"Maksullinen seksi on kuin vessassa käyntiä"

  • Viestiketjun aloittaja seksinostajan tarina
  • Ensimmäinen viesti
"minä"
Kyllä mua ällöttää tuollainen tyyppi. Ei se ole sama asia kuin ruoka ja juoma etc.
Nimittän ravinto ja neste ovat välttämättömiä jotta me säilytään hengissä!!
 
"xyz"
Näin se on.
Yritän kuvitella miltä se kiimanen muna tuntuu, jota joutuu kokoajan mukana kantamaan.
Mahtaa olla kaupassakin kivaa kun pillunkuvat vaan kiiltelee silmissä kun yrittää nallepuuroa ostaa.
Koko ajan joku tykyttää alushousuja vasten ja vaatii toimimaan. Ihme ettei jo kassalla lastit lennä, kaupassa kun kuitenkin näkee naisia ja muna on rääkynyt terskalihat kireinä koko kauppakierroksen.
Auts. Naurattaa niin, että meinaa housuun lirahtaa. Penis sätkii kalsareissa, ku ahven ongenkoukussa ja yrittää päästä naaraan haaraan kutemaan.
 
ylermi
Ongelma on siinä, että naiset vaativat useimmiten rahaa seksistä. Joko suoraan rahana tai sitten lähdetään vaikka kiihkeän seksi-illan jälkeen vaate- ja huonekaluostoksille. Jos nämä kaikki naiset antaisivat ilmaiseksi, kaikki olisivat tyytyväisiä, paitsi naiset vähän köyhempiä.
 
Leukistinen aksolotli
Ongelma on siinä, että naiset vaativat useimmiten rahaa seksistä. Joko suoraan rahana tai sitten lähdetään vaikka kiihkeän seksi-illan jälkeen vaate- ja huonekaluostoksille. Jos nämä kaikki naiset antaisivat ilmaiseksi, kaikki olisivat tyytyväisiä, paitsi naiset vähän köyhempiä.
:LOL: Ei tämmösistä jutuista pysty edes suuttua. Naurattaa vaan. Ihana Ylermi.
 
ylermi
Näin se on.
Yritän kuvitella miltä se kiimanen muna tuntuu, jota joutuu kokoajan mukana kantamaan.
Mahtaa olla kaupassakin kivaa kun pillunkuvat vaan kiiltelee silmissä kun yrittää nallepuuroa ostaa.
Koko ajan joku tykyttää alushousuja vasten ja vaatii toimimaan. Ihme ettei jo kassalla lastit lennä, kaupassa kun kuitenkin näkee naisia ja muna on rääkynyt terskalihat kireinä koko kauppakierroksen.
Et vain tiedä miltä tuntuu olla mies. Oikeasti seksi pyörii mielessä kymmenen kertaa minuutissa.
 
Lunatic
Et vain tiedä miltä tuntuu olla mies. Oikeasti seksi pyörii mielessä kymmenen kertaa minuutissa.
En tiedä en, siksi koitan kuvitella. Aiheuttaako se penis jotain paineen tunnetta alaosastoon, vai miltä se sitten tuntuu?
Monethan miehet ovat kuin koiria, saattavat nylkyttää naisia, sähkötolppia, mitä tahansa, tai lääppivät ja kourivat jopa tuntemattomia, tulevat vasten niin että jöpötyksen voi tuntea vaatteidenkin läpi.
Jotenkin se muna saa miehen käyttäytymään niin, täytyyhän sen jotain tuntemuksia miehelle aiheuttaa, että saa käyttäytymään järjettömästi.
Kertokaa nyt miehet, miltä hallitseva pippeli tuntuu? Säteileekö se impulsseja vai kihelmöikö.. vai huutaako suoraa huutoa.. vai mitä ihmettä. En ymmärrä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
ylermi
En tiedä en, siksi koitan kuvitella. Aiheuttaako se penis jotain paineen tunnetta alaosastoon, vai miltä se sitten tuntuu?
Monethan miehet ovat kuin koiria, saattavat nylkyttää naisia, sähkötolppia, mitä tahansa, tai lääppivät ja kourivat jopa tuntemattomia, tulevat vasten niin että jöpötyksen voi tuntea vaatteidenkin läpi.
Jotenkin se muna saa miehen käyttäytymään niin, täytyyhän sen jotain tuntemuksia miehelle aiheuttaa, että saa käyttäytymään järjettömästi.
Kertokaa nyt miehet, miltä hallitseva pippeli tuntuu? Säteileekö se impulsseja vai kihelmöikö.. vai huutaako suoraa huutoa.. vai mitä ihmettä. En ymmärrä.
Se on sellaista pakottavaa. Ajatukset karkaavat koko ajan väkisin seksiin ja tyydytyskin riittää vain hetkeksi. Sitten kun pahin testosteroniryöppy laantuu neljänkympin jälkeen, olo on helpottunut . Pystyy ajattelemaan muitakin asioita ja tajuaa miten hormonihöyryissä sitä nuorempana oli.
 
