Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:saanko mäkin tehdä tiimarinvihkoihin paljastuksen?
Totta maar!!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:saanko mäkin tehdä tiimarinvihkoihin paljastuksen?
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Moikka taas, mitäs mussut??
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Moikka taas, mitäs mussut??
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:mää kosin eilen tuota hippiä. ei se tosin suostunutuhkasin että kosin sitten vuoden läpeensä kunnes suostuu
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:mää kosin eilen tuota hippiä. ei se tosin suostunutuhkasin että kosin sitten vuoden läpeensä kunnes suostuu
![]()
![]()
Sun pitää kosasta karkauspäivänä!Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:mää kosin eilen tuota hippiä. ei se tosin suostunutuhkasin että kosin sitten vuoden läpeensä kunnes suostuu
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:mää kosin eilen tuota hippiä. ei se tosin suostunutuhkasin että kosin sitten vuoden läpeensä kunnes suostuu
![]()
uhkaa lahjo ja kiristä..ens vuonna sitten.. =)
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:eiku mä kosin vuoden läpi - myös karkauspäivänä että saan sitten ainakin sen hamekankaan.
ja oikeastaan, mä olen sellanen jääräpää että kyllä tuo ukko joskus taipuu. taipui se toiseen lapseenkin :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:eiku mä kosin vuoden läpi - myös karkauspäivänä että saan sitten ainakin sen hamekankaan.
ja oikeastaan, mä olen sellanen jääräpää että kyllä tuo ukko joskus taipuu. taipui se toiseen lapseenkin :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:mää kosin eilen tuota hippiä. ei se tosin suostunutuhkasin että kosin sitten vuoden läpeensä kunnes suostuu
![]()
no ohoh... siis ihan oikeestikko... ?!![]()
![]()
säähän ny melkonen nainen olit...
![]()
Määkään en oo yhtään utelias. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:En ole mitenkään uteliasta sorttia, mut pakko oli tulla katsoon miten ne treffit sujui...![]()
![]()
Nyt poistun iltapalaa tekemään, huomiseen! :wave:
Öitä mussut!!! :heart: :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:En ole mitenkään uteliasta sorttia, mut pakko oli tulla katsoon miten ne treffit sujui...![]()
![]()
Nyt poistun iltapalaa tekemään, huomiseen! :wave:
Öitä mussut!!! :heart: :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Meillä ei tainnut kosia kumpikaan, noin muistelisin. Mies tosin taisi ottaa naimisiin menon puheeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:mää kosin eilen tuota hippiä. ei se tosin suostunutuhkasin että kosin sitten vuoden läpeensä kunnes suostuu
![]()
no ohoh... siis ihan oikeestikko... ?!![]()
![]()
säähän ny melkonen nainen olit...
![]()
joo, ihan kyyneleet silmissä kysyin kesken tiskauksen että "mitä jos varataan aika maistraattiin?" ja herra meinasi tukehtua kahviinsa kun tajusi että tosissani olin. mun on nyt vielä hyvä hyväksikäyttää nää hormoni-itkut tähän :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:harmi kun ei saa tehtyä uutta alotusta...voisin kysyä mitä mieltä rakkaat palstalaiset on nimestä Peppi-Lotta....![]()
![]()