Marin ei kertonu Washingtonin matkan syytä instassa, mikäs löytyikään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Millä tavalla he yrittävät vaikuttaa demokratioihin? Onko sinulla joitakin konkreettisia esimerkkejä? Vai ovatko kaikki nämä sinun epäilysi peräisin tästä "mystisestä" kokoontumisesta levitetyistä salaliittoteorioista? Et kai sinäkin sentään sellaisiin lankea?

Kysyn nyt 3. kerran, että mitä siellä sitten tehdään?

Kysyn nyt 3. kerran, että mitä siellä sitten tehdään?
Tuskin tämän palstan seuraajat pystyvät antamaan vastauksen kysymykseesi.
Seminaareja on joka lähtöön.
Itse olen vain iloinen etten enää eläkeläisenä tarvitse istua puuduttavissa kalvosulkeisissa. Netistä voin katsoa mitä haluan. Näköjään Teslan pomo patistelee työntekijöitään takaisin lähityöhön irtisanomisuhalla.
Ihmiset ovat oppineet uuden elämäntavan.
Minulle ei oikein aukea vitsi alpakoista
Deppin käräjillä. Löysin Youtube-videon, jossa oli muutama alpakka oikeustalon pihalla. Olen nähnyt vain yhden elokuvan (Turisti), jossa mies on pääosassa.
Relaa vähän Palstapesu. Ei Suomi uppoa sillä aikaa kun Sanna on uutispimennossa. Me pidetään asemia pystyssä eikös vain?

Tuskin tämän palstan seuraajat pystyvät antamaan vastauksen kysymykseesi.
Seminaareja on joka lähtöön.
Itse olen vain iloinen etten enää eläkeläisenä tarvitse istua puuduttavissa kalvosulkeisissa. Netistä voin katsoa mitä haluan. Näköjään Teslan pomo patistelee työntekijöitään takaisin lähityöhön irtisanomisuhalla.
Ihmiset ovat oppineet uuden elämäntavan.
Minulle ei oikein aukea vitsi alpakoista
Deppin käräjillä. Löysin Youtube-videon, jossa oli muutama alpakka oikeustalon pihalla. Olen nähnyt vain yhden elokuvan (Turisti), jossa mies on pääosassa.
Relaa vähän Palstapesu. Ei Suomi uppoa sillä aikaa kun Sanna on uutispimennossa. Me pidetään asemia pystyssä eikös vain?

Näyttää siltä, että tähän ei osata vastata, mutta halutaan silti kovistella minua, kun spekuloin asialla. Herkkä aihe selkeästi hallituksen kannattajille. Kannattaa kasvattaa vähän paksumpaa nahkaa.
En koe tätä asiaa sellaisena, että tarvitsisi erikseen relata. Olen ihan rentoutunut muutenkin.

No voi voi.. Mitä sitte?

" Bilderberg-ryhmä on vuosittain järjestettävä ulkopuolisilta suljettu epävirallinen kokous, johon kutsutaan eri aloilta osittain vaihtuvia vaikutusvaltaisia vieraita. "
Se mitä iltapäivälehdet on Bilderperistä kertoneet, on se että siellä kerrotaan 2 vuoden päähän suuntautuvia asioita.

Okei, mikä tahansa isompi taho suunnittelee toimintaansa jo vuosiksi eteenpäin. Ja valtiotkin tiedottavat kansalaisille tulevista linjauksistaan.

Mutta tuolla palaverissa ne asiat
tiedetään 2 vuodeksi eteenpäin.
Mutta ei kerrota kansalaisille _mitään_. Hetkinen, vaikka jopa huippukokousten anti kerrotaan kaikille?

Ja mua vähän hämää: näyttelevätkö sinne kutsutut poliitikot tuon jälkeen yllättynyttä, kun ne asiat alkavat tapahtua?

