Maksaisitko vaunuista melkein tonnin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71harmaana:
En todellakaan, yleensä sisarurattaiden käyttöaika on melko lyhyt.

Lyhyt?
Ilmeisesti et juuri vaunuilla liiku?
Itse liikun PALJON vaunuillen. Paikasta toiseen en käytä autoa. Päivittäin ovat käytössä joten kyllä silloin kulkupelin täytyy olla hyvä!!

No meillä on ollut edullisemmat vaunut ja silti on ollut ihan hyvä liikkua. Meillä vuoden ikäero ja todella paljon liikutaan niillä. Ei mulla silti sitä mitään vastaan ole jos joku maksaa tonnin, siitä vaan. :D Mutta itse tosiaan pärjäsin edullisemmilla. Ensin oli n. 200?:n vaunut, jotka sitten vaihdoin toisiin, käytettyihin, jotka käytettyinä maksoivat 100?.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
2v ei kuitenkaan vielä kävele kovinkaan reipasta vauhtia. Ja meidän lapsi tykkää istua myös rattaissa.

Mä haluaisin nähdä myös sellaisen 3vuotta täyttäneen, mikä jaksaa kävellä kilsatolkulla ripeätä vauhtia.... Toki pyörä varmasti on kohta alla, mutta eivät nuo ole mitään turvallisia liikenteessä hosumassa. Kävelytiellä kun menee muitakin kuin minä tai mukula.

Jaa tää liittyi mihin??

Siihen, että vaunut ovat ihan tarpeelliset...

Kyllä.

Maksoin reilut 700 yhdistelmistä ja siihen päälle ostin vielä hoitolaukun, sadesuojan, hyttysverkon ja pehmeän kantokopan (rattaissa oli kova) ja kyllä se likemmäs tonnin tuli kaikkine päivineen maksamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
[ Liikun paljon, kävelen paljon. Se on myös kuntoilumuotoni joten haluan hyvät vaunut ja olen valmis niistä maksamaan isommankin summan.

Mistä tiedät niin varmaksi, että nuo kyseiset ovat hyvät? Onko jollain tutullasi tai oletko testannut niitä käytössä? Paljon on tullut merkkejä testattua, mutta tuo on täysin vieras merkki.

no se tuskin on ap:n vika et oot vähän juntti etkä tiedä muita vaunumerkkejä kuin brio ja carena

Aha. Olipa fiksu kommentti.
Meillä on ollut 14 eri merkkiset vaunut/rattaat ja myös sieltä tuntemattomammasta päästä. Brioja ja Carenoita ei ole ollut yhtiäkään. Joten pitäisit hyvä ihminen mölyt mahassasi.
Kysyin siksi, että en tunne ketään, kenellä olisi tuollaiset Easywalkerit.

no sehän on vaan sun ongelmas. Ja aika monet vaunut olet kokeillut. ilmeiseti olleet paskoja kun ihan 14 tarvinnu

Voivoi. Pitäisiköhän sinun vaikka vetää syvään henkeä tai ottaa jotain lääkitystä, jos et pysty asiallisesti kommentoimaan...Mitäpä se sinulle kuuluu, minkälaisia vaunuja ja kuinka monet olen kokeillut...?

[ Liikun paljon, kävelen paljon. Se on myös kuntoilumuotoni joten haluan hyvät vaunut ja olen valmis niistä maksamaan isommankin summan.

Mistä tiedät niin varmaksi, että nuo kyseiset ovat hyvät? Onko jollain tutullasi tai oletko testannut niitä käytössä? Paljon on tullut merkkejä testattua, mutta tuo on täysin vieras merkki.

no se tuskin on ap:n vika et oot vähän juntti etkä tiedä muita vaunumerkkejä kuin brio ja carena

Meillä on ollut 14 eri merkkiset vaunut/rattaat ja myös sieltä tuntemattomammasta päästä. Brioja ja Carenoita ei ole ollut yhtiäkään. Joten pitäisit hyvä ihminen mölyt mahassasi.

no sehän on vaan sun ongelmas. Ja aika monet vaunut olet kokeillut. ilmeiseti olleet paskoja kun ihan 14 tarvinnu

Voivoi. Pitäisiköhän sinun vaikka vetää syvään henkeä tai ottaa jotain lääkitystä, jos et pysty asiallisesti kommentoimaan...Mitäpä se sinulle kuuluu, minkälaisia vaunuja ja kuinka monet olen kokeillut...?

niin ja mitäpä se sulle kuuluu minkäkölaiset vaunut/rattaat joku muu ostaa. Vaikka merkki ois sulle kui outo.

niin ja mitäpä se sulle kuuluu minkäkölaiset vaunut/rattaat joku muu ostaa. Vaikka merkki ois sulle kui outo.

Ja pahenee vaan...Otan osaa.

[
edelleen ottakaa sieltä hopeiset + 1kpl vaunukoppia ja katsokaa sitten summaa.

eikö mee jakeluun????

Sou? Pointti oli että eivät ne ole "järkyttävän" kalliit. Kantokassia ei tuolta löytynyt.

No mihin vittuun sä sitä kantokassai tarttet kun sul on vaunukoppa?? mä en ainakaan oo koskaan tarvinnu kantokassai vaikka esikoisen vaunuissa sellainen on.

Sulla taitaa olla Huono päivä. Tapu tapu, kyllä se siitä helpottaa. Kantokassi, vaunukoppa, eikös ne ole samaa toiminnallisuutta. Itse käskit jotain lisätä ostoksiin, joten vissiin sellaista tarvitaan.

Joo ja vaunukoppako ei aja samaa asiaa kuin kantokassi? vai kannatko sä toista kassissa ja toista työnnät niis vaunuissa? Vai mihin hittoon tarttet?? Piti just olla se kantokassi miks??

Kassain tai koppan nimellä ei löytynyt mitään lisävarustetta. Mulla ei ole hajuakaan mitä sinä vaahtoat, itse sanoit että sellaisen tarvii. Joten yritin jotain vastaava etsiä :) Mihin "hittoon" itte sitä tarttet?

Jälkeenpäin ajatellen olisi kyllä ollut järkevämpää, jos olisi ostanut vaan peräkkäin istuttavat.. On nimittäin todella ärsyttävää kun muksut alkaa tappelemaan rattaissa.. |O Siinä kun on sisko vieressä niin on hyvä vähän mätkiä.. :whistle:

mulla lapsilla ikäero 1v7kk. Vaikka paljon vaunuilla kuljetaankin, niin ostin kuitenkin aluksi 100? käytetyt briot. Ja hyvä näin, niitä tuplia tuli käytetty ehkä 10kerta. Kuopus ei viihtynyt vaunuissa yhtään ja niin mentikiin usemmiten silleen, että kuopus oli kantoliinassa ja esikoinen tavallisissa kärryissä. Ja kun kuopus rupesi viihytmaan vaunuissa, niin esikoinen halusi /jaksaisi jo kävellä. Eli omalta kokemuspohjalta näin kalleita tuplia en ostaisi.
Mutta muuten voin kyllä hyvistä vaunuista maksaa, maksoihan meidän yhdistelmätkin sen 800? ja hyvät olivat :)

En maksais..
Meillä oli käytetyt tuplat ja hintaa niillä oli 100e ja tosi paljon niillä kärryteltiin. Joka päivä siis..
Meillä on lapsilla 1,5v ikäeroa ja tuplat oli ainut vaihtoehto. Tuplat oli meillä käytössä noin 2vuotta ja sitten isompi alkoi jo ajamaan pyörällä ja ostimme myös seisomalaudan :)

Yhteistyössä