Malviina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peppuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
eiku mä kosin vuoden läpi - myös karkauspäivänä että saan sitten ainakin sen hamekankaan.

ja oikeastaan, mä olen sellanen jääräpää että kyllä tuo ukko joskus taipuu. taipui se toiseen lapseenkin :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
mää kosin eilen tuota hippiä. ei se tosin suostunut :laugh: uhkasin että kosin sitten vuoden läpeensä kunnes suostuu :whistle:

no ohoh... siis ihan oikeestikko... ?! :o :whistle: :D säähän ny melkonen nainen olit... :D

joo, ihan kyyneleet silmissä kysyin kesken tiskauksen että "mitä jos varataan aika maistraattiin?" ja herra meinasi tukehtua kahviinsa kun tajusi että tosissani olin. mun on nyt vielä hyvä hyväksikäyttää nää hormoni-itkut tähän :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
mää kosin eilen tuota hippiä. ei se tosin suostunut :laugh: uhkasin että kosin sitten vuoden läpeensä kunnes suostuu :whistle:

no ohoh... siis ihan oikeestikko... ?! :o :whistle: :D säähän ny melkonen nainen olit... :D

joo, ihan kyyneleet silmissä kysyin kesken tiskauksen että "mitä jos varataan aika maistraattiin?" ja herra meinasi tukehtua kahviinsa kun tajusi että tosissani olin. mun on nyt vielä hyvä hyväksikäyttää nää hormoni-itkut tähän :saint:
:D

Yhteistyössä