Marin ei kertonu Washingtonin matkan syytä instassa, mikäs löytyikään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tähän Echo ja Palstapesu eivät kommentoineet mitään..
Voi elämä. :)

Kas kun istuin leppoisasti kuopuksen kanssa juttelemassa ulkona hänen asioistaan, kunnes alkoi sataa. En mä kotona ota kännykkää joka paikkaan mukaan.

Viimeksi muokattu:
No mut siihen mä tähtään. Että pärjään. Ja pärjään nytkin jos tarvis. Vaikka pari vuotta metsässä.

Eikä tän hetken hallitus mahda tolle sodalle yhtään mitään sen suuremmin kuin mahtoivat koronalle. Sinällään ajanhaaskausta kritisoida. Kannattaa ennemmin tehdä ite.
Kannattaa tehdä ite? Itsekö sä meet Venäjää vastaan puolustautumaan tai kyhäät pahvilevystä koronavaroituskyltin?

Kato Roosa isoja kokonaisuuksia. On hyvä että pärjäät omassa elämässäs, mut ei aina kannata tuijottaa asioita mitä on nenän edessä ja just omassa arjessa, vaan nostaa katse yleisemmälle tasolle. :)

Kannattaa tehdä ite? Itsekö sä meet Venäjää vastaan puolustautumaan tai kyhäät pahvilevystä koronavaroituskyltin?
Kato Roosa isoja kokonaisuuksia. On hyvä että pärjäät omassa elämässäs, mut ei aina kannata tuijottaa asioita mitä on nenän edessä jabjust omassa arjessa, vaan nostaa katse yleisemmälle tasolle.

No en tietenkään mene sotimaan!

Mut mitä hyötyä sulle siitä on, että kiukuttelet täällä (ja siellä?) siitä miten joku teki jotain tai ei tehnyt.

Kun tekee omasta elämästä hyvän voi auttaa lähimmäisiä tai vikka kaukaisempiakin ihmisiä.

No en tietenkään mene sotimaan!

Mut mitä hyötyä sulle siitä on, että kiukuttelet täällä (ja siellä?) siitä miten joku teki jotain tai ei tehnyt.

Kun tekee omasta elämästä hyvän voi auttaa lähimmäisiä tai vikka kaukaisempiakin ihmisiä.
Me autetaan päivittäin meidän perheen ulkopuolisia ihmisiä, voitais miehen kans perustaa joku yhdistetty työpajatoiminta ja sosiaalitoimisto.
Ja muksuja avitan pärjäämään omilla jaloillaan.

Mutta muistatko mistä tulee sana "foorumi"? Se oli Kreikassa muinoin paikka, jossa tavallisetkin ihmiset kokoontuivat puhumaan mielipideasioista ja yhteiskunnallisista asioista. Ihmisillä oli tarve puida asioita, joita tapahtui yhteiskunnassa.

Mä en oleta että mun jutut mihinkään leviää ideologiana. Kaksplussalla käy kourallinen ihmisiä. Mutta yritän heitellä tähän aavistuksen hulluun maailmaan vähän toisenlaisia ajatuksia. Keskustelua porukalla.

Me autetaan päivittäin meidän perheen ulkopuolisia ihmisiä, voitais miehen kans perustaa joku yhdistetty työpajatoiminta ja sosiaalitoimisto.
Ja muksuja avitan pärjäämään omilla jaloillaan.

Mutta muistatko mistä tulee sana "foorumi"? Se oli Kreikassa muinoin paikka, jossa tavallisetkin ihmiset kokoontuivat puhumaan mielipideasioista ja yhteiskunnallisista asioista. Ihmisillä oli tarve puida asioita, joita tapahtui yhteiskunnassa.

Mä en oleta että mun jutut mihinkään leviää ideologiana. Kaksplussalla käy kourallinen ihmisiä. Mutta yritän heitellä tähän aavistuksen hulluun maailmaan vähän toisenlaisia ajatuksia. Keskustelua porukalla.

Jep!

Mäkin yritän heittää ajatuksia. Toisenlaisia kuin sinä. Ja samaa tekee jokaikinen palstalainen joka näihin keskusteluihin osallistuu. -Siis yrittää tuoda omaa mielipidettään julki.

Kyse lienee siitä, että sinä olet langennut salaliittoteorioiden pauloihin.
No tää pitää osittain paikkansa, mutta olin niissä syvällä enemmän vuosina 2015-2000.

Nykyään mulla on enemmän "entistä" luottoani medioihin, oikeastaan vertailen asioita kahden ajattelutavan, follarin ja perus-Pirkon ajattelutavan välillä. Jos kaikki tuntuu olevan maailmassa mitä näyttääkin, olen tyytyväinen medioihin.
Esim.Putinia pidän aitona diktaattorina eikä näyttelijänä, eikä osana globalisteja.

Mutta on mulla tuntosarvet heti pystyssä, jos jotain symboliikkaa on jotenki liian innolla runnottu johonki yleiseen, esillä olevaan juttuun. Ja joku koronavouhotus herätti epäilykset heti.

Jep!

Mäkin yritän heittää ajatuksia. Toisenlaisia kuin sinä. Ja samaa tekee jokaikinen palstalainen joka näihin keskusteluihin osallistuu. -Siis yrittää tuoda omaa mielipidettään julki.
Nooo...kerropa mitä sulla on poliittisia ajatuksia, muuta ku että äänestäminen on turhaa? :LOL:

Tää on politiikkaketju, huom huom, tää ei oo ruokaketju. :sneaky:

Moni ehti jo ajatella, että matka liittyy Natoon. No eipä liittynytkään, vaan kokoukseen, jonka toiminta ei ole kyllä ihan täysin demokratian mukaista. Mielestäni Suomesta ei pitäisi osallistua tällaisiin salakokouksiin ollenkaan.