"vieras"
Olen yrittänyt monesti kysyä seksiä ostavilta ja sitä puolustavilta, että miksi he haluavat ostaa seksiä. Vastausta en ole vielä saanut kertaakaan, joten kysyn sitä myös täällä. En ymmärrä miten joku voi haluta seksiä toisen ihmisen kanssa kun tietää, että se toinen ihminen ei varmasti halua seksiä tai todennäköisesti pitää sitä jopa vastenmielisenä. Minulla kyllä itselläni viimeistään katoaisivat siinä vaiheessa kaikki halut. Miten joku voi kohdella toista ihmistä kuin tavaraa? Seksin ostaminen kertoo minusta lähinnä itsensä asettamisesta toisten yläpuolelle ja kunnioituksen puutteesta toisia ihmisiä kohtaan. Olenko väärässä? Miksi?
 
Non compos mentis
[QUOTE="vieras";22996609]Olen yrittänyt monesti kysyä seksiä ostavilta ja sitä puolustavilta, että miksi he haluavat ostaa seksiä. Vastausta en ole vielä saanut kertaakaan, joten kysyn sitä myös täällä. En ymmärrä miten joku voi haluta seksiä toisen ihmisen kanssa kun tietää, että se toinen ihminen ei varmasti halua seksiä tai todennäköisesti pitää sitä jopa vastenmielisenä. Minulla kyllä itselläni viimeistään katoaisivat siinä vaiheessa kaikki halut. Miten joku voi kohdella toista ihmistä kuin tavaraa? Seksin ostaminen kertoo minusta lähinnä itsensä asettamisesta toisten yläpuolelle ja kunnioituksen puutteesta toisia ihmisiä kohtaan. Olenko väärässä? Miksi?[/QUOTE]

Ja silti ostat hikipajassa tuotettuja tuotteita?
 
Lunatic
Se on sellaista pakottavaa. Ajatukset karkaavat koko ajan väkisin seksiin ja tyydytyskin riittää vain hetkeksi. Sitten kun pahin testosteroniryöppy laantuu neljänkympin jälkeen, olo on helpottunut . Pystyy ajattelemaan muitakin asioita ja tajuaa miten hormonihöyryissä sitä nuorempana oli.
Ok. Tuntuuko se pakottava tarve sukuelimissä asti, vai onko enemmän vaan päässä?Hyvä kuulla että ikä vie osan vaivasta mennessään.
 
Lunatic
[QUOTE="vieras";22996609]Olen yrittänyt monesti kysyä seksiä ostavilta ja sitä puolustavilta, että miksi he haluavat ostaa seksiä. Vastausta en ole vielä saanut kertaakaan, joten kysyn sitä myös täällä. En ymmärrä miten joku voi haluta seksiä toisen ihmisen kanssa kun tietää, että se toinen ihminen ei varmasti halua seksiä tai todennäköisesti pitää sitä jopa vastenmielisenä. Minulla kyllä itselläni viimeistään katoaisivat siinä vaiheessa kaikki halut. Miten joku voi kohdella toista ihmistä kuin tavaraa? Seksin ostaminen kertoo minusta lähinnä itsensä asettamisesta toisten yläpuolelle ja kunnioituksen puutteesta toisia ihmisiä kohtaan. Olenko väärässä? Miksi?[/QUOTE]

Peesi.
 
"vieras"
Ja silti ostat hikipajassa tuotettuja tuotteita?
Ensinnäkään tuo ei ole vastaus kysymykseeni, vaan perinteinen epätoivoinen harhautusyritys, jota käytetään yleensä silloin kun kysymykseen ei voi tai halua vastata rehellisesti tai argumentit ovat loppuneet.

Toiseksi, olen mainitsemaasi ilmiötä vastaan mitä suurimmassa määrin, vaikka se ei tässä olekaan pointti. Pyrin itse tekemään kaikkeni, että en ostaisi hikipajassa tuotettuja tuotteita. Tiedän, että en voi välttää sitä täysin, mutta teen parhaani. Lisäksi pyrin toimimaan niin, että saisimme lainsäädäntömme ja kansainväliset säädökset muutettua sellaisiksi, että työvoima olisi kaikkialla maailmassa suojeltua ja että länsimaihin ei tuotaisi alipalkatun työvoiman tuomaa tavaraa, esimerkiksi äänestämällä ja osallistumalla poliittiseen keskusteluun.
 
