[QUOTE="aapee";25738338]Muistelisin että joissan on, muttei kyllä kaikissa.. Oliskohan Forssan vesihelmessä ollut..?
Ja ihmettelen kyllä näitä, keillä poikalapsella ei ole isää, ei setää ei enoa, ei ketään kuka veisi yyhoon lasta uimahalliin. Ja vielä niin arka poika ettei kouluikäisenä pärjää.. Suosittelisin kyllä sitten kunnon tukiverkon hankkimista, mihin kuuluisi joku miehen mallikin, joka sitten veisi uimaan sen kymmenvuotiaan.[/QUOTE]
Mun 10v:llä pojalla on asperger, eikä olla nyt sitten ehkä pariin vuoteen käyty uimassa keskenämme, kun ei ole sitä miestä. Pari kertaa saatu pappa mukaan.
Niin, ja mulla on myös terveet 8v. ja 2v. tytöt.
Tuossa 65km päässä "lähikylpylässä" osais varmaan toimia yksinkin, mutta sit jos lähdetään reissuun ym. niin olis kyllä kiva että oudommassa paikassa saisi tulla mun mukaan. Me tykätään käydä Puuhamaan vesipuistossa, Jukuparkeissa yms. mutta siellä sama pulma. Ollaan sitte vaihdettu uikkarit autossa ja peseydytty muualla.
Ymmärrän hyvin tyttölasten vanhempia ja naisia muutenkin, et ei ole vältt. kiva jos pukuhuoneessa on isompi poika. Eli kannattaisin ehdottomasti vaihtoehdoksi sellaista pukkaria, johon saisi luvalla mennä isommankin lapsensa kanssa.
Jos tuo tapahtuisi, käytäis uimassa tosi usein!