"Ohjelma ei julkinen
Soinin kabinetista ei myöskään haluttu kertoa Iltalehdelle tarkemmin mitä muuta Soinin ohjelmaan kuuluu kuin rukousaamiainen. Ulkoministeriön tiistaina julkistaman lyhyen tiedotteen mukaan Soini tapaa "hallinnon ja kongressin ulko- ja turvallisuuspoliittisia vaikuttajia" sekä "ajatushautomoiden edustajia"."

Sanna lähtee rupattelemaan joutavia suomalaisten veronmaksajien piikkiin.

Mites tuollaisen turhan reissun ilmastonmuutosta kiihdyttävien päästöjen laita oikein on?

"Ohjelma ei julkinen
Soinin kabinetista ei myöskään haluttu kertoa Iltalehdelle tarkemmin mitä muuta Soinin ohjelmaan kuuluu kuin rukousaamiainen. Ulkoministeriön tiistaina julkistaman lyhyen tiedotteen mukaan Soini tapaa "hallinnon ja kongressin ulko- ja turvallisuuspoliittisia vaikuttajia" sekä "ajatushautomoiden edustajia".

Ainoa nimeltä mainittu on senaatin ulkoasianvaliokunnan puheenjohtaja Bob Corker. Republikaanisenaattori teki ennen politiikkaan siirtymistä menestyksekkään liikemiesuran rakennus- ja kiinteistöalalla.

Soini on ollut salamyhkäinen tapaamisistaan aikaisemminkin. Soini ei esimerkiksi suostunut etukäteen kertomaan mitä ”sidosryhmiä” hän aikoi tavata Iso-Britanniassa, jonne hän matkusti pian brittien Brexit-äänestyksen jälkeen viime vuonna."

Onko rukousaamiainen käyty suljettujen ovien takana, ovatko kokoukset salaisia?

Ohjelma ei julkinen
Soinin kabinetista ei myöskään haluttu kertoa Iltalehdelle tarkemmin mitä muuta Soinin ohjelmaan kuuluu kuin rukousaamiainen. Ulkoministeriön tiistaina julkistaman lyhyen tiedotteen mukaan Soini tapaa "hallinnon ja kongressin ulko- ja turvallisuuspoliittisia vaikuttajia" sekä "ajatushautomoiden edustajia".

"Valtio maksaa myös Timo Soinin vaimon rukousmatkan
Ulkoministeriö ei kerro keitä ulkoministeri tapaa Yhdysvalloissa."

Hmm, kiitos tiedosta. :unsure: Kyllä jokaisen kristillisen konferenssin puhujat ja järjestäjätahot on kissankokoisilla kirjaimilla mainoksissa, ja outoa jos kristityiksi itseään tituleeraavat poliitikot uskalla paljastaa rukousaamiaisesta kaikkea.

Ettei siellä vaan olis jotain mikä ei kestä päivänvaloa, vai pelkääkö ne poliitikot poliittisen uskottavuuden menettämistä, jos uskovaisuus tulee julki.

Kuitenkin Jeesuksella on avoimuuden periaate: mikä korvaan kuiskataan, se katoilta julistetaan. Ei kristinuskossa ole salaisuuksia tai "salattua tietoa" tai "salattuja jäsenyyden askelia", kaikki on kerrottu Raamatussa.

Laitoin tämän kunniaa loukkaavan kommenttisi lähisukulaiselleen tiedoksi. Kannattaisi sinun edes jatkossa olla varuillasi, mitä kirjoitat julkisesti.
Siitä vaan. Vapaamuurariveljet tilaa prostituoituja kokouksiinsa minkä ehtii, ja panevat niitä naamiot päässä.
Ja jos Suomen Pankin johtaja ei ole vapsu niin kuka sitten?

Siitä meiningistä kertoo mm. Stanley Kubrickin Eyes Wide Shut -leffa.
Kerronko lisää? :D

Nooo...kerropa mitä sulla on poliittisia ajatuksia, muuta ku että äänestäminen on turhaa?

Tää on politiikkaketju, huom huom, tää ei oo ruokaketju.

No vastaiskuna. Mitä poliittisia ajatuksia SULLA on? Ja nyt ei sit kelpaa se, että kritisoit muiden ajatuksia vaan kerro ihan omia.

Jos mä olisin tyranni yksinvaltias ni suomessa ei ois uskontoa. Eikä sosiaalitukia. Verotustakin voitaisiin siis keventää ehkä noin 70 prosenttia.

Koulujärjestelmän pitäisin. Tosin sitäkin muuttaisin. Ja epäterveellisiin ruoka-aineisiin niinku sokeri ja pulla (vaikkei tää ruokaketju ollutkaan) iskisin vain itseni iloksi haittaveron. -Se, kenen haitta se ois, on määriteltävissä miten haluat, ku terveydenhuoltoahan ei edes olisi.

Mun valtakaus kannustaisi omatoimisuuteen. Ja turhan karsimiseen. K.akkilehdet kiellettäisiin. Ja brittein kuninkaallisista ei saisi mainita suomen lehdistössä sanaakaan :D

Yhteistyössä