mannapuuro ja mansikkahillo on niin hyvää

kannattaa koittaa sitä kaura-mannaa paljon parempaa ku tavis manna =) mä en suostu enää muuta käyttää!ja esikoinenki syö vaikkei tavallist mannapuuroa muuten syö!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miukku:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
tai leivänpaloja rikottu joukkoon :p
Tuo on kans hyvää. Lapsena tehtiin noin useinkin. Pitäisköhän seuraavalla kerralla mannapuuroa tehdessä tehdäkin noin.

nooh miulla on ollu ihan lapsesta asti tuo tapa, en ossoo syyä jos en riko leipää joukkoon :D
 

Yhteistyössä