Mammat vm.-72

amlo
Taalla myos vm-72! Kohta 3- ja 5-vuotiaat tytot meilla. Saas nahda miten elama nayttaa, josko 'vanhoilla paivillaan' joskus viela poikaa yrittaisi...

Monesti on ihan viela 'lapsellinen' olo; ika ei paina! Silmanymparysvoidetta vain kuluu :D
 
Yhden äiti
Minä täytän heinäkuussa 35 ja yksi ihana tytär on. Syntyi viime juhannuksen alla eli kesällä vasta täyttää vuoden. Tuntuu, että aloitin tuon lapsenteon myöhään kun teidän muiden saavutuksia katsoo :eek: Yhdenkin kanssa olen jo ihan helisemässä, vaikka on helppo ja kiltti tapaus. Mies ei kyllä yötouhuihin osallistu yhtään kun nukkuu eri huoneessa. Siitäköhän lie johtuu, että olen aina ihan puhki! Toinen lapsi olisi hyvä olla, että saisi tyttö kaverin, kun syrjäseudulla asutaan. Mitenköhän sitä jaksaisi vielä näin "vanhana", varsinkin kun en kyllä ajatellut ihan justiinsa ruveta raskautumaan. Saisi ensin itse nukkua edes vähän aikaa kokonaisia öitä. Tietysti ikää tulee koko ajan lisää ja jaksaminen ei varmaan siitä ainakaan helpotu :/ Niin ja itselleni hattua nostan: imetän edelleen :D
 
pakko kai hiljalleen alkaa myöntään totuus, et yhtä pitkä matka on nyt sitten 50 vuoteen kuin 25:kin :/

Meillä on 10kk poika, aivan uskomattoman helposti on kaikki mennyt. Valvomisesta en hirveesti mitään tiedä, vaikka vieläkin imetän pari-kolme x yössä. On vain niin helppo ja rauhallinen tuo meidän pieni.

Aika vain kiitää turhan kovaa vauhtia, perässä meinaa enään edes pysyä. Ennen en niin ajankulua huomannut, mutta nyt tuon pienen kasvun kautta sen tajuaa ihan käsinkosketeltavasti. Ei taida teillä muilla mitään ikäkriisiä olla, minulla ihan pien sellainen kummittelee tuolla takaraivon sopukoissa ja iskee vimmalla, kun päästäni nypin valkoisia hiuksia halogeenin armottomassa valossa. Muuten olen onneksi hyvin säilynyt, noin niikusta nuoren näköinen :D

Jepulista, hyvää kevään jatkoa teille vuosikaimat toivon!

:wave:
 
harmaa kani
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2007 klo 10:49 väinötär kirjoitti:
pakko kai hiljalleen alkaa myöntään totuus, et yhtä pitkä matka on nyt sitten 50 vuoteen kuin 25:kin :/

Meillä on 10kk poika, aivan uskomattoman helposti on kaikki mennyt. Valvomisesta en hirveesti mitään tiedä, vaikka vieläkin imetän pari-kolme x yössä. On vain niin helppo ja rauhallinen tuo meidän pieni.

Aika vain kiitää turhan kovaa vauhtia, perässä meinaa enään edes pysyä. Ennen en niin ajankulua huomannut, mutta nyt tuon pienen kasvun kautta sen tajuaa ihan käsinkosketeltavasti. Ei taida teillä muilla mitään ikäkriisiä olla, minulla ihan pien sellainen kummittelee tuolla takaraivon sopukoissa ja iskee vimmalla, kun päästäni nypin valkoisia hiuksia halogeenin armottomassa valossa. Muuten olen onneksi hyvin säilynyt, noin niikusta nuoren näköinen :D

Jepulista, hyvää kevään jatkoa teille vuosikaimat toivon!

Jep jep, ei sua ainakaan matikkapäällä oo siunattu

:wave:
:LOL: Mun mielestä mulla on ainaki 15 vuotta viiteen kymppiin ja kymmenen vaan 25:een =)
 
väinötär harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2007 klo 15:17 harmaa kani kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2007 klo 10:49 väinötär kirjoitti:
pakko kai hiljalleen alkaa myöntään totuus, et yhtä pitkä matka on nyt sitten 50 vuoteen kuin 25:kin :/

Meillä on 10kk poika, aivan uskomattoman helposti on kaikki mennyt. Valvomisesta en hirveesti mitään tiedä, vaikka vieläkin imetän pari-kolme x yössä. On vain niin helppo ja rauhallinen tuo meidän pieni.

Aika vain kiitää turhan kovaa vauhtia, perässä meinaa enään edes pysyä. Ennen en niin ajankulua huomannut, mutta nyt tuon pienen kasvun kautta sen tajuaa ihan käsinkosketeltavasti. Ei taida teillä muilla mitään ikäkriisiä olla, minulla ihan pien sellainen kummittelee tuolla takaraivon sopukoissa ja iskee vimmalla, kun päästäni nypin valkoisia hiuksia halogeenin armottomassa valossa. Muuten olen onneksi hyvin säilynyt, noin niikusta nuoren näköinen :D

Jepulista, hyvää kevään jatkoa teille vuosikaimat toivon!

Jep jep, ei sua ainakaan matikkapäällä oo siunattu

:wave:
:LOL: Mun mielestä mulla on ainaki 15 vuotta viiteen kymppiin ja kymmenen vaan 25:een =)

no nii, tässä sen näkee mitä tää ikä tekee, piti laittaa 20 vuotta, höh.. vanha mikä vanha ja dementia korventaa päätä kovalla kouralla :ashamed:
 
Mamma -72
Tervehdys kanssasisaret! Täällä myös tätä hyvää vuosikertaa eli syksyllä 35 vee! Lapset v. 2000, 2002 ja 2006. Naururyppyjä löytyy ja elämänkokemusta sopivasti. Ikähän on vain numeroita, olo on kuin tytön hupakolla toisinaan. =)
 

Yhteistyössä