"Maksullinen seksi on kuin vessassa käyntiä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seksinostajan tarina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22998916]Vain yksinkertainen ihminen (tai itseään huijaava) voi väittää, ettei itseään köyhyyden takia myyvältä seksin ostaminen ole mitenkään kyseenalaista moraalisesti.[/QUOTE]

Näin juuri.

[QUOTE="vieras";22998930]Eli sulla ei vieläkään mennyt pointti perille.

Ihmiskauppa ei ole yhtä kuin prostituutio, mutta molemmissa tapauksissa kuviossa voi olla mukana olla kärsimys. Mikä ihme siinä on niin vaikea ymmärtää ja myöntää? Nyt puhuttiin kärsimyksestä, ei siitä, miten iso ero termillä prostituutio ja ihmiskauppa on.[/QUOTE]

palstasääntö numero YKSI : älä koskaan myönnä, että vastakkaisella puolella voisi olla pointti tai ,että olisit itse mennyt vähän ajatussolmuun.

älä jaksa lässyttää.

Mä en keskustele ihmisen kanssa, jolla ei ole argumentteja. En sellaisen kanssa, joka ei voi myöntää, että vastapuoli on oikeassa sanoessaan, että prostituution liittyy paljon ongelmia, jotka johtavat siihen, että seksin ostaminen voi olla hyvinkin moraalitonta, vaikka kyse ei olisikaan ihmiskaupasta.

Joten kiitos hei. :D (tulipa taas nähtyä keskustelun taso täällä)

[QUOTE="vieras";22998930]Eli sulla ei vieläkään mennyt pointti perille.

Ihmiskauppa ei ole yhtä kuin prostituutio, mutta molemmissa tapauksissa kuviossa voi olla mukana olla kärsimys. Mikä ihme siinä on niin vaikea ymmärtää ja myöntää? Nyt puhuttiin kärsimyksestä, ei siitä, miten iso ero termillä prostituutio ja ihmiskauppa on.[/QUOTE]

jos sinä rinnastat prostituution ja ihmiskaupan, minkä teit jo ihan "alussa" etkö suostu määrittelemään niitä eri asioiksi, niin me emme voi keskustella. En minä suostu puhumaan kahdesta täysin eri asiasta samalla nimikkeellä ja mitä tuohon kärsimykseen tulee, niinhän lapsityövoimassakin kärsitään ja siihen liittyy ihmiskauppaa ja prostituutiota, puhutaanko siis lapsityövoimasta prostituutiona tai ihmiskauppana, ei siitä puhutaan lapsityövoimana. Jos näin yksinkertainen asia menee ohi, niin suosittelen oikeasti edelleen sitä asioista lukemista ja käsitteiden eriyttämistä, tuota selkeämminen voi enää sanoa.

Kepsis: onko moraalisesti millään tavalla kyseenalaista ostaa seksiä ihmiseltä, joka kärsii sitä ja myy itseään köyhyyden takia? Haluaisin tähän yksinkertaiseen, suoraan kysymykseen suoran vastauksen.

jos sinä rinnastat prostituution ja ihmiskaupan, minkä teit jo ihan "alussa" etkö suostu määrittelemään niitä eri asioiksi, niin me emme voi keskustella. En minä suostu puhumaan kahdesta täysin eri asiasta samalla nimikkeellä ja mitä tuohon kärsimykseen tulee, niinhän lapsityövoimassakin kärsitään ja siihen liittyy ihmiskauppaa ja prostituutiota, puhutaanko siis lapsityövoimasta prostituutiona tai ihmiskauppana, ei siitä puhutaan lapsityövoimana. Jos näin yksinkertainen asia menee ohi, niin suosittelen oikeasti edelleen sitä asioista lukemista ja käsitteiden eriyttämistä, tuota selkeämminen voi enää sanoa.

Sinulla taisi mennä ohi ja lujaa, että määrittelin kyllä ne eri asioiksi tässä ketjussa, mutta sinä ohitat kaikki kommentit, joiden takia voisit joutua keskutelussa alakynteen.

Vaikka ne ovat eri asioita, niihin voi liittyä samoja piirteitä. Kuten kärsimystä. Vastaa nyt suoraan, että onko sinusta seksin ostaminen aina moraalisesti ihan ok, jos kyse ei ole ihmiskaupasta? Vai ymmärrätkö, että se voi olla moraalitonta myös siinä tapauksessa, että kyse ei ole ihmiskaupasta?

[QUOTE="vieras";22999005]Kepsis: onko moraalisesti millään tavalla kyseenalaista ostaa seksiä ihmiseltä, joka kärsii sitä ja myy itseään köyhyyden takia? Haluaisin tähän yksinkertaiseen, suoraan kysymykseen suoran vastauksen.[/QUOTE]

jos sinä vaikka lukisit viestejäni aiempaa saisit vastauksen, se miksi minä en vastaa kysymykseen johtuu yleensä siitä että toinen ei ole viitsinyt lukea aiempia viestejäni. toinen yleinen syy on että huomaa ettei keskustelusta tule muutakuin s-o-n-t-a-a tuloksena.

