Maksaisitko vaunuista melkein tonnin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kyse tuplista/sisarusvaunuista.

esim nämä: http://www.baby1.fi/easywalker-duo-p-70.html

Nämähän ovat tosi laadukkaat ja hyvät. Itse maksaisin. Ja aijon tilatakin.

Kyllä vaunuissa on hinta-laatusuhde kohdillaan ihan niinkuin autoissakin. (näin esimerkkinä)

Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71harmaana:
En todellakaan, yleensä sisarurattaiden käyttöaika on melko lyhyt.

Lyhyt?
Ilmeisesti et juuri vaunuilla liiku?
Itse liikun PALJON vaunuillen. Paikasta toiseen en käytä autoa. Päivittäin ovat käytössä joten kyllä silloin kulkupelin täytyy olla hyvä!!

Varmaan maksaisin, jos olis hyvät. En ole noista sisarusvaunuista/rattaista tehnyt tutkimusta, kun ei ole ollut tarvista. Eikös ne yleensä ole muutenkin vähän hintavammat...? Maksoinhan tavallisista yhdistelmistäkin aika paljon (edget) muistaakseni...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kyllä vaunuissa on hinta-laatusuhde kohdillaan ihan niinkuin autoissakin. (näin esimerkkinä)

En tässä rahatilanteessa kun asuntolaina on maksussa joka kuukausi ja olen työtön. Lisäksi nuo vaunut tuovat mieleen panssarivaunut kun väri on army tai jotain. yököttävää materialismia. Oksettavat!! En noita ostaisi vaikka miljonääri olisin.
toisten lapset pärjää kantoliinassa afrikassa ja kuolee nälkään ja me täällä tuemme heidän tappamista tekemällä ja ostamalla aseita ja noita vaunuja.

Alkuperäinen kirjoittaja en:

En tässä rahatilanteessa kun asuntolaina on maksussa joka kuukausi ja olen työtön. Lisäksi nuo vaunut tuovat mieleen panssarivaunut kun väri on army tai jotain. yököttävää materialismia. Oksettavat!! En noita ostaisi vaikka miljonääri olisin.
toisten lapset pärjää kantoliinassa afrikassa ja kuolee nälkään ja me täällä tuemme heidän tappamista tekemällä ja ostamalla aseita ja noita vaunuja.

ja noiden hinta oli 700, ei tonni. vai menikö multa joku ohi?

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
jos ois kaksoset tulossa ni voisin ehkä maksaa, ikäeroisille sisaruksille en.

Nyt on tulossa vaan yks ja ostin kirpparilta menopelit, kävi tsägä ku löyty hyvät.

Mitä väliä onko kaksoset vai sisarukset?

vai onks sulla sillon käyttömäärä eri?

Lyhyt?
Itse liikun PALJON vaunuillen. Paikasta toiseen en käytä autoa. Päivittäin ovat käytössä joten kyllä silloin kulkupelin täytyy olla hyvä!!

meillä ei ole autoa eli vaunut on paljon käytössä. siltikään ei ole edes tarvittu sisarusrattaita, toki se riippuu ikäerosta (meillä 2v).

Riippuu tietty myös ikäerosta, jos se on vaan reilu vuosi niin tulee varmaan enemmän käyttöä kuin jollain 2v7kk erolla, joka meillä. päivittäin lenkitetään koiraa, mutta esikoinen seisomalaudalla tai pyörällä, tuplat olisi ollet täysinturhat, ei esikoinen enää edes halua istua rattaissa.

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:

Lyhyt?

meillä ei ole autoa eli vaunut on paljon käytössä. siltikään ei ole edes tarvittu sisarusrattaita, toki se riippuu ikäerosta (meillä 2v).

Meille tulee ikäeroksi 2v ja meillä kyllä todellakin vaunut oikeasti kovassa käytössä. Päivittäin. Ja ovat siis erittäin tarpeelliset oikeasti.

Jos autoa ei ole käytössä, kyllähän silloin ainakin pienikokoiset lapset käyttävät pitkään rattaita. Monta vuotta ehtii esikoinenkin istua niissä vaikka on jo 2v kun kuopus syntyy.

Ei sitä aina ehdi, jaksa eikä halua (niin, ihmisiä me vanhemmatkin olemme) kävellä metrin pituisen kanssa samaa vauhtia kilometrejä joka päivä.

Olen siis samaa mieltä että paljon tulee käyttöä, mutta en tykkää noista rattaista tuon armeijakuosin ja mallin takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Maksoin 700e ja sain mitä halusin.

mimmoset sulla on?

emmaljunga_mondial_duo_combi_11804_Pepita_Black.jpg

Yhteistyössä