"Maksullinen seksi on kuin vessassa käyntiä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seksinostajan tarina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22999099]Se sekoittaa, myönnän. Mutta ei tuo toinen vieras väittänyt, että ne olisivat sama asia, tuon repäisit nyt aivan hatusta. Hän sanoi, että ne ovat verrattavissa. Ja ne tosiaan ovat minunkin mielestä verrattavissa, koska yhtälailla molemmissa tapauksissa nainen voi kärsiä.[/QUOTE]

No ei minusta ihan reilua keskustelua kun useampi saman niminen minulle puhuu, toinen toisella tavalla toinen toisella, mistäs helvetistä minun pitäs tietää kuka sanoo mitä? kai ny ihan järkikin tuon sanoo, pösilö.

No ei minusta ihan reilua keskustelua kun useampi saman niminen minulle puhuu, toinen toisella tavalla toinen toisella, mistäs helvetistä minun pitäs tietää kuka sanoo mitä? kai ny ihan järkikin tuon sanoo, pösilö.

Huoh, joo eiköhän tää keskutelu ollut tässä, kun et suostu yksinkertaiseen kysymykseen vastaamaan, jonka useampikin henkilö on sinulle esittänyt. Tämä ei etene mihinkään, olet ottanut jo jokin aika sitten siirtynyt asiallisesta keskustelusta johonkin ihan muuhun. Joten öitä vaan!

Onko muuten totta että armeijassa käytetään sitä jotain "jarrua"? Laitetaanko sitä ruokien joukkoon vai?
Miksei semmosta vois antaa poikalapsille heti syntymästä, olis maailma parempi paikka.

??

Kuka sanoi mitään pelkäämisestä?

Jos joku väittää että ei ole pitkässä vuosia kestäneessä suhteessa sanonut koskaan mitään asiaa toisin kun oikeasti siitä ajattelee tai jättänyt sanomatta osan, vain siksi ettei jaksa sitä samaa nahinaa, väittelyä tai tappelua tai mykkäkoulua tai mitään mikä itseä häiritsisi toisen käytöksessä, totuuden sanomisesta, valehtelee, 100%

Säälittävä luulo. Ehkä jotkut on tuollaisia, ettei sano omia mielipiteitään nahinan takia. Mä en ainakaan ole sellainen. Ei voi olla totta, että jonkun mielestä sellainen on muka normaalia parisuhteessa. Huh. Varmaan ihania suhteita.

Mä oikeasti haluaisin ajatella, että mieheys ei tee ihmisestä sikaa, mutta miesten kommentit näissä keskusteluissa todistaa sen vääräksi kerta toisensa jälkeen. Enhän saisi luottaa edes omaani.

Säälittävä luulo. Ehkä jotkut on tuollaisia, ettei sano omia mielipiteitään nahinan takia. Mä en ainakaan ole sellainen. Ei voi olla totta, että jonkun mielestä sellainen on muka normaalia parisuhteessa. Huh. Varmaan ihania suhteita.

Mä oikeasti haluaisin ajatella, että mieheys ei tee ihmisestä sikaa, mutta miesten kommentit näissä keskusteluissa todistaa sen vääräksi kerta toisensa jälkeen. Enhän saisi luottaa edes omaani.

sinoot taas niin korkealla ahdasmielisellä jalustallasi ettei mikään ihme että ärsytät aivan muutamalla sanalla suurta osaa ihmisistä. kaikki tietää kuinka "täydellinen" suhteesi on miehesi kanssa, olethan sitä mainostanut jo suhteellisen pitkän aikaa, ei kukaan edes oleta että teidän suhde olisi millään tasolla normaali, siellä paskotaan kukkasia ja kustaan nektaria. ei, en ole katkera, lähinnä ärtynyt siitä että joku oikeasti uskoo kaikki sinun ahdasmieliset tuomitsevat kommentit täällä palstalla ja samalla uskoo että teidän suhde on täysin konfliktiton ja rehellinen noiden sinun kommenttiesi jälkeen. ehkä sinulla on joku mielikuvitusmaailma missä sinä elät ja uskot kaiken olevan juuri niinkuin pitää tai sitten ukkos on hyvin yksinkertainen tapaus.

ja tämä kaikki vain siksi että sinun pitää olla aina esittämässä sitä samaa roolia, nokkavia näpäytyksiä kaikille, henk koht irvailuja, holier than thou mentaliteetti ja "en ymmärrä kyllä yhtään tuollaista"-kommentit jotka toistuvat joka ketjussa. Eli jos tämä nyt loukkaa sinua, voit mennä katsomaan peiliin mistä se johtuu. Sinä itse olet hyvin nopeasti henkilökohtaisuuksiin taipuvainen, kuten esimerkiksi tuo kommentti "säälittävä luulo" se on niin sitä miten sinä "osallistut" keskusteluihin. aina samat systeemit, heitetää joku henk koht juttu viestin sisällä ja ollaan niin hyvää ja täydellistä ihmistä.

Miehellä on tarpeena juuri niin.........
Kovin 'hienosti' puhui naissuhteista, mutta silti kuitenkin vain 'onkii' ne parhaat puolet- ei pitkää suhdetta ja arkea.
Jos 'suhde' kestää parista päivästä kuukauteen, niin hienoa juu. Maksaa miellyttämisestä ja nauttii valheesta.

