J
janita
Vieras
Kun tarvitsisin niitä töissä, olisi niinku vähän välttämättömyys. Kynsiin mul on varaa itel mut onko mitää mahiksii saada maksusitoumus rispien pidennykseen ja huoiltoihin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja janita:Kun tarvitsisin niitä töissä, olisi niinku vähän välttämättömyys. Kynsiin mul on varaa itel mut onko mitää mahiksii saada maksusitoumus rispien pidennykseen ja huoiltoihin?
Alkuperäinen kirjoittaja mami:Entä mun hiusten värjäyksen, kun olen yh:kin. Kamalan näköinen tukka ja palkkakin niin pieni. Että hävettää.
Alkuperäinen kirjoittaja janita:olen viihdealalla. ulkonäköni on tosi tärkeä työssä ja se on vähän niin että en voi tehä duunia jos en näytä hyvältä. niin eikö niitten sossussa sillon pidä maksaa...? :-o kyl mun kaveri sai ainaki jotain avustusta että pääs salille ku sil on ylipainoo, mul on kauheen lyhyet ripset ni kyl munki pitäs saada.
Alkuperäinen kirjoittaja janita:olen viihdealalla. ulkonäköni on tosi tärkeä työssä ja se on vähän niin että en voi tehä duunia jos en näytä hyvältä. niin eikö niitten sossussa sillon pidä maksaa...? :-o kyl mun kaveri sai ainaki jotain avustusta että pääs salille ku sil on ylipainoo, mul on kauheen lyhyet ripset ni kyl munki pitäs saada.