MAMMAAAAt!!! KYSELY!!!!!!

Olen huolissani (tai mies on....) mun vaunujen vaihto-ongelmasta... eli himoitsen jotakin vaunua/ratasta ostan sen käytettynä tai uutena kyllästyn ja /tai "löydän paremmat ja hienommat yms. jotenka onko muilla melkein hulluuteen asti ylettyvää vaunuaddiktiota?

Jos sun ei periaatteessa tartteis vaihtaa vaunuja, eli siis kotona olevat on ihan käyttökelpoiset, vaan sä vaihdat niitä vaan huvinvuoksi, niin kyllä mä jonkun asteiseksi addiktiksi sua kutsuisin... :/ Anteeksi.

Olen kuullut moisesta.

Ajattelet tiettyjä vaunuja lähes yöunien menettämiseen saakka? Ostettuasi niiden hohto häviää parissa päivässä? Rahaa ei olisi, mutta on saatava?

Totaalinen kieltäytyminen on ainoa hoitokeino. Tai lottovoitto.

en ajattele joka yö enkä ihan sekopäisesti vaan niin kuin myydyistä tulee rahaa niin sitä mukaa seuraavat ja noh parin kuukaudeb käyttövälillä....

ja periaatteessa en vaihtaisi hyviä nyt scootereita en vain tarpeeksi pitkälle ajatellut meidän vaunujen tarvetta ostopäätöksen hetkellä...

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
siis vaihdat ihan käyttökelpoisia kunnossa olevia vaunuja uusiin ihan vaan huvin vuoksi? aika erikoista. enkä mä kyl tiedä yhtäkään miestä joka vaihtais autoa parin kuukaudenvälein.
Meillä on ollu 6,5v aikana 25-30 eritavalla moottoroituu ja kumitassuil kulkevaa menopelii :D

myymä
Mä vaihdoin esikoisen kohdalla kerran VAIN ja ainoastaan VÄRIN vuoksi!
Oltiin odotusaikana ostettu vihreät ja kun tyttö tuli ja löysin muutaman kk kuluttua AIVAN ihanat pinkit, niin myin vanhat ja ostin uudet... Oli siinä vähän ympäripuhumista miehelle :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
siis vaihdat ihan käyttökelpoisia kunnossa olevia vaunuja uusiin ihan vaan huvin vuoksi? aika erikoista. enkä mä kyl tiedä yhtäkään miestä joka vaihtais autoa parin kuukaudenvälein.
Meillä on ollu 6,5v aikana 25-30 eritavalla moottoroituu ja kumitassuil kulkevaa menopelii :D
no hui! mun vanhemmilla on ollut mun eliniän aikaan (25v) 5 eri autoa.

pintaliitäjän vauhdissa
Alkuperäinen kirjoittaja mammacerox:
joskus mennään enemmän ja joskus vähemmän tällöin on kätevät pienet rattaat ja kun ei mennä on tyylikkäämpää työnnellä kunnon vankkureita :LOL:
Pientä pintaliitoa havaittavissa.....

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
no hui! mun vanhemmilla on ollut mun eliniän aikaan (25v) 5 eri autoa.
Ja tossa ei mun tai miehen aikasempia autoja/moottoripyöriä edes mukana...

Ei mun mies vaihda autoa kokoajan. Kohta 4v ollu toi sama ja varmaan vuoden se on jo haaveillut uudesta. Enkä minä sen puoleen vaunuja vaihtele. Kukin tyylillään, jos vaihteleminen menee jo pakkomielteen puolelle, sanoisin sitä addiktioksi jolle olisi hyvä jotai tehdä.

Yhteistyössä