Mamut vievät meidän miehistä parhaat!

  • Viestiketjun aloittaja :O
  • Ensimmäinen viesti
"Sirkkeli"
No mitä mä nyt olen katsonut näitä parivaljakkoja, joissa nainen on ulkomaalainen ja mies suomalainen, niin täytyy todeta, että ne miehet eivät yksinkertaisesti saa suomalaista eukkoa...
 
viaras
[QUOTE="Sirkkeli";30753433]No mitä mä nyt olen katsonut näitä parivaljakkoja, joissa nainen on ulkomaalainen ja mies suomalainen, niin täytyy todeta, että ne miehet eivät yksinkertaisesti saa suomalaista eukkoa...[/QUOTE]

Suomalainen eukko on Jumalan lahja maailman miehille. :D
 
hmm...
Kun katselee tuota suihkuun menossa olevaa miestä, niin kyllä alkoikin pelottaa nuo mamut. :-o Nehän tulevat sieltä rajojen takaa ja nappaavat meidän miehen köriläät...! :(

Sitten meille suomalaisille eukoille ei jää kuin turkkilaiset yms. adonikset.... :( Voi ei.
 
heheh
Mitä lapsia täällä kirjoittelee, eikai ulkonäkö ole se tärkein tekijä mikä erottaa miehet mulkuista? Siis tuo sällikin mitä etusivulla esitellään, on joo ihan kivannäkönen mutta siihen se sitten jääkin. Kuka edes voi sanoa MIEHEKSI tuollaista pikkupoikaa, joka mm. hoidattaa oman (vahinko)lapsensa omalla äidillään, kun itse makoilee jossain beachillä jonkun mallipimun kanssa poseeraamassa paparazzeille ja shoppailemassa itselleen korvakoruja. Joo, miehistä parhaat, nepä ne...
 
ah ja voi
Mitä lapsia täällä kirjoittelee, eikai ulkonäkö ole se tärkein tekijä mikä erottaa miehet mulkuista? Siis tuo sällikin mitä etusivulla esitellään, on joo ihan kivannäkönen mutta siihen se sitten jääkin. Kuka edes voi sanoa MIEHEKSI tuollaista pikkupoikaa, joka mm. hoidattaa oman (vahinko)lapsensa omalla äidillään, kun itse makoilee jossain beachillä jonkun mallipimun kanssa poseeraamassa paparazzeille ja shoppailemassa itselleen korvakoruja. Joo, miehistä parhaat, nepä ne...
Mistä sä tiedät tuon faktaksi? Ai niin, eihän lehdet koskaan kirjoita väärää tietoa.
 
mumamuma
Mamu-sanan käyttö tässä yhteydessä lienee väärä termi...
Juu näinhän se taitaa olla, onhan aika monella formulakuljettajalla ulkomaalainen vaimo. en kyllä menis heitä mamuksi kutsumaan.
Ja Jani Sievisenkin ex oli ulkomaalainen...onhan noita :)
 

Yhteistyössä