Maksaisitko uudesta rivitalosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselen vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
riippuu aikapaljon esim. kaupungista. Helsingistä et todellakaan saisi ko. asuntoa tuolla hinnalla, kun taas jossain perähikiällä moinen hinta olisi aivan hullun korkea.

[QUOTE="vieras";26359735]:D No en todellakaan.

Tollahan saa jo uuden omakotitalon.[/QUOTE]

sinulle sanoisin samaa, että jos näytät mulle mistä hyvältä alueelta helsingissä saa uuden omakotitalon tuohon hintaan niin ostan heti pois edes näkemättä ko. asuntoa:)

Noilla tiedoilla en maksaisi senttiäkään ja on lisäksi liian pieni meille. Jos Hesassa on, niin on aika edullinen, mutta jos peräseinäjoella, niin sitten ei ehkä olekaan.

190 000 €, rivari kolmio kyseessä 84 m2, saunallinen, suht iso oma piha-alue, autotalli. Hyvällä alueella. Maksaisitko?

Meille tuohon lähelle rakennetaan juuri uusia rivarikolmioita. 84,5 m2- ei mitään isoja piha-alueita vaan pieni takapihan pläntti. Ei autotallia, mutta autokatos kuulemma. Talo kaksikerroksinen. Alue rauhallista rivari/omakotitalo asutusta. Metrolle noin 10 minuutin kävelymatka. Alepa noin 500 metrin päässä. Päiväkoti ja koulut n. 1,5 km.

Hintapyyntö vaivaiset 310.000 €

[QUOTE="vieras";26359751]sinulle sanoisin samaa, että jos näytät mulle mistä hyvältä alueelta helsingissä saa uuden omakotitalon tuohon hintaan niin ostan heti pois edes näkemättä ko. asuntoa:)[/QUOTE]

Mä sanoisin sulle, että nauran typeryksille jotka maksavat vaikkapa sadantonnin asunnosta viisinkertaisen hinnan, vain sen perusteella että se sijaitsee jossain.

En haluaisi kolmiota, mutta jos sellaisen tarpeessa olisin, niin ihan heti ottaisin tuolla hinnalla esim. Tampereelta Onkiniemestä esim. tämän vieressä olevasta rivarista:

http://www.etuovi.com/kohde/9856985

[QUOTE="aloittaja";26359775]keskisuomi kyseessä, tarkalleen ottaen jyväskylä[/QUOTE]

Noniiiin, katsos kun nuo jyväskylän hinnat huitelee piiikkasen eri luokissa kuin vaikka pk-seudulla, turussa, tampereella jne.
Jyväskylässä en maksaisi.

[QUOTE="vieras";26359780]Mä sanoisin sulle, että nauran typeryksille jotka maksavat vaikkapa sadantonnin asunnosta viisinkertaisen hinnan, vain sen perusteella että se sijaitsee jossain.[/QUOTE]

? Pk-seudulla nyt vaan on kalliimpaa. Sijainti maksaa myös, katsos. Aika typerää kuvitella että asuntojen hintoihin vaikuttaa vain itse asunto, ei ollenkaan sijainti. Miksihän sitten on niitä parempia ja huonompia alueita?

[QUOTE="vieras";26359780]Mä sanoisin sulle, että nauran typeryksille jotka maksavat vaikkapa sadantonnin asunnosta viisinkertaisen hinnan, vain sen perusteella että se sijaitsee jossain.[/QUOTE]

:D oletko sä joku vielä kotona asuva teini? Etkö sä muka oikeasti tiedä, että asuntoen hintoihin vaikuttaa paljon se missä asunto sijaitsee, eikä siitä pääse yli eikä ympäri. Jos sinä et suostu maksamaan sijainnista penniäkään niin onnea sinulle, et sitten varmaan ikinä tule asuntoa ostamaan.

[QUOTE="vieras";26359806]? Pk-seudulla nyt vaan on kalliimpaa. Sijainti maksaa myös, katsos. Aika typerää kuvitella että asuntojen hintoihin vaikuttaa vain itse asunto, ei ollenkaan sijainti. Miksihän sitten on niitä parempia ja huonompia alueita?[/QUOTE]

Miten selität sen että huonokuntoinen talo maksaa VUOKRATONTILLA siellä vaikkapa 400 tuhatta. Ostaja omistaa pelkästään sen kyseisen asunnon, ei tonttia. Muualla tämä kyseinen talo olisi arvoltaan vaikkapa 30 tuhatta, jos sitäkään.

Kuvitellaan että tämä asunnon ostaja tekisi siellä pikku remppaa ja huomaakin että tämä talo on niin homeessa ja torakoiden valtaama, että puskutraktorit on tilattava paikalle ja purettava talo.

Mitä jää tämän hyvällä paikalla sijaitsevan vuokratontin omistajalle käteen? Helvetisti velkaa, asuntoa ei ole, purkutyötkin pitäisi maksaa.

Asua teltassa siinä hyvällä sijainnilla tontin vuokrasopimuksen päättymiseen asti?

[QUOTE="vieras";26359845]:D oletko sä joku vielä kotona asuva teini? Etkö sä muka oikeasti tiedä, että asuntoen hintoihin vaikuttaa paljon se missä asunto sijaitsee, eikä siitä pääse yli eikä ympäri. Jos sinä et suostu maksamaan sijainnista penniäkään niin onnea sinulle, et sitten varmaan ikinä tule asuntoa ostamaan.[/QUOTE]

Tottakai se vaikuttaa ja hyväksynkin se, mutta etelän hintoja en ymmärrä, en ollenkaan.

Minä olen ostanut montakin asuntoa, osa on vuokrattuna ja osa myyty.

Yhteistyössä