”En koe tätä asiaa sellaisena, että tarvitsisi erikseen relata. Olen ihan rentoutunut muutenkin.”
Hyvä juttu kun ei pinnasi kiristä.
Surffailin ja minulle selvisi alpakkajuttu perusteellisesti. Luin myös HS Visio-sivulta Elon Musk-jutun. Mies vaikuttaa olevan aikamoinen kuumakalle pomona.
Sanna hoitaa hommansa hyvin. Ei minulla ole tarvetta tuskailla joutavilla asioilla. Hänellä on sijainen, joka hoitaa juoksevat asiat.
Soita ulkoministeriöön. Sieltä saat luultavasti saman vastauksen kuin lehtien toimittajat.

Osaa palstalaisista ärsyttää, kun Sanna sai kutsun mkelenkiitoiselta vaikuttavaan kokoukseen.
Hän on kutsun perusteella päässyt arvovaltaiseen joukkoon.
Mielenrauhaani ei vaikuta pätkääkään vaikka Sanna olisi mennyt jenkkeihin kauneusleikkaukseen. Hänen kohdalla tosin pitäisi puhua rumuusleikkauksesta.
Hänella olisi taatusti helpompaa vähemmän näyttävällä habituksella.
Voi taju. 😠

Tietäisipä Sanna, millainen pikkupikku fani hänellä on tällä palstalla, että vaikka mikä olisi, niin tää fani puolustaa Sannaa viimeiseen asti. Roikut Sannan lahkeessa, vaikka Sanna tekisi mitä.
Veikkaan että Sannaa hävettäisi pikku faninsa ja Sannan ulkomuodon ylistäminen, hän kun ei halua sitä sekottaa politiikkaan.

Suloista tuo sun fanitus, mutta tyhmää ja epäreilua sen palvonnan kohteelle.

Mutta arvaapa mitä. Kun ei ollu kyse just Sanna Marinista. Mä tiedän että tuolla on ravanneet Jyrki Kataiset, Stubbit sun muut. Ja olen ennenki nostanu äläkän sen kokouksen salamyhkäisyyden=epädemokraattisuuden takia.

Ja koita elämänkerta-tarinatuokiotäti edes kerran skipata mun ketju, joka käsittelee Sanna Marinia.

Tee hengitysharjoitus ja toista itsellesi vaikkapa 50 kertaa:

"Mä kestän sen, että joku kritisoi Marinia/Tarja Halosta/punavihreää naispoliitikkoa. Mä en pomppaa kattoon."
"Mä kestän sen, että joku kritisoi Marinia/Tarja Halosta/punavihreää naispoliitikkoa. Mä en pomppaa kattoon."
"Mä kestän, sen, että joku kritisoi..."

Kyllä se siitä :)

Voi taju.

Tietäisipä Sanna, millainen pikkupikku fani hänellä on tällä palstalla, että vaikka mikä olisi, niin tää fani puolustaa Sannaa viimeiseen asti. Roikut Sannan lahkeessa, vaikka Sanna tekisi mitä.
Veikkaan että Sannaa hävettäisi pikku faninsa ja Sannan ulkomuodon ylistäminen, hän kun ei halua sitä sekottaa politiikkaan.

Suloista tuo sun fanitus, mutta tyhmää ja epäreilua sen palvonnan kohteelle.

Mutta arvaapa mitä. Kun ei ollu kyse just Sanna Marinista. Mä tiedän että tuolla on ravanneet Jyrki Kataiset, Stubbit sun muut. Ja olen ennenki nostanu äläkän sen kokouksen salamyhkäisyyden=epädemokraattisuuden takia.

Kyse lienee siitä, että sinä olet langennut salaliittoteorioiden pauloihin.

Kai te, etenkin Echo ja Palstapesu, tätä tilaisuutta ja siihen osallistuneita suomalaisia paheksua?

"Yhdysvaltain kongressi kutsuu vuosittain yli 3 000 ihmistä eri puolilta maata ja maailmaa kuuntelemaan puheita ja tapaamaan toisiaan.

