Imettäminen Babyhawkissa tai vastaavissa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mie

Vieras
Olen ymmärtänyt, että jotkut ovat onnistuneet imettämään vauvojaan esimerkiksi tuossa Babyhawk liinassa. Onko kellään tarkempaa infoa siitä, miten ihmeessä se onnistuu??? Meidän pikkuneiti ainakin on tossa Babyhawkissa niin tiukasti pystyssä, että miten sen tissin nyt sen suuhun siinä lennossa saisi :-) Ei ymmärrä, ei!
 

Yhteistyössä