Non compos mentis
[QUOTE="vieras";22996666]Ensinnäkään tuo ei ole vastaus kysymykseeni, vaan perinteinen epätoivoinen harhautusyritys, jota käytetään yleensä silloin kun kysymykseen ei voi tai halua vastata rehellisesti tai argumentit ovat loppuneet.

Toiseksi, olen mainitsemaasi ilmiötä vastaan mitä suurimmassa määrin, vaikka se ei tässä olekaan pointti. Pyrin itse tekemään kaikkeni, että en ostaisi hikipajassa tuotettuja tuotteita. Tiedän, että en voi välttää sitä täysin, mutta teen parhaani. Lisäksi pyrin toimimaan niin, että saisimme lainsäädäntömme ja kansainväliset säädökset muutettua sellaisiksi, että työvoima olisi kaikkialla maailmassa suojeltua ja että länsimaihin ei tuotaisi alipalkatun työvoiman tuomaa tavaraa, esimerkiksi äänestämällä ja osallistumalla poliittiseen keskusteluun.[/QUOTE]

Itselläni on tuttavapiirissä ihmisiä, jotka tutkivat paljon prostituoituja erilaisista näkökulmista. Ihmiskauppa on selkeän mustavalkoisesti väärin. Kuitenkaan läheskään kaikki prostituoidut eivät ole alalle pakotettuja tai ihmiskaupan uhreja tms. Itselläni juuri yksi tutkimus luettavana, jossa erään alueen prostituoidut valjastettiin yhteisössä neuvojiksi hygienian ja sukupuolitautien osalta. He eivät ole tutkimuksen valossa uhreja, vaan ihmisiä, jotka harrastavat seksiä rahasta elättääkseen perheensä.

Tutkimus toi ainakin kyseisen alueen seksin ostajista myös minulle tietoa. Seksiä alueella ostivat lähinnä miehet, joilla oli vaarallinen työ kaivoksessa. Heidän perheensä eivät eläneet lähiseudulla. Eli siis paljon varattuja miehiä yksikseen tietäen, että jokainen päivä voi olla se viimeinen, kun aamulla lähtee töihin. Seksiä ostettiin seuran ja fyysisen kontaktin vuoksi. Syyt tietenkin vaihtelevat, tämä oli vain yhtä kaupunkia koskeva.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22996666]Ensinnäkään tuo ei ole vastaus kysymykseeni, vaan perinteinen epätoivoinen harhautusyritys, jota käytetään yleensä silloin kun kysymykseen ei voi tai halua vastata rehellisesti tai argumentit ovat loppuneet.

Toiseksi, olen mainitsemaasi ilmiötä vastaan mitä suurimmassa määrin, vaikka se ei tässä olekaan pointti. Pyrin itse tekemään kaikkeni, että en ostaisi hikipajassa tuotettuja tuotteita. Tiedän, että en voi välttää sitä täysin, mutta teen parhaani. Lisäksi pyrin toimimaan niin, että saisimme lainsäädäntömme ja kansainväliset säädökset muutettua sellaisiksi, että työvoima olisi kaikkialla maailmassa suojeltua ja että länsimaihin ei tuotaisi alipalkatun työvoiman tuomaa tavaraa, esimerkiksi äänestämällä ja osallistumalla poliittiseen keskusteluun.[/QUOTE]

Lisään vielä, että toisin kuin vaikkapa lenkkareita ostaessa, toisen ihmisen kohteleminen tavarana ei ole piilossa, koska se toinen ihminenhän on siinä. Sitä on helpompi katsoa läpi sormien silloin kuin se ei näy räikeästi. Jos länsimaalaiset joutuisivat ensin kulkemaan lenkkaritehtaan läpi ja sitten vasta pääsisivät ostamaan lenkkareita, menisi aika monelta ostohalut nähtyään työolosuhteet. Lisäksi, seksin ostamisessa tavarana kohtelu kohdistuu suoranaisesti toisen ihmisen henkilöön, ei hänen käden työhönsä.
 
"aaa"
"Seksin saamista hän pitää miehille yhtä tärkeänä kuin ruokaa, juomaa ja vessassa käyntiä. "

Sehän puhuu vaan seksistä, ei maksullisesta seksistä niinkuin otsikossa sanotaan!!
 
