Mammat vm.-72

Nautin elämästä
Maaliskuussa täyttyi 35. Lapset ovat syntyneet 01, 03 ja 07. Koko ajan olen ollut kotiäitinä, mutta nyt alkaa pikkuhiljaa työelämä houkutella. Olen tosissaan nauttinut näistä vuosista :wave: Mieskin on muuttunut enemmän ja enemmän upeaksi isäksi vuosien varrella.
 
:wave:
Tässä kuussa täyttyy 35v.

Lapset -92 & -00 ja taitavat olla siinä. Vauvakuume yrittää ajoittaan nostaa päätään, mutta hyvin olen saanut sen häivytettyä. Täytyy myöntää, että liian vanhana pidän itseäni enää lapsentekoon :ashamed:
 
Olen ikinuori (?) vasta joulukuussa 35v.Onneksi ajatusmaailma säilyy nuorekkaana vaikka ikää tulee lisää..Lapset 7v ja 1v. Eikä lisää tulossa, niis, möin hoitopöydän ja muutakin kamaa myynnissä..Surettaa.
 
päpis
Heips, Täällä kanssa äippä vuosimallia -72. Kesäkuun 7pv tulee täyteen vuosia 35 ja raskausviikkoja 12 :) Kolmas lapsi tulossa. En minä ainakaan tunne itseäni olenkaan vanhaksi, päin vastoin.
 
Riksraks-72
Täällä Keski-Suomessa myös yksi mamma vm.-72. Lapset synt. -02, -05 ja kolmas tulossa lujaa vauhtia. Pienten lasten äitinä 35-vee on mahtava olla!!Itse en olisi voinut kuvitellakaan lapsia vielä 10 v.sitten...Niin se elämä heittelee!
 
Täällä myös. Lapset poika -03 ja tyttö -05. Alkaa olla jo hiukan helpompaa,kun tyttökin osaa jo kaiken moista touhuta itse ja puhuu aika hyvin. No meidän lapset on varmaankin tässä. On se sen verran rankkaa se vauva aika.
 
Allu2006
Täällä myös -72 mamma, syksyllä tulee mittariin 35v :)

Lapsia on -93, -95 ja -06, kaikki poikia! Täytyy siis vielä ainakin yhtä yrittää, josko sitten se primprenssakin saapuisi meidän perheeseen ;)

Eikös se niin ole, että lapset nuorentaa :whistle:
 
anhi
Hei kaikki "kohtalotoverit"!

35 tulee kesäkuussa täyteen sitte mullakin. Lapsia on kolme, tyttö -97 ja pojat -99 ja -01. Neljäs lapsi on aluillaan, seitsemäs raskausviikko menossa.
Yksi keskenmenokin takana, joten tässä rauhassa katellaan ja odotellaan...
Hyvää kesän odotusta kaikille Pohjois-Pohjanmaalta!
 
Korhoska 72
Tänään tuli mittariin 35 v. Pojat syntyneet jouluna 2005 ja marraskuussa 2006... vielä haikailen tyttärestä.. saa nähdä miten käy.. Kevään jatkoa kaikille ikätovereille !
 
kohta 35
Täällä myös vm. 72. Ihan yhtä kiireinen en ole ollut, kuin jotkut teistä. Jälkikasvua on vasta yksi ja kyseinen pikku-ukko täyttää vasta 8 kk ens maanantaina. Itselleni tämä oli juuri sopiva aika tulla äidiksi ja nyt, kun on alkuun päästy, niin antaa mennä vaan =)
 
pistäytyjä
:wave: Samaa vuosikertaa oleva retroäiti ilmoittautuu pirkanmaalta! Lapset tyttö-98, pojat -01 ja -05. Lapsiluku täynnä näillä näkymin. Voisinpa melkein allekirjoittaa eläväni tähänastisen elämäni parasta aikaa juuri nyt,
35-vuotiaana!
 
tilda harmailee72
Heips kaikille!

Täällä kans mamma vm. -72 ilmoittautuu :wave:
35 pamahti lasiin huhtikuun alussa eikä oikeastaan kauheaa kriisiä ole tullut. Saa nähdä sitten ku 40 tulee täyteen :whistle: lapsia on 2 tyttöä, 5 ja 3 vuotiaat. Asutaan Länsi-Suomessa, just muutettiin pohjoisemmas edellisestä paikasta. Nyt odotellaan, että saatais talo myytyä vanhasta paikasta, jotta päästäis täältä ostamaan sit omaa ja pois täältä kerrostalosta (ei oikein meidän perheelle sovi ku ollaan asuttu 7 v omakotitalossa ennen tätä). Omalla tavalla tämä on helppoa, mutta näin kesällä olis niin ihanaa päästä ulos omaan puutarhaan rapsuttelemaan ja suunnittelemaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kohta 35:
Täällä myös vm. 72. Ihan yhtä kiireinen en ole ollut, kuin jotkut teistä. Jälkikasvua on vasta yksi ja kyseinen pikku-ukko täyttää vasta 8 kk ens maanantaina. Itselleni tämä oli juuri sopiva aika tulla äidiksi ja nyt, kun on alkuun päästy, niin antaa mennä vaan =)
Vielä yksi vm. 72 Etelä-Suomesta. Meillä ollaan melkoisen saman ikäisiä, esikoispoika täytti 8 kk kesäkuun alkupuolella. Aikaisemminkin olisimme lapsia halunneet, mutta hoidot veivät aikansa. Toiveissa on vielä 1-2 lasta lisää, katsotaan kuinka moneen hoitoon rahat riittää.
 
Täällä yks vm.-72. Taidan olla poikkeus tällä listalla, sillä keväällä sain ensimmäisen lapsen päivää aikaisemmin kuin itse täytin 35v. Suloinen tyttö. Suunnitelmissa ei vielä ainakaan toista.
 

Yhteistyössä