja talouden eliitin verkostoitumista kristillisellä mausteella. Näin voi tiivistää Yhdysvaltain kongressin isännöimän kansallisen rukousaamiaisen, joka järjestetään vuosittain Washington D.C:ssä.
Helmikuun ensimmäisenä torstaina pidettävään tapahtumaan osallistuu Suomesta tällä kertaa kolme henkilöä: ulkoministeri Timo Soini (ps.) sekä kansanedustajat Laura Huhtasaari (ps.) ja Antero Laukkanen (kd.)"
![]()
Mikä on Trumpin rukousaamiainen? – Soini selitti siteeraamalla Paavo Lipposta
Yhdysvaltain kongressi kutsuu vuosittain yli 3 000 ihmistä eri puolilta maata ja maailmaa kuuntelemaan puheita ja tapaamaan toisiaan.yle.fi
Näyttää siltä, että tähän ei osata vastata, mutta halutaan silti kovistella minua, kun spekuloin asialla. Herkkä aihe selkeästi hallituksen kannattajille. Kannattaa kasvattaa vähän paksumpaa nahkaa.
En koe tätä asiaa sellaisena, että tarvitsisi erikseen relata. Olen ihan rentoutunut muutenkin.
Jaa täh? Ja sit ku luin ketjun niin etä sitten?
Mitä väliä?
Jotenkin hupaisaa, miten tärkeiksi jotkut kokevat jotkut poliitikot.
No mä ihmettelen sellaista keski-ikäistä, jolle on yks hailee, mitä poliitikot sanoo tai tekee. Emmä sano että jokaisen tarttee olla kamalan valveutunut, mutta ees joskus on hyvä höristää korviaan, että mihin päin Suomea viedään.Jaa täh? Ja sit ku luin ketjun niin etä sitten?
Mitä väliä?
Jotenkin hupaisaa, miten tärkeiksi jotkut kokevat jotkut poliitikot.
No mä ihmettelen sellaista keski-ikäistä, jolle on yks hailee, mitä poliitikot sanoo tai tekee. Ei tartte olla kamalan valveutunut, mutta ees joskus höristää korviaan, että mihin päin Suomea viedään.
Koska ne päätökset vaikuttavat meillä arkeen: työ, ruoka, polttoaine, terveydenhuolto, koulutus, jne.
Onko rukousaamiainen käyty suljettujen ovien takana, ovatko kokoukset salaisia?Kai te, etenkin Echo ja Palstapesu, tätä tilaisuutta ja siihen osallistuneita suomalaisia paheksua?
"Yhdysvaltain kongressi kutsuu vuosittain yli 3 000 ihmistä eri puolilta maata ja maailmaa kuuntelemaan puheita ja tapaamaan toisiaan.
Kansainvälisen politiikan ja talouden eliitin verkostoitumista kristillisellä mausteella. Näin voi tiivistää Yhdysvaltain kongressin isännöimän kansallisen rukousaamiaisen, joka järjestetään vuosittain Washington D.C:ssä.
Helmikuun ensimmäisenä torstaina pidettävään tapahtumaan osallistuu Suomesta tällä kertaa kolme henkilöä: ulkoministeri Timo Soini (ps.) sekä kansanedustajat Laura Huhtasaari (ps.) ja Antero Laukkanen (kd.)"
![]()
Mikä on Trumpin rukousaamiainen? – Soini selitti siteeraamalla Paavo Lipposta
Yhdysvaltain kongressi kutsuu vuosittain yli 3 000 ihmistä eri puolilta maata ja maailmaa kuuntelemaan puheita ja tapaamaan toisiaan.yle.fi
Ei se ihan niin mee, jos ei ole ihan joku kroisos joka selviää lamasta kuin lamasta.Se, mitä itse tekee, vaikuttaa siihen, miten pärjää.
Ei se ihan niin mee, jos ei ole ihan joku kroisos joka selviää lamasta kuin lamasta.
Esim.monia kuljetusliikkeitä on joutunu lopettamaan polttoaineen kallistumisen takia. Tai ravintolat oli korona-aikaan kiinni koska hallitus linjasi niin, ja konkursseja tuli.
En mä nyt sanois että ne yrittäjät oli kamalan laiskoja tai tunareita.