Kerro lisää.Mielummin nekin rahat laittaisivat afrikan kouluttamiseen ja rakentamiseen, kuin mielikuvitusolennoista höpöttämiseen.
Sen vuoksi itse annan tukeni eri järjestöille jotka oikeasti auttavat vähäosaisia, ilman mielenterveydelle haitallista satuolentojen tuputtamista.
Kyllä se lukee vain siinä lehdessä joka sulle tuli kotiinEt pääse taivaaseen ainakaan raamatun mukaan jos et maksa veroja. Jumalan usko vaatii seurakuntayhteyden. Niin raamatussa kerrotaan. Eli maksamalla vain pääsee taivaaseen.
Eikä...Mä tartten seurakunnan palveluja seuraavan kerran kun liityn suorasääristen klubiin ja sekin taitaa olla perikunnan asia. Mulle on siinä vaiheessa ihan sama vaikka pistävät jätesäkkiin ja mereen
Maksan kyllä, en ole varma onko kirkon opetus välttämättä just oikeaa mutta Jumala on täysin todellinen, olen tämän henkilökohtaisesti saanut monta kertaa kokea. Kirkossa on myös ihana rauha jossa sielu oikeasti lepää.
Helvetissä palat jos jeesus kristuksen kiellät! Toivottavasti palat ikuisessa kärsimyksessä!
Se on sinun taakkasi todistaa, jos väität jotain näkymätöntä olemassaolevaksi!todista minulle, että nuo on satu olentoja ja todista koko maailmalle asia. jos tämän pystyt tekemään. niin kohta oot rikas.
ei vaan se on sen tehtävä, joka väittää sitä saduksi. koska mä en väitä mitään, ei mun tarvii todistellakaan mitäänSe on sinun taakkasi todistaa, jos väität jotain näkymätöntä olemassaolevaksi!
Jos sen pystyt tekemään olet rikas. En kuitenkaan pidätä hengitystä sitä odotellessa.
Et nyt ymmärrä asiaa ollenkaan!ei vaan se on sen tehtävä, joka väittää sitä saduksi. koska mä en väitä mitään, ei mun tarvii todistellakaan mitään
Linkki?Ateismi on kriisissä.
voi myös toimia niin, että todistaa sen, ettei ole jumalaa tai jeesusta tai tämmöistä olemassankaanEt nyt ymmärrä asiaa ollenkaan!
Jos tutkija väittää löytäneensä uuden eläinlajin, uuden kasvilajin tai vaikkapa uuden planeetan niin hänen täytyy todistaa se jotta häntä voidaan uskoa. Mutta sehän on helppoa kun poimitaan kasvi talteen, tai otetaan vaikkapa valokuva eläimestä ja planeetasta.
Noin yksinkertaista on todistaminen, pelkällä väittämisellä ei ole minkäänlaista pohjaa. Sinutkin on vaan opetettu uskomaan, vailla mitään pohjaa.
Tai sitten todistat sen olennon olemassaolon tavalla tai toisella!
No todistan sen tänään, tässä ja nytvoi myös toimia niin, että todistaa sen, ettei ole jumalaa tai jeesusta tai tämmöistä olemassankaan
pitää olla ihan konkreettista näyttöä puolesta tai vvastaan. ja tämä on niitä asioita, johon sitä ei löyy vaikka mitä tekis ja mitä yrittäisNo todistan sen tänään, tässä ja nyt
Niitä ei ole olemassa koska niistä ei yli 2000 v aikana ole löytynyt mitään vedenpitäviä todisteita. Ainoastaan pelkkiä tarinoita
Sitäpaitsi noiden pitäisi olla yksi ja sama olento raamatun mukaan! Isä on poikansa samalla kun poika onkin itsensä isä. Uskottavaa eikö totta?!
Täsmennetäänpäs, olentojen puolesta ei ole mitään mutta vastaan on vaikka kuinka paljon.pitää olla ihan konkreettista näyttöä puolesta tai vvastaan. ja tämä on niitä asioita, johon sitä ei löyy vaikka mitä tekis ja mitä yrittäis
Eikai enää?maksan suht mielelläni
ite en tartte juurikaan seurakunnan palveluita mutta muksut käy srkn ponsoroimassa kerhossa
Lähetystoimistot toki on meilläkin.Erosin homoiltana. Pisti miettimään kuinka sairaita arvoja kirkossa palvotaan. Parempaan taskuun menee nyt joka vuosi se kirkollisverosta säästynyt n.500, nimittäin omaan taskuuni.
Kirkko saa vielä joitain vuosia yhteisöveroa kaikilta suomalaisilta yrityksiltä. Mutta tähänkin tulee varmasti muutos kun älykkyys lisääntyy. Uskonnot ovat kuolevia satuja. Ainoastaan afrikassa ja idioottien parissa on nouseva trendi.
Hyvin sanottuKirkko saa vielä joitain vuosia yhteisöveroa kaikilta suomalaisilta yrityksiltä. Mutta tähänkin tulee varmasti muutos kun älykkyys lisääntyy. Uskonnot ovat kuolevia satuja. Ainoastaan afrikassa ja idioottien parissa on nouseva trendi.
mikä sponsori?maksan suht mielelläni
ite en tartte juurikaan seurakunnan palveluita mutta muksut käy srkn ponsoroimassa kerhossa
Ehkä sitä ei ole varaa vaatia?Minä olin pentuna seurakunnan järjästämässä kerhossa, vaikkei vanhemmat mitään kirkollisveroa maksellut.
aurinko on aina ollut ja sen heijastus taivaankappaleissa. Niiden yhteispeli on nähtävissä siinä mitä ne yhdessä saavat aikaan mutta yksi jatkuva tekijä on planeetoista irronnut osaset. Meillä se on 1 ainoa Kuu- vähän kuin olisi Maasta irronnut Poika?...vaikka tämä onkin ikuinen ja mielenkiinotoinen kiistakysymys ja keskustelunaihe, on väittely täysin turhaa.
Kyse on uskosta. Usko on subjektiivinen vakaumus, ei absoluuttinen fakta.