Rainbow Mansikkahillo 400 g Kiinalaista mansikkaa ..mitä vit...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aitoa vai ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luulenpa, että Suomesta ei löydy tarpeeksi mansikoita koko vuoden Suomessa syötyihin hilloihin. Ensinnäkään sellaista määrää ei löydy halukkaita edes poimimaan lyhyen satokauden aikana. Juu aletaan sitten kasvattamaan kotimaisia mansikoita keskellä talvea tuontiöljyllä. Siinäpä ratkaisu.
Muuten, miksihän ihmiset syövät Kauko-idässä kasvatettua riisiä, hedelmiä, kasviksia ja muita tuontituotteita, kun ne ovat niin täydellistä paskaa.

Kannattaa joskus katsoa hillopurkin kylkeen. Monet täynnä lisäaineta. Oikeaan hilloon tarvitaa marjoja ja sokeria. Rainbowlla on hyvää luomuhilloa. "Jopa" 50% marjoja, monissa vain murto-osa.

Edullisuus on tae kusetuksesta. Noissa hyytelömäisissä hilloissa, joissa ei näe mansikan tai yleensä marjan marjaa, hillo on hyvin todennäköisesti tehty 90%:sti muusta kuin marjasta. Se marjan makukin saattaa tulla Emakuaineesta. Olen nähnyt ja syönyt mansikkahilloja, joissa on paljon kokonaisia marjoja hillon määrästä, todennäköisesti paljon oikeampaa ja parempaa mansikkahilloa.

Alkuperäinen kirjoittaja terveenä;30093640:
Olen ostanut ja syönyt tuote Rainbow mansikkahilloa jo vuosikaudet ilman mitään ongelmia. Joillakin saattaa olla päässä vikaa jo ennen syöntiä. Taitaa olla taas joku mamukauhuinen.

Híllo on hilloa, eikä kokonaisia mansikoita.

Oletko käynyt Kiinassa / onko sulla sisäpiiri- tai muutakaan tietoa maan viljelytavoista? Minä olen sekä mulla on. Enkä todellakaan pistä suuhuni yhtään mitään mitä sieltä tulee (koskee myös luomua huom., monet luomupähkinät tulee Kiinasta...). Myrkyn, saasteen ja lian määrä on jotain käsittämätöntä.

Hyi, onko oikeasti Kiinasta?
Pitäisi oikeasti itsekin lukea huomattavasti enemmän niitä takaetikettejä.

Yök, en suostu edes koiralleni syöttämään Kiinassa valmistettua ruokaa, niin en varmasti sellaista itse tietoisesti suuhuni laittaisi.
Mulla ei ole mitään ulkomaista ruokaa vastaan, kunhan se on tehty jossain sivistysvaltiossa.

Yhteistyössä