Mamma76

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aikaisin kävelevän ruoka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aikaisin kävelevän ruoka

Vieras
Olisin kysynyt että kun tyttö ottaa täällä ensimmäisiä askeleitaan ilman tukea ja täyttää ensi viikolla vasta 10kk niin pitäisikö alkaa antaa jotain muuta ruokaa. Jostain olen lukenut että tarvitsisi enemmän energiaa ja mietinkin että voiko tuon ikäiselle alkaa antaa jo vuoden ikäiselle tarkoitettuja ruokia? Pelkään kuitenkin että ruoassa oleva suola sekoittaa pikkuisen vatsan kun on ollut aina herkkä vatsainen. Onko kokemuksia asiasta?
 
Meidän poika lähti kävelemään pikkasta vajaa 10kk ja hetken perästä ruvettiin antamaan vuotiaan ruokia.
Omia ruokiakin voi toki tehdä. Hyviä ohjeita löytyy vinot pinot :)
Maha ei ole mun mielestä mennyt sekaisin, pikemminkin ruvennut syömään paremmin kun vuotiaitten ruuat maistuukin joltain (osa, ei kaikki). Tekisin itse muttei tuo oiken syö mun tekeleitä.. :(
 

Yhteistyössä