Maksaisitko tästä paketista 700e?

"..."
En maksaisi. Suurin osa esim bodyista jäisi minulla käyttämättä. Samoin Hello Kitty -kamat. En yleensäkään ymmärrä noin suurien ja kalliiden pakettien myymistä, niissä on aina suurin osa ihan hukkakamaa.
 
"vieras"
aika surullista. nyt puhutaan siis 6kk-12kk lapsesta, ehtiikö lapsi puolen vuodne aikana käyttää noin paljo vaatteita vaikka joka päivällä olis eri kuteet? puhumattakaa siitä että tarviiko tuon ikäinen yksiäkään kenkiä, saatikka että viidet.
en usko että kukaan omalle lapselleen noita ostais, mutta hyvät rahathan tuosta kai saa, jos tuon paketin ostaa vaika 200 eurolla, hajottaa osiin ja myy vaate kerrallaan etiäpäin.
 
"vieras"
Ekaks järkytyin tuosta sukkamäärästä!!!

Mutta en todellakaan maksaisi 700 euroa. tuon 150 euroa voisin maksaa, jos merkkivaatteet olisi mielenkiinnon kohteeni, että joka tapauksessa ostaisin Ticketin haalarin ja haluaisin maksaa merkistä. Tuskin lähtee tuolla hinnalla, että varmaan se hintavarauskin on lähempänä 700 euroa.
 
tu6
Jollakin mennyt hello kitty-päähän? Eihän tuon kokoisia vaatteita edes tarvitse noin paljon. Yleensä 68 koko on sellainen, että ei monta kuukautta mene. 74 nyt hiukan pidempään tai sitten ei... ihan järjetön määrä vaatteita eikä edes mitään merkkituotteita.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25848139]Millä tavalla rumia :O ?[/QUOTE]

no aika halvan näköisiä. Perus vaatteet. Ei mun makuun yhtään. En mä sellaista edes ostaa lapsille, mun paikat mistä ostan on Zara, Yoox, Stockmann, merkkivaateliikkeet ja ulkomaailta tilan paljon... Joskus jos jotain kiva saan, niin voi olla joku hm, mutta se on tosi harvinaista... Mulle vaan laatu niin tärkeä, ainakin nyt kun tytöt jo isot
 
"..."
no aika halvan näköisiä. Perus vaatteet. Ei mun makuun yhtään. En mä sellaista edes ostaa lapsille, mun paikat mistä ostan on Zara, Yoox, Stockmann, merkkivaateliikkeet ja ulkomaailta tilan paljon... Joskus jos jotain kiva saan, niin voi olla joku hm, mutta se on tosi harvinaista... Mulle vaan laatu niin tärkeä, ainakin nyt kun tytöt jo isot
No Zara on kyllä laatutuotteesta kaukana! Kertakäyttöroinaa.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="...";25848241]No Zara on kyllä laatutuotteesta kaukana! Kertakäyttöroinaa.[/QUOTE]

mä tykkään Zarasta, kun siellä aina jotain kiva löytyy ja enemmän tyyliä, kun noissa hello kitty paidoissa
 
Mä en ikinä osta ylipäänsä mitään vaatepaketteja. Tai ei tätä nyt mihinkään kiveen ole kirjoitettu, mutta eipä ole vielä ikinä tullut vastaan sellaista pakettia, jonka jokaisen osan olisin itsekin valinnut mukaan. Miksi ostaisin jonkun toisen valitseman kokonaisuuden, kun voin itse valita yksittäisistä vaatteista juuri omaa silmää miellyttävät?
Tuon kokoinen paketti jo ihan naurettava. Mutta ymmärtäähän sen, että ei jaksa noita erikseen listata, ikä ja terveyshän siinä menisi.
 
"vieras"
no aika halvan näköisiä. Perus vaatteet. Ei mun makuun yhtään. En mä sellaista edes ostaa lapsille, mun paikat mistä ostan on Zara, Yoox, Stockmann, merkkivaateliikkeet ja ulkomaailta tilan paljon... Joskus jos jotain kiva saan, niin voi olla joku hm, mutta se on tosi harvinaista... Mulle vaan laatu niin tärkeä, ainakin nyt kun tytöt jo isot
No eipä Zara tai Yoox sen ihmeellisemmiltä näytä...luultavasti Stokkalla ihan samaa kamaa. Mut hei, mun ei tarvitsekaan leveillä rahoilla ja vaikuttaa paremmalta kuin muut.
 

Yhteistyössä