MAMMAT HOIJ! *seksistä*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyytyväinenmamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tyytyväinenmamma

Vieras
Iha vaa sellanen piiikku riikkinen vinkki.. Seksi tuntuu paljon paremmalta kun itsekkin hieman avittaa.. Olemme mieheni kanssa olleet 4v yhdessä ja vasta nyt, äsken hieman myös itseäni seksin aikana hieroskelin yms. Se tuntuu itsestä sekä myös miehestä todella hyvältä.. Et ei miehet ihan nii tyhmiä ookkaa ku sanovat että naisen itsensä hyväily tuntuu taivaalliselta, miehestä kuin naisesta ;)

Suosittelen siis.

Kai sun mies pääsee rintoihin käsiksi yhdynnän aikana? Mun ainakin pääsee. Ja ps. Oon mä ainakin hieronut rintoja yhdynnän aikana jo useemaan vuoden. Ei siis uutta tietoa :) Mutta kiva jos löysit itsesi vihdoin!

Alkuperäinen kirjoittaja Chick:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
rintoja ja siittä ympäriltä, ja alapäätä kokonaisuudessaan :)) kaikki mikä tuntuu hyvältä ja mihin mies ei pääse yhdynnän aikana..

Ok.Mä en tykkää alapään hieronnasta yhdynnän aikana.

Nii joo.. no mutta mä tykkään et vähän kaikkee kosketellaan melkeinpä yht aikaa.. ainakin mitä nyt sain kokea.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Seksikki:
Kai sun mies pääsee rintoihin käsiksi yhdynnän aikana? Mun ainakin pääsee. Ja ps. Oon mä ainakin hieronut rintoja yhdynnän aikana jo useemaan vuoden. Ei siis uutta tietoa :) Mutta kiva jos löysit itsesi vihdoin!

Nii siis kyll se rintoihin pääsee.. mut mies tykkää katella kun rintoja hieroo, oon mieki niit jo jonkun aikaa, ehk vuoje mut se et enempiki nyt uskalsin tehdä ni oli ihan uutta mulle.

Yhteistyössä