Maksaisitteko Legosta 109 euroa? Poika toivoo star wars legoa...

• Viestiketjun aloittaja mietinnässä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.youtube.com/watch?v=lMJyPIYdHzE

legoja
Anturit ovat onneksi parantuneet. Mulla olevan ikivanhan mindstorm:in kanssa oli aikoinaan vaikeuksia tunnistaa mustan ja valkoisen eroja. Paketin mukana tuli sellainen musta rata valkoisella paperilla, mitä pitkin auto olisi sitten oikein ohjelmoituna kiertänyt. Ja mulla se tuppasi luiskahtamaan karkuun.

Mutta kosketusanturieta, kamera, tms löytyy kyllä. Niillä pystyi tekemään vaikkapa alkeellisen "varashälyyttimen". Oikeasti kehittävää puuhaa. Ei mitään tappelevia örkkejä...

Mä niin haluaisin uuden version siitä. Ehkä pyydän ensi jouluksi&synttärilahjaksi yhteensä... Sitten olisi kaksi keskusyksikköä ja paljon moottoreita ja voisi rakentaa vaikka minkälaisen robotin :whistle:

xxx
En ostais mut jotain muuta legoa vähän halvemmalla kyllä.

Olisko ollu pari viikko sitten cittarissa kaikki legot -20%. Kyllä kävi kuhina ja parhaat vietiin ensimmäisinä. Kävin puolen päivän maissa ja sain toiselle viel toivomansa dumblon lentoaseman mut toinen jäi ilman lego paloasemaa/autoa. Ostin sit sen paloauton josta saa jeepin ja helikopterin vaikutti ihan kivalta. Toivon että kelpaa...

vieras
En ostaisi, jos se on normaali hinta. Ostin toista sataa maksavia pakkauksia, kun niitä sai puoleen hintaan syyskuussa. Kannatti jonotella vajaa tunti ja toinen sitten kassajonossa.

-
Jos mulla ei olisi pulaa rahasta, niin laittaisin tuon summan. Ja jos poika ihan hurjasti haluaisi ja tyytyisi sitten vähempään määrään, niin ostaisin. Ite olen laittanut synttärilahjaksi kalliimpia juttuja ja jouluksi halvempia.

Foortti harmaana
No meillä saa poika 5v sen ritarilinna Lego-setin tänä vuonna jouluna, ja se maksoi jotain 90?.

Tyttö saa talopaketin, maksoi jonkun 60?.

Ollaan joo aika Lego-hulluja. Joka joulu isot paketit =)

Yhteistyössä