"Maksullinen seksi on kuin vessassa käyntiä"

  • Viestiketjun aloittaja seksinostajan tarina
  • Ensimmäinen viesti
Non compos mentis
[QUOTE="vieras";22996782]Jälleen kerran, tämä on asian vierestä. Minä en kysynyt syistä miksi joku alkaa prostitoiduksi, vaan miksi joku haluaa ostaa seksiä. Keskustelu hikipajoista olisi myös mielenkiintoinen, mutta se ei ole tämän ketjun aihe.[/QUOTE]

Juu, se on helppo dissata vaan koko teksti sanomalla sen olevan OT, jos ei ole samaa mieltä.
 
"vieras"
Juu, se on helppo dissata vaan koko teksti sanomalla sen olevan OT, jos ei ole samaa mieltä.
On helppo olla vastaamatta kysymykseen puhumalla aiheen vierestä ja sitten syyttämällä toista "koko tekstin dissaamisesta". Minä esitin tarkan kysymyksen, joka ei koskenut sitä miksi intialaiset naiset saattavat joskus valita mieluummin prostituution kuin hikipajan, vaan seksin ostamista. Molemmissa on toki kyse prostituutiosta, mutta sen hyvin eri puolista. Voimme toki keskustella kommentistasikin kunhan olet vastannut kysymykseeni.
 
Ilmaista seksiä:P
Somalimiehet järjestävät 13-16 v tytöille "pillunkorkkausbileitä"

--------------------------------------------------------------------------------

Tampereella ovat maahanmuuttajamiehet (enimm. somaalit) jo yli vuoden pitäneet kaupungin lapsi- ja nuorisotyön rahallisesti tukemana ja hyväksymänä tiuhaan 13-16v tytöille "Pussy Popping Party" (= PILLUN KORKKAUS BILEET) -nimistä limudiskoa, jonka ainoat miesvieraat ja tyttöjen tanssittajat ovat 20-45 vuotiaita maahanmuuttaja"lapsia". Tilaisuudet ovat tyttöjen keskuudessa, jotka maksavat sisäänpääsystä huomattavan pääsymaksun, hyvin suosittuja. Tilaisuudet järjestetään kuin klubibileet, joihin osallistumisoikeus on hieman vaivalloista, minkä takia arvostelukyvyttömät lapset kokevat olevansa "etuoikeutetussa" asemassa päästessään juhlintaan mukaan.

Juhlista on jonkin verran kuvamateriaalia, mistä ilmenee, että aikuisten, jopa vanhojen miesten ja tyttöjen touhu bileissä on suomalaisen moraalikäsityksen mukaan arvioituna rikollista. Tietoon on tullut ainakin kaksi 15v tyttöihin kohdistunutta joukkoraiskausepäilyä bileiden tiimoilta ja lukemattomia sukupuoliyhdyntöjä, joilla kaikilla on ollut runsaasti silminnäkijöitä ja todistajia. Silminnäkijöiden mukaan joukkoraiskaajat bilettävät edelleen lasten kanssa.

En ymmärrä, mikä Suomessa on nykyään vialla? Miksei poliisia ja sosiaalitoimea kiinnosta? Kummatkin tietävät joukkoraiskauksista ja sukupuoliyhdynnöistä. Poliisi on nähtävästi kysellyt tilaisuuksien järjestäjiltä tietoja raiskausten paikkansa pitävyydestä, mutta tutkintaa ei ilmeisesti ole käynnistetty. Sosiaalitoimikaan ei näe juhlissa mitään paheksuttavaa osallistujien ikäerosta huolimatta. Päinvastoin se pitää juhlaideaa loistavana, ja juhlia tytöille
hyödyllisinä ja kasvattavina, joista saatavat kokemukset ulkomaalaisista antavat lapsille muita paremmat eväät pärjätä globalisoituvassa maailmassa.

Kaupunki ei näe tarpeelliseksi, vanhempien vetoomuksesta välittämättä, tapahtumien järjestäjistä riippumattoman valvojan nimeämistä ja osoittamista biletapahtumiin. Luottamus maahanmuuttajamiehiin "lapsenkaitsijoina" ja nuoriso-ohjaajina on vankkumaton.

