Näin entinen kansanpuolue persut "arvostaa" kansanvaltaa - Wille Rydman: "Sivuutetaan vaalien voittaja jos se on Sdp"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja Timo Haapalan kommentti tämän artikkelin lopussa:

!Mutta kestäisikö kokoomusporvarien itsetunto jäädä soittamaan toista viulua Purran hallituksessa?

Epäillä sopii. Kokoomuksen eduskuntaryhmän johdon alentuvat ensikommentit tukevat havaintoa.

Kokoomukselle perussuomalaiset näyttää olevan yhä se pakollinen tollo serkku, jonka seuraa siedetään, jotta omat tavoitteet saavutetaan. Se, että tämä hahmo ottaisi muka isännän paikan, on jo ajatuksena porvareille mahdoton."

Ok. Voisitko kuitenkin avata talouspolitiikka, jota ei ole julkaista mutta kaikki tietää millainen se on. Mitä leikkauksia SDP on tekemässä? Mitä veronkorotuksia?
Mä muistaakseni kysyin tuolla aiemmin, onko muut julkaisseet aikeensa. Siis kyllähän puolueesta kuin puolueesta pääpiirteittäin tietää mitä ne ajaa. Paitsi Persut jotka viime vaalien jälkeen käänsivät täysin takkinsa.

Ok. Voisitko kuitenkin avata talouspolitiikka, jota ei ole julkaista mutta kaikki tietää millainen se on. Mitä leikkauksia SDP on tekemässä? Mitä veronkorotuksia?
Olen eri, mutta esitän taas tähän liittyvän kysymyksen: miten on mahdollista, että samat ihmiset kertovat toisessa ketjussa mikä on SDP:n linja, mutta toisessa ketjussa ovat siitä tietämättömiä? Joko se linja on yleisessä tiedossa tai sitten se ei ole. Jos ei ole, niin eipä siitä hirveästi kannata sitten siinä toisessakaan ketjussa puhua.

Mä muistaakseni kysyin tuolla aiemmin, onko muut julkaisseet aikeensa. Siis kyllähän puolueesta kuin puolueesta pääpiirteittäin tietää mitä ne ajaa. Paitsi Persut jotka viime vaalien jälkeen käänsivät täysin takkinsa.
(y)

On ihan normaali (vastenmielinen) keskustelupalstojen taktiikka esittää tyhmää. Joskus sitä kutsutaan termillä kyselyikä. Mielestäni kyseessä on argumentaatiovirhe ja sen voi jättää huomioimatta.

Olen eri, mutta esitän taas tähän liittyvän kysymyksen: miten on mahdollista, että samat ihmiset kertovat toisessa ketjussa mikä on SDP:n linja, mutta toisessa ketjussa ovat siitä tietämättömiä? Joko se linja on yleisessä tiedossa tai sitten se ei ole. Jos ei ole, niin eipä siitä hirveästi kannata sitten siinä toisessakaan ketjussa puhua.
Minulla ei ole demareiden linjassa mitään epäselvää.
Demareiden kansanedustajat ovat tiuhaan ajankohtaisohjelmissa vastaamassa kysymyksiin.

Yhteistyössä