Manduca fanit neuvokaa miten siinä onnistuu imetys?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kaunis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siitä on joku tovi kun manducassa imetin, mutta kyllä se onnistui - löysäsin vähän niitä yläsäätöjä tms. Ei sun säädöissä varmaan kovasti vikaa ole, sillä eikös se oikea korkeus ole sellainen että yletyt moiskauttamaan suukon vauvan päälakeen. Eli silloin se on aika korkealla eikä ihan just siitä asennosta imetys kyllä kovin helposti tapahdukaan.
 

Similar threads

Yhteistyössä