Kansainvälisen politiikan ja talouden eliitin verkostoitumista kristillisellä mausteella. Näin voi tiivistää Yhdysvaltain kongressin isännöimän kansallisen rukousaamiaisen, joka järjestetään vuosittain Washington D.C:ssä.
Helmikuun ensimmäisenä torstaina pidettävään tapahtumaan osallistuu Suomesta tällä kertaa kolme henkilöä: ulkoministeri Timo Soini (ps.) sekä kansanedustajat Laura Huhtasaari (ps.) ja Antero Laukkanen (kd.)"

Tähän Echo ja Palstapesu eivät kommentoineet mitään..

Näyttää siltä, että tähän ei osata vastata, mutta halutaan silti kovistella minua, kun spekuloin asialla. Herkkä aihe selkeästi hallituksen kannattajille. Kannattaa kasvattaa vähän paksumpaa nahkaa.
En koe tätä asiaa sellaisena, että tarvitsisi erikseen relata. Olen ihan rentoutunut muutenkin.

Et sinä kyllä rennolta vaikuta :D

Mutta esitit asian, joka paljastaa ajatuksesi: "hallituksen kannattajat". En ole itse ollut tästä moksiskaan ennenkään, niin miksi nyt pitäisi olla? Ja sinulle vielä kysymys, jos tuolla olisi mukana sanotaan nyt vaikkapa joku PS:stä.. kukas se voisi olla, ei tule mieleen, no mutta joku, vaikka Purra, niin tivaisitko silloin tietoja?

Tässä sulle nyt ihan kädestä pitäen uutisartikkeli ja mukana kommentoimassa jopa Elina Valtonen, joka ehkä kelpaa sinulle kommentoijaksi, kun olet tuollainen wannabe-porvari:

"Mediahiljaisuus on kuitenkin saanut aikaan sen, että Bilderberg-tapaamisista on liikkeellä erilaisia salaliittoteorioita. Yksi on se, että kokouksissa suunnitellaan uutta maailmanjärjestystä.

– Ne puheet kannattaa jättää omaan arvoonsa, kansanedustaja Elina Valtonen (kok) hymähtää.

 Tuo on tuollainen Venäjän trollitehtaiden välittämä ajatus. Olen ollut aina valmis kertomaan omasta Bilderberg-vierailustani niin paljon kuin pystyn. Etenkin, kun Venäjän propaganda on niin vahvaa ja kun jotkut aidosti uskovat näihin salaliittoteorioihin, Valtonen lisää.

– Ymmärrän, jos tapaaminen huokuu erilaista mystiikkaa, minusta se on hyvä keskustelufoorumi, Pentikäinen puolestaan sanoo.

KYSE ON Valtosen mielestä kuin mistä tahansa kansainvälisestä konferenssista. Osallistujissa on vain enemmän henkilöitä politiikan tai elinkeinoelämän huipulta, muutoin formaatti on sama: keskustellaan ajankohtaisista aiheista ja verkostoidutaan.

Valtonen muistuttaa, että Bilderberg-tapaamisten alkuperäisenä tarkoituksena oli vahvistaa transatlanttista suhdetta Euroopan ja Yhdysvaltojen kesken ja sama pätee edelleen.

– Varsinkin tässä maailmantilanteessa yhtenäinen länsi on todella tärkeä Venäjän aggressioita vastaan, Valtonen näkee."

”Mutta esitit asian, joka paljastaa ajatuksesi: "hallituksen kannattajat". En ole itse ollut tästä moksiskaan ennenkään, niin miksi nyt pitäisi olla? Ja sinulle vielä kysymys, jos tuolla olisi mukana sanotaan nyt vaikkapa joku PS:stä.. kukas se voisi olla, ei tule mieleen, no mutta joku, vaikka Purra, niin tivaisitko silloin tietoja?”