"vieras"
Itselläni on tuttavapiirissä ihmisiä, jotka tutkivat paljon prostituoituja erilaisista näkökulmista. Ihmiskauppa on selkeän mustavalkoisesti väärin. Kuitenkaan läheskään kaikki prostituoidut eivät ole alalle pakotettuja tai ihmiskaupan uhreja tms. Itselläni juuri yksi tutkimus luettavana, jossa erään alueen prostituoidut valjastettiin yhteisössä neuvojiksi hygienian ja sukupuolitautien osalta. He eivät ole tutkimuksen valossa uhreja, vaan ihmisiä, jotka harrastavat seksiä rahasta elättääkseen perheensä.

Tutkimus toi ainakin kyseisen alueen seksin ostajista myös minulle tietoa. Seksiä alueella ostivat lähinnä miehet, joilla oli vaarallinen työ kaivoksessa. Heidän perheensä eivät eläneet lähiseudulla. Eli siis paljon varattuja miehiä yksikseen tietäen, että jokainen päivä voi olla se viimeinen, kun aamulla lähtee töihin. Seksiä ostettiin seuran ja fyysisen kontaktin vuoksi. Syyt tietenkin vaihtelevat, tämä oli vain yhtä kaupunkia koskeva.
Vastauksesi ei valitettavasti kerro lainkaan sitä mikä on se syy, mikä saa heidät ostamaan seksiä, miksi he eivät näe kohtelevansa prostitoituja kuvailemallani tavalla tai miksi he katsovat olevansa oikeutettuja tekemään näin. Vastauksesi kertoo vain siitä miksi he ovat seksin tarpeessa. Seksin tarpeen ja sen ostamisen välillä on melkoinen kuilu, jota moni ei koskaan ylitä.
 
Non compos mentis
[QUOTE="vieras";22996704]Lisään vielä, että toisin kuin vaikkapa lenkkareita ostaessa, toisen ihmisen kohteleminen tavarana ei ole piilossa, koska se toinen ihminenhän on siinä. Sitä on helpompi katsoa läpi sormien silloin kuin se ei näy räikeästi. Jos länsimaalaiset joutuisivat ensin kulkemaan lenkkaritehtaan läpi ja sitten vasta pääsisivät ostamaan lenkkareita, menisi aika monelta ostohalut nähtyään työolosuhteet. Lisäksi, seksin ostamisessa tavarana kohtelu kohdistuu suoranaisesti toisen ihmisen henkilöön, ei hänen käden työhönsä.[/QUOTE]

Mä olen joutunut lukemaan todella nuorten prostituoitujenkin kertomuksia. Oli rankkaa lukea, että jollekulle köyhyydessä kasvaneelle se voi olla ainoa "ihmisarvoinen" kontakti se, että on joku vanhempi setä, joka antaa rahaa ja hemmottelee, vaikka siitä seksillä maksetaankin. Ihmisyyttä, sen monituisuutta ja rikkautta ei voi helposti luokitella.

Se, mikä voi tuntua karmivalta meistä, voi olla kohtalaisen hyvä tilanne joistain toisesta. Esimerkiksi Intiassa monet naiset ovat kertoneet kehitysyhteistyöprojekteissa etteivät pidä perheväkivallan (siis naiseen kohdistuvaa hakkaamista) suurimpana ongelmana, johon tulisi puuttua heti. Emme me voi asettaa kellekään uhri-statusta kysymättä häneltä itseltään.

Ehdottomasti olen sitä mieltä, että on autettava ihmisiä jättämään prostituutio, jos he eivät halua sitä harjoittaa. Mutta miksi tehdä asiasta mitään sen suurempaa haloota niiden kohdalla, jotka esim. valitsevat parempipalkkaisen prostituutiotyön (ja vähemmät työtunnit) sen hikipajan sijaan?
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="aaa";22996722]"Seksin saamista hän pitää miehille yhtä tärkeänä kuin ruokaa, juomaa ja vessassa käyntiä. "

Sehän puhuu vaan seksistä, ei maksullisesta seksistä niinkuin otsikossa sanotaan!![/QUOTE]

Mutta siinä toi logiikka kyllä kusee, että ei kukaan kuole ilman seksiä... Ilman juomaa kuolee jo päivissä ja ilman ruokaakaan ei kauaa pysty olemaan. Että ikäänkuin jos seksiä ei olisi saatavissa, se olisi yhtä paha asia, kuin nälänhätä.

Seksin biologinen tarkoitus on kumminkin lisääntyminen, niin on tavallaan ihan järkeenkäypää että jonkinlaista valikointia tapahtuu.
 