Kysymys kuuluu: KUKA SUOJELEE LAPSIAMME? Moni varmasti sanoo, ettei lapsen pidä antaa mennä po. tilaisuuksiin, mutta jos estät lastasi, tämä menee seuraavana päivänä sosiaalivirastoon sekä poliisin puheille tekemään (kyseessähän on "limudisko") rikosilmoituksen vapaudenriistosta, josta on aina vankeusseuraamus. -Näin hyvin lapsemme on valmennettu vanhempiaan vastaan "kasvatusrikoksien" varalle.
 
v
[QUOTE="vieras";22996782]Jälleen kerran, tämä on asian vierestä. Minä en kysynyt syistä miksi joku alkaa prostitoiduksi, vaan miksi joku haluaa ostaa seksiä. Keskustelu hikipajoista olisi myös mielenkiintoinen, mutta se ei ole tämän ketjun aihe.[/QUOTE]

Mies ostaa seksiä siksi koska seksi maksaa aina miehelle, tavalla tai toisella, ja se nyt on vain helpompaa ja nopeampaa ostaa seksiä ja purkaa paineensa, kuin etsiä baarivosua ja tuhlata koko ilta sen lämmittelyyn ja silti voi jäädä ilman. Huorissa käyvät sellaisetkin miehet jotka saavat muutenkin pillua, eli kyse ei ole siitä että vain sellaiset miehet käyvät huorissa jotka eivät muuten saa.
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";22996794]helppohan se on niin sanoa jos sitä seksiä kuitenkin saa. kummasti voisi muuttua ääni kellossa jos joutuisi olemaan ilman silloin jos siitä ei maksa...

eikä kovinkaan moni mies ole niin typerä että kertoisi puolisolleen pitävänsä huorissa käymistä hyväksyttävänä asiana :D[/QUOTE]

No tässähän tullaan taas siihen kysymykseen, puhuuko kukaan mies puolisolleen totta. Tiedän yleisen käsityksen olevan, että miehet valehtelevat jatkuvasti kaikesta ja omaksuvat jopa itselleen vieraita mielipiteitä naisen mieliksi.:D
 
"vieras"
Mies ostaa seksiä siksi koska seksi maksaa aina miehelle, tavalla tai toisella, ja se nyt on vain helpompaa ja nopeampaa ostaa seksiä ja purkaa paineensa, kuin etsiä baarivosua ja tuhlata koko ilta sen lämmittelyyn ja silti voi jäädä ilman. Huorissa käyvät sellaisetkin miehet jotka saavat muutenkin pillua, eli kyse ei ole siitä että vain sellaiset miehet käyvät huorissa jotka eivät muuten saa.
Älä ole lapsellinen. Seksi ei aina "maksa miehelle".
 
Lunatic
Kyllä itse sen ymmärrän että miehelle on helpompaa naida ketä tahansa, halusi se toinen tai ei. Se näkee vaan sen mehevän pyllyn johon se haluaa melaansa dipata. Se on pelkkää himoa alusta loppuun, lihallista.

En voi kuvitella miksi nainen ostais seksiä, maksais siitä että joku karju tulee päälle röhkimään.

Eli kyllä minä sen miesten ostohalun ymmärrän, koska nainen on niille vain lihakimpale kun panettaa. Mutta en silti hyväksy.
 
"vieras"
No tässähän tullaan taas siihen kysymykseen, puhuuko kukaan mies puolisolleen totta. Tiedän yleisen käsityksen olevan, että miehet valehtelevat jatkuvasti kaikesta ja omaksuvat jopa itselleen vieraita mielipiteitä naisen mieliksi.:D
helppo sun miehen on NYT sanoa että ei maksaisi seksistä koska oletettavasti hän ei ole joutunut olemaan esimerkiksi viittätoista vuotta ilman :p
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";22997068]helppo sun miehen on NYT sanoa että ei maksaisi seksistä koska oletettavasti hän ei ole joutunut olemaan esimerkiksi viittätoista vuotta ilman :p[/QUOTE]

No en usko, että hänen mielipiteensä asiasta muuttuisi, koska hänellä on selkäranka ja hyvä sydän. Ei kukaan kuole ilman seksiä. Ilman ruokaa ja juomaa kuolee ihan aikuisten oikeesti.
 
"vieras"
Kyllä itse sen ymmärrän että miehelle on helpompaa naida ketä tahansa, halusi se toinen tai ei. Se näkee vaan sen mehevän pyllyn johon se haluaa melaansa dipata. Se on pelkkää himoa alusta loppuun, lihallista.

