Lapsettomuushoidoissa olevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimerkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä voisin vaikka vannoa että muniksissa tuntuu jo aktiviteettia. Oon kyllä mielestäni molemmilla aiemmillakin kerroilla muka tuntenut jotain, vaikka ekassa vasteultrassa on sitten ilmennyt että juuri mitään ei ole vielä tapahtunut. Toivoisin nyt tosi paljon, että oikeakin munasarja jaksaisi kasvattaa enemmän kuin yhden follin. Mun muistaakseni molemmilla viime kerroilla sillä puolella oli yksi iso follikkeli ja ei sitten hirveästi muuta. Nyt alku-ultrassa isoimmat follit oli vasemmalla joten jos oikea ei nyt olisi luonnostaan tehnyt johtofollia niin ehkä se tajuaisi paremmin että niitä pieniä voisi kasvatella tasaisesti isommiksi. Tai sitten se ei tee mitään. :rolleyes: Mutta mielestäni oon sillä puolella siis nimenomaan tuntenut että jotain tapahtuu. No mutta huomennapa sen sitten näkee.

• Tykkää
Reactions: Keltainenkukka92
Meillä oli ihan ensikäynti Tilkassa, vaikka juuri sitä ennen oli ollut hoitoja yksityisellä.

Meillä meni näin
1/25 lähete
4/25 ensikäynti
7/25 suunnittelu > progynova+ verikokeet seuraavassa kierrossa ja sitä seuraava kierto oli lupa ilmoittautua hoitoihin mitä käytännössä olisi tarkoittanut IVF 8/25 (tai 9/25 jos emme olisi mahtuneet 8/25)

Elokuussa tuli sitten meidän luomuihmeplussa eikä päästy aloittamaan IVF. 🥹❤️

Muuten on vain hyvää sanottavaa, henkilökunta 6/5 (mulla esim lääkärinä guruna pidetty Simberg) eikä ollenkaan jäänyt sellaista liukuhihnafiilistä vaan toisin päin, tuntui että saatiin tosi yksilöllistä ja meille räätälöityä palvelua. Myös sovelluksen kautta sai viesteihin vastauksia todella nopeasti ja kattavasti.

@Mariamimi puolesta sormet niin kovasti ristissä, että melkein jo kramppaa 🤞

• Tykkää
Reactions: näännä

Yhteistyössä