Onko ihmisen tappaminen väärin, vastaus on kyllä ja ei? Onko seksin ostaminen väärin ja taas sama vastaus eli siitä vaan keksimään skenaarioita missä tilanteissa ne on väärin. Hyvät yön jatkot.

voi kuule sinullahan on varaa tuosta sanoa? mennäänkö katsomaan viestejäsi palstalla?

ihanvapaasti. toisaalta toivon, että hankit mieluummin elämän kuin kasvatat mitään ihmeellisiä antipatioita täällä ketään kohtaan.
nytkin puhe taisi olla sinun viesteistäsi tässä ketjussa.mutta hei,puhutaan vaan MINUSTA.koska siitähän tässä nyt oli varmaan kyse.kuten AINA.JA JOKA KERTA.

Suosittelen sinua lukemaan vähän tarkemmin tätä ketjua, sen selkeämmin en voi tätä enää sanoa.

"Ihmiskauppa ei ole yhtä kuin prostituutio, mutta molemmissa tapauksissa kuviossa voi olla mukana olla kärsimys. Mikä ihme siinä on niin vaikea ymmärtää ja myöntää? Nyt puhuttiin kärsimyksestä, ei siitä, miten iso ero termillä prostituutio ja ihmiskauppa on."

[QUOTE="vieras";22999011]Sinulla taisi mennä ohi ja lujaa, että määrittelin kyllä ne eri asioiksi tässä ketjussa, mutta sinä ohitat kaikki kommentit, joiden takia voisit joutua keskutelussa alakynteen.

Vaikka ne ovat eri asioita, niihin voi liittyä samoja piirteitä. Kuten kärsimystä. Vastaa nyt suoraan, että onko sinusta seksin ostaminen aina moraalisesti ihan ok, jos kyse ei ole ihmiskaupasta? Vai ymmärrätkö, että se voi olla moraalitonta myös siinä tapauksessa, että kyse ei ole ihmiskaupasta?[/QUOTE]

Tiedätkö mikä oikea ongelma tässä on? sinä haluat syöttää minulle sinun käsityksesi tuossa tarkoin rajaamassasi asiassa, kun minä taas en suostu käsittelemään asiaa kun olet sotkenut kaksi isompaa käsitettä toisiinsa, joko nyt ymmärrät mikset saa minulta mitään vastausta? vai vieläkö tarvitset lisää rautalankaa?

jos sinä vaikka lukisit viestejäni aiempaa saisit vastauksen, se miksi minä en vastaa kysymykseen johtuu yleensä siitä että toinen ei ole viitsinyt lukea aiempia viestejäni. toinen yleinen syy on että huomaa ettei keskustelusta tule muutakuin s-o-n-t-a-a tuloksena.

Et ole kyllä tuohon vastannut kertaakaan tässä ketjussa, vaan heitellyt vain täysin asiaankuulumattomia vastakysymyksiä kehiin ja viljellyt sitä paljonpuhumaasi sarkasmia.

ja se mikä hieman häiritsee on se että ilmeisesti täällä on useampi "vieras" jotka puhuu yhtä aikaa minulle, käyttäisitte edes eri nimimerkkejä. se vieras jolle minä olen puhunut sanoi aiemmin että ihmiskauppa ja prostituutio on sama asia jos prostituoitu on köyhistä oloista. nyt toinen vieras selittää että ihmiskauppa ei ole kuin prostituutio, tälläisessä sotkussako pitäisi keskustella, pitäkää tunkkinne :D evvk

Tiedätkö mikä oikea ongelma tässä on? sinä haluat syöttää minulle sinun käsityksesi tuossa tarkoin rajaamassasi asiassa, kun minä taas en suostu käsittelemään asiaa kun olet sotkenut kaksi isompaa käsitettä toisiinsa, joko nyt ymmärrät mikset saa minulta mitään vastausta? vai vieläkö tarvitset lisää rautalankaa?

Sinä tässä taidat tarvita edelleen rautalankaa. En ole sotkenut mitään käsitteitä missään vaiheessa, vaan puhunut ainoastaan siitä, että näillä kahdella asialla, ihmiskaupalla ja prostituutiolla, voi olla samoja piirteitä, jotka tekevät seksin ostamisesta moraalitonta, vaikka kysymyksessä ei olisikaan ihmiskauppa.

Kertauksen vuoksi, jotta et enää väitä minun sekoittaneen kahta asiaa:

"Ihmiskauppa ei ole yhtä kuin prostituutio, mutta molemmissa tapauksissa kuviossa voi olla mukana olla kärsimys. Mikä ihme siinä on niin vaikea ymmärtää ja myöntää? Nyt puhuttiin kärsimyksestä, ei siitä, miten iso ero termillä prostituutio ja ihmiskauppa on."

ja se mikä hieman häiritsee on se että ilmeisesti täällä on useampi "vieras" jotka puhuu yhtä aikaa minulle, käyttäisitte edes eri nimimerkkejä. se vieras jolle minä olen puhunut sanoi aiemmin että ihmiskauppa ja prostituutio on sama asia jos prostituoitu on köyhistä oloista. nyt toinen vieras selittää että ihmiskauppa ei ole kuin prostituutio, tälläisessä sotkussako pitäisi keskustella, pitäkää tunkkinne :D evvk

Se sekoittaa, myönnän. Mutta ei tuo toinen vieras väittänyt, että ne olisivat sama asia, tuon repäisit nyt aivan hatusta. Hän sanoi, että ne ovat verrattavissa. Ja ne tosiaan ovat minunkin mielestä verrattavissa, koska yhtälailla molemmissa tapauksissa nainen voi kärsiä.

Yhteistyössä