Malviina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peppuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Kiitos, vuodenvaihde päättyi vessanpönttöön ja uusi vuosi alkoi loistavasti :D Sauvakävelyllä on käyty ja kaikki on aivan loistavasti, pitää vaan muistaa et en voi juoda edes 35cl pinacoladaa, tai vietän pää pöntössä yön :x Eli uusi edellistäkin raittiimpi vuosi tulossa :D
Ai tuo pinacolada on tuollaista myrkkyä sulle. Mutta hyvä jos olo on nyt parempi. :)

Ei se oo pelkkä pinacolada, mun ei nykyään tarvi juoda ku 3 kaljaa ni oksennan seuraavan yön, taitaa olla alkoholiallergia :laugh:
Niin ja toiseen kysymykseen olen KAURIS, osaankohan linkittää... http//:www.astro.fi

muoks no en tietenkään osaa...
Ääh, mää oon vaaka. Mulle luvataan varmaan jotain vähemän kivaa. :snotty: :D

No käy astron sivuilta lukasemassa :D
Määpä käyn kattoon. :wave:

No mitäs lupailtiin? =)
Ei vissiin niin hirmuhyvää kuin sulle. :whistle: Ei kuulema hirmu menestyksekäs vuosi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
meni yö vi*uilleen niin oli pakko ottaa takaisin :snotty: ja tuo meidän neiti on kipeänä, kuumetta ja räkää löytyy. vähän ihanaa. mä olen muutenkin ihan valivalituulella.

Valita vaan :hug: kyl mussut jaksaa ottaa vastaan sen pahankin olon :heart:

ihanaa :heart: :hug:

aattelin että kehtaisko sitä huomenna tai ylihuomenna pirauttaa neuvolaan ja kysyä että onkohan tuo liitoskipuilu/kipuilu normaalia jos se menee siihen että yöllä itkee kun ei pääse vessaan, sängystä ylösnouseminen tekee niin kipeää...

kun ei tunnu auttavan mikään |O ja perkele, huomenna lähen diabetesneuvolakäynnin jälkeen satavarmasti lankaostoksille *uhoaa*

voi vitalis. nyt mies soitti että joutuu jäämään töihin, koska työkaveri ei ollut ilmestynyt paikalle eikä sitä saa kiinni puhelimella ollenkaan. tämä sama älypää kehuskeli että oli jouluna vapailla vedelly viinaa 4 päivää putkeen aamusta iltaan ja joutunut sairaalaan, ihan kuin se olisi jotenkin kunnioitettavaa. että mua ärsyttää, nyt taitaa taas mennä illan suunnitelmat uusiksi |O

onkos joku paikalla.... ?? :whistle:

treffit suju ihan kivasti... en ees pitsaa pudottanu syliin tai mitään!! :D

Mutta siis ei mitään semmosta kipinöintiä kyllä... ihan kaveripohjalla oli mukava jutustella... :)

Ai niin ja kaks vuotta nuorempi vaan oli.... :whistle:

mää muuten vaihdoin nimimerkkiä, kun nyt kun ollaan enempi jutellu henkilökohtasella tasolla ni mua vähän hämää kun musta puhutaan peppi-lottana... niin että nyt mä oon peppuliini, mutta ihan miks vaan työ saatte kutsuu... :D

Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:

Mutta siis ei mitään semmosta kipinöintiä kyllä... ihan kaveripohjalla oli mukava jutustella... :)

Voi dää, eikö me saadakaan seurata vuosisadan rakkaustarinaa? :'( :D

epäilen kyllä vähän... :/ mut sovittiin me että menään ens viikolla leffaan! :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
mut huomasit sä mun uutta nimimerkkiä... :xmas:

miten on uusvuos lähteny käyntiin??

huomasin :D

Uusi vuosi käynnistyy hiljalleen, vaikka just nyt muistin että mähän suunnittelin sitä palstavapaata tammikuuta :xmas:

epäilen kyllä vähän... :/ mut sovittiin me että menään ens viikolla leffaan! :saint:
Do dii, eihän sitä tiiä mitä tuosta vielä kehkeytyy? :D

mää muuten vaihdoin nimimerkkiä, kun nyt kun ollaan enempi jutellu henkilökohtasella tasolla ni mua vähän hämää kun musta puhutaan peppi-lottana... niin että nyt mä oon peppuliini, mutta ihan miks vaan työ saatte kutsuu... :D
peppuliini on just ihku. :heart:

no mussujen keksimä se on... :heart: ens kokeilin peppulia, mut se oli varattu ja pelkkää peppua en viitiny laittaa...vaikka te toki saatte sitäkin käyttää!!! :D

Yhteistyössä