B
"birgitta"
Vieras
Rajoittaa muuten elämää ihan kivasti.
Pelkään siis mahdollisia sirpaleita. Pelkään että tiputan lasin ja siruja on KAIKKIALLA, tai että siitä lohkeaa palanen kun juon. Pelkään että ruoassa/juomassa joka on lasipurkissa/pullossa (esim kurkut, valmiit kastikkeet, viinit) on lasinsiruja. Pelkään että syön lasia ja kuolen.
Minulla ei kotona ole lasiastioita, maljakoita. En osta ruokaa joka on lasipurkissa. En keitä kahvia normikeittimessä.
Jos kaupassa näen jonkun lasipurkin olevan rikki lattialla, esim pilttipurkki, olen suunnilleen paniikissa kun ihan varmasti niitä siruja on nyt mun kengänpohjat täys ja sitten niitä tulee kotiin.
Ääk.
Ja ennenkuin joku kysyy, kyllä, olen terapiassa.
Kunhan halusin jakaa asian, en siitä koskaan puhu.
Helpotti, voitte jatkaa eloanne.
Pelkään siis mahdollisia sirpaleita. Pelkään että tiputan lasin ja siruja on KAIKKIALLA, tai että siitä lohkeaa palanen kun juon. Pelkään että ruoassa/juomassa joka on lasipurkissa/pullossa (esim kurkut, valmiit kastikkeet, viinit) on lasinsiruja. Pelkään että syön lasia ja kuolen.
Minulla ei kotona ole lasiastioita, maljakoita. En osta ruokaa joka on lasipurkissa. En keitä kahvia normikeittimessä.
Jos kaupassa näen jonkun lasipurkin olevan rikki lattialla, esim pilttipurkki, olen suunnilleen paniikissa kun ihan varmasti niitä siruja on nyt mun kengänpohjat täys ja sitten niitä tulee kotiin.
Ääk.
Ja ennenkuin joku kysyy, kyllä, olen terapiassa.
Kunhan halusin jakaa asian, en siitä koskaan puhu.
Helpotti, voitte jatkaa eloanne.