Malviina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peppuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
moiks :wave: peppuliini :D hauska nikki ja haluan vuotiksen suklaat |O
:)

tuu hakemaan :D ollu niin pyllystä päivä että oli pistettävä isäntä kipsan kautta kotio - oikein raskausdiabeetikko :ashamed:

tuttua.eikunpiikkiäreiteen sitten.no hätä.kyllä mä herkkuja popsin aikanani kans.. :)

:laugh: senhän takia se piikki on että voi herkutella :whistle:

sääkin sitten ymmärsit sen samoin kuin mäkin.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
mites teitin uus vuos meni?? :whistle:

hurjasti biletettiin :laugh: vuodelevossa meni, eli rauhallisesti. tosin mä en ole muutenkaan ollut sellanen ikinä että ois pakko lähteä jonnekin kotoota uutena vuotena. oisinkohan yhtenä uutena vuotena ollut baarissa ja toisena kotibileissä.

juu..en miekään.. tytön kanssa kaksin juhlittiin.. ei pelänny raketteja enää niinku ennen... äitinsä kyllä pelkäsi edelleen... :kieh: :kieh:

meillä tyttö katteli keittiönpöydältä raketteja ja komensi että LISÄÄ LISÄÄ! ei ollut moksiskaan, yön olisi varmasti nukkunut hyvin jos ei kipeä olisi. itsenäisyyspäivän ilotulituksista oli tosi ihastunut, serkkunsa huusi kuin syötävä.

minkäikäinen teidän neiti muuten olikaan?

3v 8kk hää jo on... mutta on vähän semmonen arkajalka välillä... :whistle: tullu äitiinsä varmaan.. :ashamed:

hurjasti biletettiin :laugh: vuodelevossa meni, eli rauhallisesti. tosin mä en ole muutenkaan ollut sellanen ikinä että ois pakko lähteä jonnekin kotoota uutena vuotena. oisinkohan yhtenä uutena vuotena ollut baarissa ja toisena kotibileissä.

juu..en miekään.. tytön kanssa kaksin juhlittiin.. ei pelänny raketteja enää niinku ennen... äitinsä kyllä pelkäsi edelleen... :kieh: :kieh:

meillä tyttö katteli keittiönpöydältä raketteja ja komensi että LISÄÄ LISÄÄ! ei ollut moksiskaan, yön olisi varmasti nukkunut hyvin jos ei kipeä olisi. itsenäisyyspäivän ilotulituksista oli tosi ihastunut, serkkunsa huusi kuin syötävä.

3v 8kk hää jo on... mutta on vähän semmonen arkajalka välillä... :whistle: tullu äitiinsä varmaan.. :ashamed:

pienihän vielä :heart: ja lapsihan saa rauhassa arkailla jos se luonteeseen kuuluu :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
La Peppulieau, bonjour mademoiselle :xmas:

:D

ai sitä aletaan päteä kielillä :o

Jollain munkin pitää päteä :'( Ja kuten huomaatte, en osaa ranskaa :laugh:

en mäkään :snotty: saksaakin osaan tasan kaksi lausetta - ja sitä opiskelin sentään monta vuotta :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
tuol aikasemmin selitys, mut voin uusikski laittaa... eli mua alko vähä hämää kun itestäni puhuttiin koko ajan tyttäreni nimellä.. aattelin sitten ottaa jonkun teijän mussujen antaman lempinimen... mutta kyllä mua edelleen saa mussut kutsua ihan millä nimellä vaan... :D :heart:

Asia harvinaisen selvä.. :D Pepandeera.. =) :saint:

Pebbuushka, da, da.
:laugh:

:kieh: :kieh: Mulla menee sit kuppi nurin ton "Jessika"ketjun kanssa!!! :kieh:

mua kovasti ihmetyttää miten yksi ja sama tyyppi on aina jankuttamassa noissa ketjuissa.

Ootko sattumalta kattellu samaa tyyppiä. Oikeesti, mua korventaa ja kovasti :kieh:

luulisin :whistle: miten jotakuta voi niin kauheasti ahdistaa minkänimisiä lapsia MUILLA on?

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
:kieh: :kieh: Mulla menee sit kuppi nurin ton "Jessika"ketjun kanssa!!! :kieh:

mua kovasti ihmetyttää miten yksi ja sama tyyppi on aina jankuttamassa noissa ketjuissa.
Pakko sittenkin vilkasta! :laugh:

:) Mulla on ittelläni näemmä masokistin vikaa, kun tarvii sitä lukee... :snotty:

mä muuten näin tässä yks päivä ihan punaista kun puolituttu selitti mulle että miten hän ei IKINÄ voisi ostaa tytölle autoa leikkikaluksi tai pojalle nukkea :headwall:
meillä tasan lapset saa leikkiä millä huvittaa, oli tyttöjä tai poikia.

pienihän vielä :heart: ja lapsihan saa rauhassa arkailla jos se luonteeseen kuuluu :heart:

kyllä... :heart:

mä muuten näin tässä yks päivä ihan punaista kun puolituttu selitti mulle että miten hän ei IKINÄ voisi ostaa tytölle autoa leikkikaluksi tai pojalle nukkea :headwall:
meillä tasan lapset saa leikkiä millä huvittaa, oli tyttöjä tai poikia.

:'( mä oon huno äiti, poika leikkii nikella ja tykkää pukee hassuja vaatteita ittelleen. Kalsarit päässä on aika kova juttu. :D

Yhteistyössä