Maksaiskohan sossu mun ripsien pidennyksen..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja janita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

janita

Vieras
Kun tarvitsisin niitä töissä, olisi niinku vähän välttämättömyys. Kynsiin mul on varaa itel mut onko mitää mahiksii saada maksusitoumus rispien pidennykseen ja huoiltoihin?

silikonit kanssa... ihan työn vuoksi
kokeile ihmeessä..

Alkuperäinen kirjoittaja janita:
Kun tarvitsisin niitä töissä, olisi niinku vähän välttämättömyys. Kynsiin mul on varaa itel mut onko mitää mahiksii saada maksusitoumus rispien pidennykseen ja huoiltoihin?

jos toi yx saa ripsien pidennyksen (töiden takia) niin me voitas pyytää viel rasvaimu tulevien töiden takia.. kyllä selkeesti auttais työllistymistä..

Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Entä mun hiusten värjäyksen, kun olen yh:kin. Kamalan näköinen tukka ja palkkakin niin pieni. Että hävettää.

olen viihdealalla. ulkonäköni on tosi tärkeä työssä ja se on vähän niin että en voi tehä duunia jos en näytä hyvältä. niin eikö niitten sossussa sillon pidä maksaa...? :-o kyl mun kaveri sai ainaki jotain avustusta että pääs salille ku sil on ylipainoo, mul on kauheen lyhyet ripset ni kyl munki pitäs saada.

olen viihdealalla. ulkonäköni on tosi tärkeä työssä ja se on vähän niin että en voi tehä duunia jos en näytä hyvältä. niin eikö niitten sossussa sillon pidä maksaa...? :-o kyl mun kaveri sai ainaki jotain avustusta että pääs salille ku sil on ylipainoo, mul on kauheen lyhyet ripset ni kyl munki pitäs saada.

Ylipaino on terveyden päälle mutta ripset eivät

niin että ukot antais tankotanssista lisää tippiä?

Yhteistyössä