Kyllä noi jenkit yhden asian osaavat=)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
On meinaan vino pino pancakeja tuhottuna kohta. :p
Muuten on taivaallisen ihanaa tuo Ekströmsin mansikkahillo, joka on tuollaisessa ketsuppipullon näköisessä pullossa ja siinä ei ole kökköjä. :p
 

Yhteistyössä