Palstapesu on luultavasti tänään kiireinen ja ehkä tarvitsee johonkin tietoa konferenssista. On iso kunnianosoitus palstalaisille, että täältä joku luulee löytävänsä kysymykseensä vastauksen. Muistaakseni IS-sivulla luki, että tilaisuudesta kerrotaan tänään enemmän. Ehkä Ylen iltauutisissa tulee enemmän tietoa.
Palstapesu vaikuttaa mukavalta ihmiseltä. Hän ei pahoita kenenkään mieltä vaan pysyy asialinjalla. Echosta minulla on huonoja kokemuksia ja sivuutan hänen jutut lukematta.
Ottakaa muutkin Maryanista mallia.

Jaa täh? Ja sit ku luin ketjun niin etä sitten?

Mitä väliä?

Jotenkin hupaisaa, miten tärkeiksi jotkut kokevat jotkut poliitikot.
No mä ihmettelen sellaista keski-ikäistä, jolle on yks hailee, mitä poliitikot sanoo tai tekee. Emmä sano että jokaisen tarttee olla kamalan valveutunut, mutta ees joskus on hyvä höristää korviaan, että mihin päin Suomea viedään. :unsure:

Koska ne päätökset vaikuttavat meillä arkeen: työ, ruoka, polttoaine, terveydenhuolto, koulutus, jne.

No mä ihmettelen sellaista keski-ikäistä, jolle on yks hailee, mitä poliitikot sanoo tai tekee. Ei tartte olla kamalan valveutunut, mutta ees joskus höristää korviaan, että mihin päin Suomea viedään.

Koska ne päätökset vaikuttavat meillä arkeen: työ, ruoka, polttoaine, terveydenhuolto, koulutus, jne.

Höpöhöpö.

Ja tehän ne sinne äänestitte ja äänestätte.

*pesee kätensä koko jutusta*

Se, mitä itse tekee, vaikuttaa siihen, miten pärjää.

Kai te, etenkin Echo ja Palstapesu, tätä tilaisuutta ja siihen osallistuneita suomalaisia paheksua?

"Yhdysvaltain kongressi kutsuu vuosittain yli 3 000 ihmistä eri puolilta maata ja maailmaa kuuntelemaan puheita ja tapaamaan toisiaan.

Kansainvälisen politiikan ja talouden eliitin verkostoitumista kristillisellä mausteella. Näin voi tiivistää Yhdysvaltain kongressin isännöimän kansallisen rukousaamiaisen, joka järjestetään vuosittain Washington D.C:ssä.
Helmikuun ensimmäisenä torstaina pidettävään tapahtumaan osallistuu Suomesta tällä kertaa kolme henkilöä: ulkoministeri Timo Soini (ps.) sekä kansanedustajat Laura Huhtasaari (ps.) ja Antero Laukkanen (kd.)"

Onko rukousaamiainen käyty suljettujen ovien takana, ovatko kokoukset salaisia?

Se, mitä itse tekee, vaikuttaa siihen, miten pärjää.
Ei se ihan niin mee, jos ei ole ihan joku kroisos joka selviää lamasta kuin lamasta.

Esim.monia kuljetusliikkeitä on joutunu lopettamaan polttoaineen kallistumisen takia. Tai ravintolat oli korona-aikaan kiinni koska hallitus linjasi niin, ja konkursseja tuli.
En mä nyt sanois että ne yrittäjät oli kamalan laiskoja tai tunareita.

Ei se ihan niin mee, jos ei ole ihan joku kroisos joka selviää lamasta kuin lamasta.

Esim.monia kuljetusliikkeitä on joutunu lopettamaan polttoaineen kallistumisen takia. Tai ravintolat oli korona-aikaan kiinni koska hallitus linjasi niin, ja konkursseja tuli.
En mä nyt sanois että ne yrittäjät oli kamalan laiskoja tai tunareita.

No mut siihen mä tähtään. Että pärjään. Ja pärjään nytkin jos tarvis. Vaikka pari vuotta metsässä.

Eikä tän hetken hallitus mahda tolle sodalle yhtään mitään sen suuremmin kuin mahtoivat koronalle. Sinällään ajanhaaskausta kritisoida. Kannattaa ennemmin tehdä ite.

• Vau!
Reactions: Echo

Yhteistyössä