Jätkä Tunnettu jäsen 25.10.2004 37 008 46 48 21.07.2008 #1 On meinaan vino pino pancakeja tuhottuna kohta. Muuten on taivaallisen ihanaa tuo Ekströmsin mansikkahillo, joka on tuollaisessa ketsuppipullon näköisessä pullossa ja siinä ei ole kökköjä.
On meinaan vino pino pancakeja tuhottuna kohta. Muuten on taivaallisen ihanaa tuo Ekströmsin mansikkahillo, joka on tuollaisessa ketsuppipullon näköisessä pullossa ja siinä ei ole kökköjä.