V
vieras
Vieras
Viime kesänä mulle maksettiin, vaikka olin ollut äitiyslomalla jo 8-9kk. Nyt olen hoitovapaalla, eli tuleeko ne taas. Ja kaupanala kyseessä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei hoitovapaa kerrytä lomaa...
Alkuperäinen kirjoittaja harakka:No mites (sori kun ängen tähän ketjuun), aloitin ä-loman marraskuussa. Vielä olen siis kotona ja jatkan hoitovapaalle tästä. Maksetaanko mulle jotain???
Alkuperäinen kirjoittaja zxc:Alkuperäinen kirjoittaja harakka:No mites (sori kun ängen tähän ketjuun), aloitin ä-loman marraskuussa. Vielä olen siis kotona ja jatkan hoitovapaalle tästä. Maksetaanko mulle jotain???
Eikös sulle makseta normaalit lomarahat, äitiyslomahan kerryttää lomaa ja lomarahaa ihan normaalisti. Sitten kun jäät hoitovapaalle, niin seuraavana kesänä maksetaan äitiysloman loppuajalta (huhtikuusta eteenpäin) kertyneet lomarahat.
Vai olenko ihan hakoteillä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:äitiysloma ja vanhempainvapaa (käytännössä sama asia) kerryttää lomaa. Hoitovapaalta ei loma kerry.
Alkuperäinen kirjoittaja nokkela:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:äitiysloma ja vanhempainvapaa (käytännössä sama asia) kerryttää lomaa. Hoitovapaalta ei loma kerry.
Pakko takertua: äitiysvapaa ja vanhempainvapaa ei ole käytännössä sama asia. Äitiysvapaan voi pitää vain äiti kun taas vanhempainvapaan jompikumpi vanhemmista.