En voi kuvitella miksi nainen ostais seksiä, maksais siitä että joku karju tulee päälle röhkimään.

Eli kyllä minä sen miesten ostohalun ymmärrän, koska nainen on niille vain lihakimpale kun panettaa. Mutta en silti hyväksy.
Käsityksesi miehistä on erittäin seksistinen. Toivottavasti et ole tosissasi. Miehet eivät pääsääntöisesti ole mitään väkivaltaisia, ajattelemattomia, itsekkäitä seksihulluja.

Käsityksesi naisista on myös varsin seksistinen. On naisia, jotka ostavat seksiä. On myös naisia, jotka näkevät seksin ihan muuten kuin "karju päällä röhkimässä" (esimerkiksi minä).
 
"vieras"
Kyllä itse sen ymmärrän että miehelle on helpompaa naida ketä tahansa, halusi se toinen tai ei. Se näkee vaan sen mehevän pyllyn johon se haluaa melaansa dipata. Se on pelkkää himoa alusta loppuun, lihallista.

En voi kuvitella miksi nainen ostais seksiä, maksais siitä että joku karju tulee päälle röhkimään.

Eli kyllä minä sen miesten ostohalun ymmärrän, koska nainen on niille vain lihakimpale kun panettaa. Mutta en silti hyväksy.
Niin vain ne naisetkin ostavat seksiä. Juurihan tuli teeveestäkin dokkari jossa naiset kävivät oikein ulkomaita myöden seksiostoksilla.
 
Lunatic
[QUOTE="vieras";22997221]Niin vain ne naisetkin ostavat seksiä. Juurihan tuli teeveestäkin dokkari jossa naiset kävivät oikein ulkomaita myöden seksiostoksilla.[/QUOTE]

No hyvin pieni marginaali, ja juurihan totesin että sitä on vaikee kuvitella miksi ihmeessä. Nainen kuin nainen saa seksiä ilmaseksikin.

Eihän nainen saa siitä edes esteettistä iloa, kuten mies voi saada.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";22997221]Niin vain ne naisetkin ostavat seksiä. Juurihan tuli teeveestäkin dokkari jossa naiset kävivät oikein ulkomaita myöden seksiostoksilla.[/QUOTE]

Hmm... Kauheen vaikee ymmärtää sitäkin. Että miksi se pitää ostaa. Tai siis se, että miksi se koetaan kaikkien oikeudeksi. Seksi on mun mielestä asia, josta molempien tulisi saada iloa, enkä tarkoita nyt sitä, että toinen saa siitä iloa ja toinen rahaa ja iloa. Vaan tarkoitan, että sen pitäisi olla toiselle omasta halusta lahjana annettu, molempien osapuolien puolelta.
 
Lunatic
[QUOTE="vieras";22997173]Käsityksesi miehistä on erittäin seksistinen. Toivottavasti et ole tosissasi. Miehet eivät pääsääntöisesti ole mitään väkivaltaisia, ajattelemattomia, itsekkäitä seksihulluja.

Käsityksesi naisista on myös varsin seksistinen. On naisia, jotka ostavat seksiä. On myös naisia, jotka näkevät seksin ihan muuten kuin "karju päällä röhkimässä" (esimerkiksi minä).[/QUOTE]

Ihan tosissani olen, ja ihan realistinen kuva on molemmista sukupuolista. Tosin en väitäkään että jokainen mies pystyy pitämään naista lihapalana, mutta 99% pystyy ja myös pitää jos panettaa.
 
v
[QUOTE="vieras";22996974]Älä ole lapsellinen. Seksi ei aina "maksa miehelle".[/QUOTE]

Älä ole itse lapsellinen. Niin se vaan panot maksavat miehelle tavalla tai toisella. Esim jos mies menee baariin hankkimaan panoseuraa, niin se se vasta kalliiksi tulee ja vie tuhottomasti aikaa, voi jäädä ilmankin, tai joutuu tyytymään jokinorsuun, ja aamulla voi olla kaiken muun lisäksi krapula ja siitä baaripanostakin pitäisi päästä eroon.

