Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En tiedä, mutta tuolla ketjussa tiedetään. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Ai te kositte...mä vaan ilmotin et nyt mennään naimisiinkysyin kuitenkin et haluutko osallistua päivän päättämiseen
![]()
Ainiin, onko Roope lähiönimi??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:mun pitäis varmaan mennä sit sun kanssa naimisiin :heart: mukaan tulee tuo kaksoissisko, peppuliini.Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:mää kosin eilen tuota hippiä. ei se tosin suostunutuhkasin että kosin sitten vuoden läpeensä kunnes suostuu
![]()
no ohoh... siis ihan oikeestikko... ?!![]()
![]()
säähän ny melkonen nainen olit...
![]()
joo, ihan kyyneleet silmissä kysyin kesken tiskauksen että "mitä jos varataan aika maistraattiin?" ja herra meinasi tukehtua kahviinsa kun tajusi että tosissani olin. mun on nyt vielä hyvä hyväksikäyttää nää hormoni-itkut tähän :saint:
Ihana!Mää olisin kyllä suostunu. =)
Onkohan kolmen naisen kolmin nainti ihan soveliasta? Ääh, mitäs sen on väljä. Huomenna maistraattiin? =) Nii ja mun tarvii eka ottaa ero tosta kolmijalasta. B)
eihän sitä tartte kaikille kuuluttaa että peppuliini tulee mukana :saint: perustetaan kommuuni!
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hidastakaa naiset vauhtia että mää ehdin lukea kaikki. :saint:
joo.mä oon pudonnu jo kärryiltä..vanha ja hidas.. =) =)
me voidaan järjestää sulle vuotis noi polttarit.oikeat mussum mussum polttarit..siwasta voitas saada tarjottavat.kippurainen vois tanssia napatanssia ja malviina vois vetää pinacoladan juonti kisaa..mä voisin esittää silmäpuoli-merirosvoa ..
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hidastakaa naiset vauhtia että mää ehdin lukea kaikki. :saint:
me voidaan järjestää sulle vuotis noi polttarit.oikeat mussum mussum polttarit..siwasta voitas saada tarjottavat.kippurainen vois tanssia napatanssia ja malviina vois vetää pinacoladan juonti kisaa..mä voisin esittää silmäpuoli-merirosvoa ..
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Annika on asunut kommuunissa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kuka oli mun kassa identillinen nelonen? Tai siis ketkä kolme? Yksi oli ainakin Ultris. :heart:
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Annika on asunut kommuunissa.![]()
niinpä oliki... vitsi sulla on hyvät vihkomuistiinpanot... B)![]()
Oo vaan. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kuka oli mun kassa identillinen nelonen? Tai siis ketkä kolme? Yksi oli ainakin Ultris. :heart:
Mää voin olla vaikka identtinen 5 potenssiin kolome..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kuka oli mun kassa identillinen nelonen? Tai siis ketkä kolme? Yksi oli ainakin Ultris. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:En tiedä, mutta tuolla ketjussa tiedetään. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Ai te kositte...mä vaan ilmotin et nyt mennään naimisiinkysyin kuitenkin et haluutko osallistua päivän päättämiseen
![]()
Ainiin, onko Roope lähiönimi??![]()
Se oli joku vanha ketju jossa löydettiin yhtäläisyyksiä toistemme kanssa. Päätettiin sit olla identillisiä nelosia. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kuka oli mun kassa identillinen nelonen? Tai siis ketkä kolme? Yksi oli ainakin Ultris. :heart:
mä oon taas ihan ulkona.. :saint: mikä jude tämä..tahtoo tietää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Polttarit, polttarit, polttarit, polttarit!!!
*takoo pöytää*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hidastakaa naiset vauhtia että mää ehdin lukea kaikki. :saint:
![]()
![]()
mä olen joskus käynyt napatanssitunneilla
kun sisko opettaa sitä
![]()
En tiedä, mutta kaiken järjen mukaan ei pitäisi saada.Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Saako miehestä saman kun ihmisestä? :kieh: |O
Siis jos sen menee lahtaamaan saunan taa! |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Se oli joku vanha ketju jossa löydettiin yhtäläisyyksiä toistemme kanssa. Päätettiin sit olla identillisiä nelosia. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kuka oli mun kassa identillinen nelonen? Tai siis ketkä kolme? Yksi oli ainakin Ultris. :heart:
mä oon taas ihan ulkona.. :saint: mikä jude tämä..tahtoo tietää![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hidastakaa naiset vauhtia että mää ehdin lukea kaikki. :saint:
![]()
![]()
kun sisko opettaa sitä
![]()
no sittenhän asia on sovittu.sää saat tanssia..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Polttarit, polttarit, polttarit, polttarit!!!
*takoo pöytää*![]()
me tahdotaan järkätä polttarit *takoo pöytää kaksin käsin*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:En tiedä, mutta kaiken järjen mukaan ei pitäisi saada.Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Saako miehestä saman kun ihmisestä? :kieh: |O
Siis jos sen menee lahtaamaan saunan taa! |O |O![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hidastakaa naiset vauhtia että mää ehdin lukea kaikki. :saint:
![]()
![]()
kun sisko opettaa sitä
![]()
no sittenhän asia on sovittu.sää saat tanssia..
![]()
Mut se ei oo kyl kauheen kaunista katseltavaa:kieh:
![]()