Jäi kyllä aika epäselväksi että onko se kakskymppiä Erkin mielestä nyt sitten kohtuullinen vai ei...
Mun mielestä aika 'polkuhinta' kyllä.

Olkoon maailman vanhin ammatti tai ei, mun mielestä väärin ja hyvin kyseenalaista, vaikka sitä naiset tekis kuinka 'lypsäjistä ministereihin', kuten tämä hurmaava herrasmies kehuskeli.
Vallan pöyristyttävää tosiaan jos miesten pitäis tyytyä pumpattaviin barbaroihin ja kompressoreihin :D

Onko muuten näitä idänihmeitä muuten miespuolisina? Vai pitääkö suomineitojen käydä naitattamassa itseään vain aurinkorannoilla ja ruotsinlaivoilla? (Jälkimmäisissä vielä ihan ilmatteeksi...)

Oho, Kepsis vetäsi aika tiukasti ny. Mutta minäkin ihmettelin tätä Leukistisen kommenttia: "Ehkä jotkut on tuollaisia, ettei sano omia mielipiteitään nahinan takia. Mä en ainakaan ole sellainen."

Minusta fiksu ihminen on sellainen, että joskus vaikenee ennemmin kuin haastaa. Aina ei tarvitse haastaa ja näpäytellä takaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;22999907:
Oho, Kepsis vetäsi aika tiukasti ny. Mutta minäkin ihmettelin tätä Leukistisen kommenttia: "Ehkä jotkut on tuollaisia, ettei sano omia mielipiteitään nahinan takia. Mä en ainakaan ole sellainen."

Minusta fiksu ihminen on sellainen, että joskus vaikenee ennemmin kuin haastaa. Aina ei tarvitse haastaa ja näpäytellä takaisin.

En mä sitä haastamisena ajattele. Mun mielestä omista mielipiteistä vaikeneminen on valehtelemista, jos monta vuottakin on jonkun ihmisen kanssa. Esimerkiksi nyt jos minun mies sanoo, ettei hyväksy prostituutiota, en voi luottaa siihen, että se on totta, koska minulle täällä sanotaan, ettei se ole totta. Koska mies vain jättää oman mielipiteensä sanomatta, ettei tarvitse nahista. ja päälle, että tämä on 100% totta.

sinoot taas niin korkealla ahdasmielisellä jalustallasi ettei mikään ihme että ärsytät aivan muutamalla sanalla suurta osaa ihmisistä. kaikki tietää kuinka "täydellinen" suhteesi on miehesi kanssa, olethan sitä mainostanut jo suhteellisen pitkän aikaa, ei kukaan edes oleta että teidän suhde olisi millään tasolla normaali, siellä paskotaan kukkasia ja kustaan nektaria. ei, en ole katkera, lähinnä ärtynyt siitä että joku oikeasti uskoo kaikki sinun ahdasmieliset tuomitsevat kommentit täällä palstalla ja samalla uskoo että teidän suhde on täysin konfliktiton ja rehellinen noiden sinun kommenttiesi jälkeen. ehkä sinulla on joku mielikuvitusmaailma missä sinä elät ja uskot kaiken olevan juuri niinkuin pitää tai sitten ukkos on hyvin yksinkertainen tapaus.

ja tämä kaikki vain siksi että sinun pitää olla aina esittämässä sitä samaa roolia, nokkavia näpäytyksiä kaikille, henk koht irvailuja, holier than thou mentaliteetti ja "en ymmärrä kyllä yhtään tuollaista"-kommentit jotka toistuvat joka ketjussa. Eli jos tämä nyt loukkaa sinua, voit mennä katsomaan peiliin mistä se johtuu. Sinä itse olet hyvin nopeasti henkilökohtaisuuksiin taipuvainen, kuten esimerkiksi tuo kommentti "säälittävä luulo" se on niin sitä miten sinä "osallistut" keskusteluihin. aina samat systeemit, heitetää joku henk koht juttu viestin sisällä ja ollaan niin hyvää ja täydellistä ihmistä.

Sä oot niin sokee ittelles, ettei mitään rajaa.

En mä sitä haastamisena ajattele. Mun mielestä omista mielipiteistä vaikeneminen on valehtelemista, jos monta vuottakin on jonkun ihmisen kanssa. Esimerkiksi nyt jos minun mies sanoo, ettei hyväksy prostituutiota, en voi luottaa siihen, että se on totta, koska minulle täällä sanotaan, ettei se ole totta. Koska mies vain jättää oman mielipiteensä sanomatta, ettei tarvitse nahista. ja päälle, että tämä on 100% totta.

Miehesi tietää, että sinä et missään olosuhteissa voisi hyväksyä prostituutiota. Mitä muuta hän voisi sanoa kuin että on 100% samaa mieltä?

Ja tällä en tarkoita sitä etteikö hän olisi.

Ymmärsin kepsiksen puheesta, että hän tarkoitti, että JOSKUS tulee sellaisia tilanteita pitkässä parisuhteessa, että sovun vuoksi itse kukin jättää jotakin sanomatta. Mulle ainakin käy niin harva se päivä. :D :ashamed: Mutta tää on jo tosi off topic.

Yhteistyössä