Paljon kätsympää on mennä ruokatunnilla maksullisen naisen hoitoon. Maksaa vähän, saa valita sellaisen naisen kuin haluaa ja koko homma hoituu puolessa tunnissa.:)
 
Leukistinen aksolotli
No hyvin pieni marginaali, ja juurihan totesin että sitä on vaikee kuvitella miksi ihmeessä.
Eihän nainen saa edes esteettistä iloa, kuten mies voi saada.
Hihi! Kyllä mä tykkään katsoa miehen kroppaa. Ja saan miehestä paljon iloa. Olen niin itsekäs, etten viitsisi antaa kenenkään "röhkiä" päälläni.:D

Mutta vaikea kuvitella silti, että yksinäisyys ja seksin puute saisi mut ajattelemaan seksin ostamisesta myönteisesti. Seksin myymisen ymmärrän, se on joillekin olosuhteiden pakko. Mutta ostamista en, ei mikään olosuhde oikeasti sellaiseen pakota tyyliin kuoleman uhalla.
 
"vieras"
Hmm... Kauheen vaikee ymmärtää sitäkin. Että miksi se pitää ostaa. Tai siis se, että miksi se koetaan kaikkien oikeudeksi. Seksi on mun mielestä asia, josta molempien tulisi saada iloa, enkä tarkoita nyt sitä, että toinen saa siitä iloa ja toinen rahaa ja iloa. Vaan tarkoitan, että sen pitäisi olla toiselle omasta halusta lahjana annettu, molempien osapuolien puolelta.
Maailma nyt vain ei ole sellainen kuin juuri sinä haluaisit sen olevan, maailmaan mahtuu muitakin mielipiteitä. Onko sitä kovin vaikea käsittää?
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";22997283]Maailma nyt vain ei ole sellainen kuin juuri sinä haluaisit sen olevan, maailmaan mahtuu muitakin mielipiteitä. Onko sitä kovin vaikea käsittää?[/QUOTE]

No enhän mä sitä odotakaan. Mutta vaikka maailma ei ole, niinkuin mä sen haluaisin olevan, niin ei mun silti tarvii ymmärtää kaikenlaista ilmiötä, eikä hyväksyä kaikkea.
 
"vieras"
No enhän mä sitä odotakaan. Mutta vaikka maailma ei ole, niinkuin mä sen haluaisin olevan, niin ei mun silti tarvii ymmärtää kaikenlaista ilmiötä, eikä hyväksyä kaikkea.
Ei sun tartte ymmärtää, mut anna silti muiden elää omaa elämäänsä niin kuin haluavat, äläkä tyrkytä muille omaa tapaasi elää, koska, usko tai älä, mut eivät välitä siitä yhden puupennin vertaa.
 
Lunatic
[QUOTE="eee";22997323]Lunaticille tiedoksi, että naistakin voi panettaa niin että alapäätä tykyttää :)[/QUOTE]

Mulla on naisen sukupuolielin, ihan tiedoksi vaan.
Eikä kyllä tykytä niin että menisin nylkyttämään jotain vierasta ukkoa keskellä päivää, tai käyttäytyisin muutenkaan päällekäyvästi miehiä kohtaan.
Saati että ostaisin penistä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Leukistinen aksolotli
Mulla on naisen sukupuolielin, ihan tiedoksi vaan.
Eikä kyllä tykytä niin että menisin nylkyttämään jotain vierasta ukkoa keskellä päivää, tai käyttäytyisin muutenkaan päällekäyvästi miehiä kohtaan.
Saati että ostaisin penistä.
Täytyy kyllä sanoa, että ei mullakaan tollasta pakkoa tule. Pelästyisin ihan vietävästi, jos yhtäkkiä tulis sisäinen, vastustamaton pakko käydä jonkun äijän kimppuun. Pelästyisin, jos mun käsi vaan ittestään ottais rahaa taskusta ja ojentais sille miehelle.:(
 
"eee"
No hyvin pieni marginaali, ja juurihan totesin että sitä on vaikee kuvitella miksi ihmeessä. Nainen kuin nainen saa seksiä ilmaseksikin.

Eihän nainen saa siitä edes esteettistä iloa, kuten mies voi saada.
Käsittääkseni on aika tavallista (joskin ehkä vaiettua), että keski-ikäiset naiset käyvät aurinkolomilla Afrikassa...

Ja siis nainenko ei voi saada esteettistä iloa siitä, että harrastaa seksiä miehen kanssa? Täh, tajusin nyt varmaan jotenkin väärin??
 

Yhteistyössä