Maksamaton lasku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yöunensa menettänyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yöunensa menettänyt

Vieras
Siis elämä miten voi ihmistä ottaa päähän....ollaan rakennettu talo muutama vuosi sitten ja nyt lvi- urkoitsija puhuu kylillä kuinka meillä on toista tonnin lasku maksamatta. Piti jo illalla kaivaa kuitit esille ja kaikki mitä on meille tullut, on maksettu ja jopa ennen eräpäivää! Siis sanokaa miten tämän hoitaisin? Vaikka meillä olis mitä maksamatta, ei sillä ole mitään oikeuksia huudella niistä kylillä ja kun kaikki on maksettu! Ja rakentaminen on tapahtunut 2005....

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Ottakaa häneen yhteyttä ja kysykää, mikä lasku on jäänyt maksamatta :) Luulisi löytyvän hänen tiedoistaan, jos näin on päässyt käymään. Ja loppuvan puheet, jos ei pidä paikkaansa.

Kyllähän se näin on tehtävä, mutta minua nyppii niin pirusti se, että puhuu kylillä! Eikö se hänenkin liiketoimille olis parasta pistää lasku postiin eikä huudella kylillä. Laskuja löysin yhden runkoputken asennuksesta ja kolme laskua, jotka on kirjattu 1/3,2/3 ja3/3 lvi- urakaksi ja kaikki maksettu. Summa mistä oli puhunut, niin sen summaista laskua meillä ei ole ollenkaan!

Kai urakoitsijalla on oma kopio kyseisestä laskusta olemassa. Ja ilmeisesti hän ei edes ole lähettänyt teille mitään maksumuistutusta? Joten tuskin on mikään lasku jäänyt maksamatta.
Soita hänelle ja selvitä asia. Olet varmasti hoitanut asiasi tunnollisesti, jos sinulla tämän takia on yöunet menneet. Mekin ollaan juuri rakennettu talo, ja tiedän miten paljon paperia ja laskuja liikkuu projektin aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyllähän se näin on tehtävä, mutta minua nyppii niin pirusti se, että puhuu kylillä! Eikö se hänenkin liiketoimille olis parasta pistää lasku postiin eikä huudella kylillä. Laskuja löysin yhden runkoputken asennuksesta ja kolme laskua, jotka on kirjattu 1/3,2/3 ja3/3 lvi- urakaksi ja kaikki maksettu. Summa mistä oli puhunut, niin sen summaista laskua meillä ei ole ollenkaan!

Näinhän tuo olisi, että lasku postiin, jos on saamisia. Ymmärrän, että harmittaa ja siksi kannattaakin nopeasti ottaa asioista selvä, ettei tarvi pitempään harmitella :)

kuulostaa tutulta... yks tuttu kampaaja selitti kerran mun äitille et sillä on mun yks kampaajakäynti maksamatta ja isoon ääneen kaupassa vielä... eipä vaan ollu maksamatta, en tiedä yrittikö saada uuden maksun vai mistä oli kyse

Alkuperäinen kirjoittaja Yöunensa menettänyt:
Siis elämä miten voi ihmistä ottaa päähän....ollaan rakennettu talo muutama vuosi sitten ja nyt lvi- urkoitsija puhuu kylillä kuinka meillä on toista tonnin lasku maksamatta. Piti jo illalla kaivaa kuitit esille ja kaikki mitä on meille tullut, on maksettu ja jopa ennen eräpäivää! Siis sanokaa miten tämän hoitaisin? Vaikka meillä olis mitä maksamatta, ei sillä ole mitään oikeuksia huudella niistä kylillä ja kun kaikki on maksettu! Ja rakentaminen on tapahtunut 2005....

Tuo niin tuttua mutta eri muodossa.

Yhteistyössä