Non compos mentis
[QUOTE="vieras";22996762]Vastauksesi ei valitettavasti kerro lainkaan sitä mikä on se syy, mikä saa heidät ostamaan seksiä, miksi he eivät näe kohtelevansa prostitoituja kuvailemallani tavalla tai miksi he katsovat olevansa oikeutettuja tekemään näin. Vastauksesi kertoo vain siitä miksi he ovat seksin tarpeessa. Seksin tarpeen ja sen ostamisen välillä on melkoinen kuilu, jota moni ei koskaan ylitä.[/QUOTE]

En usko, että ihminen tarvitsee ihmisyyttään suurempaa syytä seksiin. He käyttävät prostituoituja, koska perinteinen seksinlähde eli vaimo on kaukana.
 
Leukistinen aksolotli
Mä olen joutunut lukemaan todella nuorten prostituoitujenkin kertomuksia. Oli rankkaa lukea, että jollekulle köyhyydessä kasvaneelle se voi olla ainoa "ihmisarvoinen" kontakti se, että on joku vanhempi setä, joka antaa rahaa ja hemmottelee, vaikka siitä seksillä maksetaankin. Ihmisyyttä, sen monituisuutta ja rikkautta ei voi helposti luokitella.

Se, mikä voi tuntua karmivalta meistä, voi olla kohtalaisen hyvä tilanne joistain toisesta. Esimerkiksi Intiassa monet naiset ovat kertoneet kehitysyhteistyöprojekteissa etteivät pidä perheväkivallan (siis naiseen kohdistuvaa hakkaamista) suurimpana ongelmana, johon tulisi puuttua heti. Emme me voi asettaa kellekään uhri-statusta kysymättä häneltä itseltään.

Ehdottomasti olen sitä mieltä, että on autettava ihmisiä jättämään prostituutio, jos he eivät halua sitä harjoittaa. Mutta miksi tehdä asiasta mitään sen suurempaa haloota niiden kohdalla, jotka esim. valitsevat parempipalkkaisen prostituutiotyön (ja vähemmät työtunnit) sen hikipajan sijaan?
Aika pysäyttäviä ajatuksia nuo, kyllä. En ole noin koskaan ajatellut.
 
"vieras"
Mä olen joutunut lukemaan todella nuorten prostituoitujenkin kertomuksia. Oli rankkaa lukea, että jollekulle köyhyydessä kasvaneelle se voi olla ainoa "ihmisarvoinen" kontakti se, että on joku vanhempi setä, joka antaa rahaa ja hemmottelee, vaikka siitä seksillä maksetaankin. Ihmisyyttä, sen monituisuutta ja rikkautta ei voi helposti luokitella.

Se, mikä voi tuntua karmivalta meistä, voi olla kohtalaisen hyvä tilanne joistain toisesta. Esimerkiksi Intiassa monet naiset ovat kertoneet kehitysyhteistyöprojekteissa etteivät pidä perheväkivallan (siis naiseen kohdistuvaa hakkaamista) suurimpana ongelmana, johon tulisi puuttua heti. Emme me voi asettaa kellekään uhri-statusta kysymättä häneltä itseltään.

Ehdottomasti olen sitä mieltä, että on autettava ihmisiä jättämään prostituutio, jos he eivät halua sitä harjoittaa. Mutta miksi tehdä asiasta mitään sen suurempaa haloota niiden kohdalla, jotka esim. valitsevat parempipalkkaisen prostituutiotyön (ja vähemmät työtunnit) sen hikipajan sijaan?
Jälleen kerran, tämä on asian vierestä. Minä en kysynyt syistä miksi joku alkaa prostitoiduksi, vaan miksi joku haluaa ostaa seksiä. Keskustelu hikipajoista olisi myös mielenkiintoinen, mutta se ei ole tämän ketjun aihe.
 
"vieras"
Mä voin sanoa, ettei minun mieheltä myöskään riittäisi ymmärrystä, vaikka hänelläkin on siitin.
helppohan se on niin sanoa jos sitä seksiä kuitenkin saa. kummasti voisi muuttua ääni kellossa jos joutuisi olemaan ilman silloin jos siitä ei maksa...

eikä kovinkaan moni mies ole niin typerä että kertoisi puolisolleen pitävänsä huorissa käymistä hyväksyttävänä asiana :D
 
[QUOTE="vieras";22996782]Jälleen kerran, tämä on asian vierestä. Minä en kysynyt syistä miksi joku alkaa prostitoiduksi, vaan miksi joku haluaa ostaa seksiä. Keskustelu hikipajoista olisi myös mielenkiintoinen, mutta se ei ole tämän ketjun aihe.[/QUOTE]

paljon on varmaan niitä jotka ovat vaan niin mulk*uja muuten, että muuten ei irtoa.ja osaa kai se kiihottaa,se, että on "ostettu pano".
arvailuja vain.
 

Yhteistyössä