Voi elämä.Tähän Echo ja Palstapesu eivät kommentoineet mitään..
Kas kun istuin leppoisasti kuopuksen kanssa juttelemassa ulkona hänen asioistaan, kunnes alkoi sataa. En mä kotona ota kännykkää joka paikkaan mukaan.
Viimeksi muokattu:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi elämä.Tähän Echo ja Palstapesu eivät kommentoineet mitään..
Kannattaa tehdä ite? Itsekö sä meet Venäjää vastaan puolustautumaan tai kyhäät pahvilevystä koronavaroituskyltin?No mut siihen mä tähtään. Että pärjään. Ja pärjään nytkin jos tarvis. Vaikka pari vuotta metsässä.
Eikä tän hetken hallitus mahda tolle sodalle yhtään mitään sen suuremmin kuin mahtoivat koronalle. Sinällään ajanhaaskausta kritisoida. Kannattaa ennemmin tehdä ite.
Kato Roosa isoja kokonaisuuksia. On hyvä että pärjäät omassa elämässäs, mut ei aina kannata tuijottaa asioita mitä on nenän edessä jabjust omassa arjessa, vaan nostaa katse yleisemmälle tasolle.
No missäs mä nyt olen katsonut vain omaa elämääni? Mä jätän 90 % mun elämästä täällä kertomatta.Kunpa itse tekisit kuten "opetat"..
No missäs mä nyt olen katsonut vain omaa elämääni? Mä jätän 90 % mun elämästä täällä kertomatta.
Kannattaa tehdä ite? Itsekö sä meet Venäjää vastaan puolustautumaan tai kyhäät pahvilevystä koronavaroituskyltin?
Kato Roosa isoja kokonaisuuksia. On hyvä että pärjäät omassa elämässäs, mut ei aina kannata tuijottaa asioita mitä on nenän edessä jabjust omassa arjessa, vaan nostaa katse yleisemmälle tasolle.
Me autetaan päivittäin meidän perheen ulkopuolisia ihmisiä, voitais miehen kans perustaa joku yhdistetty työpajatoiminta ja sosiaalitoimisto.No en tietenkään mene sotimaan!
Mut mitä hyötyä sulle siitä on, että kiukuttelet täällä (ja siellä?) siitä miten joku teki jotain tai ei tehnyt.
Kun tekee omasta elämästä hyvän voi auttaa lähimmäisiä tai vikka kaukaisempiakin ihmisiä.
Poliitikot ovat, ja saavat olla suurennuslasin alla.SIksipä sulle jääkin aikaa ja tilaa muiden elämää.
Me autetaan päivittäin meidän perheen ulkopuolisia ihmisiä, voitais miehen kans perustaa joku yhdistetty työpajatoiminta ja sosiaalitoimisto.
Ja muksuja avitan pärjäämään omilla jaloillaan.
Mutta muistatko mistä tulee sana "foorumi"? Se oli Kreikassa muinoin paikka, jossa tavallisetkin ihmiset kokoontuivat puhumaan mielipideasioista ja yhteiskunnallisista asioista. Ihmisillä oli tarve puida asioita, joita tapahtui yhteiskunnassa.
Mä en oleta että mun jutut mihinkään leviää ideologiana. Kaksplussalla käy kourallinen ihmisiä. Mutta yritän heitellä tähän aavistuksen hulluun maailmaan vähän toisenlaisia ajatuksia. Keskustelua porukalla.
Mistä?
Suomalaisten veronmaksajilla on oikeus tietää, koska Sanna matkustaa sinne meidän rahoilla ja me maksamme hänen palkkansa, eli hän on meillä töissä.
No tää pitää osittain paikkansa, mutta olin niissä syvällä enemmän vuosina 2015-2000.Kyse lienee siitä, että sinä olet langennut salaliittoteorioiden pauloihin.
Nooo...kerropa mitä sulla on poliittisia ajatuksia, muuta ku että äänestäminen on turhaa?Jep!
Mäkin yritän heittää ajatuksia. Toisenlaisia kuin sinä. Ja samaa tekee jokaikinen palstalainen joka näihin keskusteluihin osallistuu. -Siis yrittää tuoda omaa mielipidettään julki.
Moni ehti jo ajatella, että matka liittyy Natoon. No eipä liittynytkään, vaan kokoukseen, jonka toiminta ei ole kyllä ihan täysin demokratian mukaista. Mielestäni Suomesta ei pitäisi osallistua tällaisiin salakokouksiin ollenkaan.
Sanna lähtee rupattelemaan joutavia suomalaisten veronmaksajien piikkiin.
![]()
Pääministeri | Valtio maksaa pääministeri Marinin matkan Bilderberg-kokoukseen Yhdysvaltoihin
Ministereiden Bilderberg-matkojen kustannuksista on herännyt takavuosina keskustelua.www.hs.fi
Mites tuollaisen turhan reissun ilmastonmuutosta kiihdyttävien päästöjen laita oikein on?
Onko rukousaamiainen käyty suljettujen ovien takana, ovatko kokoukset salaisia?
Mistä?
Suomalaisten veronmaksajilla on oikeus tietää, koska Sanna matkustaa sinne meidän rahoilla ja me maksamme hänen palkkansa, eli hän on meillä töissä.
Poliitikot ovat, ja saavat olla suurennuslasin alla.
Jos kansalaisey lakkaavat valvomasta edustajiensa toimintaa, ollaan huolestuttavalla tiellä.
Bilderberg kun ei ole päättävä elin.
Eilen katseelin taas komean paluun tehneen Stromaen musiikkivideota Youtubesta. Komea kappale ja hieno video,
Vaikka Suomen Pankin johtajana Liikanenkin konttasi takuulla kaapu päällä prostituoitujen perässä, latinaa mumisten...
Hmm, kiitos tiedosta."Valtio maksaa myös Timo Soinin vaimon rukousmatkan
Ulkoministeriö ei kerro keitä ulkoministeri tapaa Yhdysvalloissa."
![]()
Valtio maksaa myös Timo Soinin vaimon rukousmatkan
Ulkoministeriö ei kerro keitä ulkoministeri tapaa Yhdysvalloissa.www.iltalehti.fi
Siitä vaan. Vapaamuurariveljet tilaa prostituoituja kokouksiinsa minkä ehtii, ja panevat niitä naamiot päässä.Laitoin tämän kunniaa loukkaavan kommenttisi lähisukulaiselleen tiedoksi. Kannattaisi sinun edes jatkossa olla varuillasi, mitä kirjoitat julkisesti.
Nooo...kerropa mitä sulla on poliittisia ajatuksia, muuta ku että äänestäminen on turhaa?
Tää on politiikkaketju, huom huom, tää ei oo ruokaketju.
Ei kristinuskossa ole salaisuuksia tai "salattua tietoa" tai "salattuja jäsenyyden askelia", kaikki on kerrottu Raamatussa.
![]()