[QUOTE="aapee";25740852]Mistä hitosta sä tiedät että kaikilla esimurkuilla on äiti siellä? Kyllä itse näen usein uimahallissa niitä 10v tyttöjä ilman äitiä. Itsekin kävin kaverin kanssa sen ikäisenä keskenämme uimahallissa.
Ja ne ukot siellä miestensaunassa on tietenkin niin luupäisiä ääliöitä, etteivät viitsi huomioida lapsia löylyn heitossa.. jep jep.
Kyllä näitä hyviä syitä riittää.

[/QUOTE]
Mulla on silmät päässä. Ihan yhtä lailla kun sä näet sen pojan siellä äitinsä kanssa, niin mä näen tytöt äitiensä kanssa. Aika yksinkertaista, eikö...
Ja ihan tiedoksesi, ne ukot on ääliöitä, eikä huomio lapsia.
Sun pumpulimaailmassa kaikki on varmaan superystävällisiä toisilleen, mutta oikeessa maailmassa ihmiset on toisinaan aika tylyjäkin.
Aloin tuossa miettimään, että olen itse tainnut kerran törmätä "ison näköiseen" poikaan naistenpuolella. Aika laajasti ja usein ollaan kuitenkin uimahalleja ja kylpylöitä kierretty.
Joten ihan valtavan laajana en tätä sun kokemaa järkyttävää ongelmaa kokisi.
Toki ymmärrän, että jos ei ole oikeita ongelmia elämässä, niin sitten saattaa takertua tälläseen.
Koita nyt kuitenkin päästä asian yli, niin ehkä lapsesikin oppii, ettei se nyt ole maailman suurin katastrofi.