Maksaisitko tästä paketista 700e?

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25848309]No eipä Zara tai Yoox sen ihmeellisemmiltä näytä...luultavasti Stokkalla ihan samaa kamaa. Mut hei, mun ei tarvitsekaan leveillä rahoilla ja vaikuttaa paremmalta kuin muut.[/QUOTE]

Täällä joku kysi, maksaisitko, niin mun vastaus oli ei ja selitys miks en ostaa. Kamalat värit, laatu ja en kestää mitään hello kitty mickey mouse vaattet. Yooxista saa paljon kiva ja merkkivaateita, sekä edes jonkin verran tyyliä näissä on
 
??
Jo on mahoton määrä vaatetta ja ennen kaikkea Hello Kittyä, huhhuh... eihän nuita ehdi yksi lapsi pitämään, sillä tuskin koko vuotta menee (kesä-talvi) saman koon vaatteet.
Aivan liian kallis mun mielestä!!
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25848347]Tai sit se on vaan sitä kuvitelmaa, että kun on kalliimpaa, niin myös laadukkaampaa :whistle: . Itsellä kokemusta parin vaatteen verran Zaraa lapsilla ja ihan yhtä hyvää on H&M-vaatekin. Mistä ihmeen hajusta???[/QUOTE]
en mä näe hintaeroja näissä ollenkaan. Hm vaatteet myös rumia, Zaran ei, Zarassa on laatua enemmän kun Hm.ssa, sanokaa mitä vaan, tämä mun mielipide
 
Mitä järkeä on siinä, että samassa vaatepaketissa on hirmuisesti sekä kesä- että talvivaatetta? Hellemekkoja ja jouluinen asu, talvitakkeja ja lyhythihaisia bodyja.

Harva vauva kai pysyy samassa vaatekoossa kesästä keskitalveen...

Siksikään en tuollaista pakettia ostaisi, vaikka hintaa olisi paljon vähemmän.
 
"vieras"
No en todellakaan maksaisi. Vaatetta on niin paljon, että olisi ehkä kannattanut ainakin ne talvisemmat laittaa omaksi paketiksi ja myydä vasta syksyllä. Paitsi tietysti jos säilytystiloja ei ole...

Ei ole muuten ennen tullut vastaan kohdetta, jossa yhden kohteen ilmoitustila ei riitä, vaan on pitänyt jatkaa toiseen :)
 
en mä näe hintaeroja näissä ollenkaan. Hm vaatteet myös rumia, Zaran ei, Zarassa on laatua enemmän kun Hm.ssa, sanokaa mitä vaan, tämä mun mielipide
Ulkonäöstä voi olla mitä vaan mieltä, mutta hintaero on sentään fakta. Mä puhun nyt tosin ehkä enempi aikuisten vaatteista, lastenvaatteita mulla sieltä vähemmän. Meillä ei vaan Zaran vaatteet kestä, kutistuvat pesussa, purkautuvat. Tietävät tuon kyllä itsekin, ja jopa ihan perus trikoopaidoissa on hyvin usein vain käsinpesu -merkintä, mikä on ihan raivostuttavaa. Viimeksi eilen hajosi yhdestä takista vetoketju lopullisesti ihan normivetäsystä, eipä tosin ollut paljoa väliäkään kun untuvat olivat jo tulleet saumoista ulos niin että takki oli ehkä puolet sen alkuperäisestä paksuudesta. Ja käytössä tammikuusta...
 
Viimeksi muokattu:
Venakko Milanna
Ulkonäöstä voi olla mitä vaan mieltä, mutta hintaero on sentään fakta. Mä puhun nyt tosin ehkä enempi aikuisten vaatteista, lastenvaatteita mulla sieltä vähemmän. Meillä ei vaan Zaran vaatteet kestä, kutistuvat pesussa, purkautuvat. Tietävät tuon kyllä itsekin, ja jopa ihan perus trikoopaidoissa on hyvin usein vain käsinpesu -merkintä, mikä on ihan raivostuttavaa. Viimeksi eilen hajosi yhdestä takista vetoketju lopullisesti ihan normivetäsystä, eipä tosin ollut paljoa väliäkään kun untuvat olivat jo tulleet saumoista ulos niin että takki oli ehkä puolet sen alkuperäisestä paksuudesta. Ja käytössä tammikuusta...
meillä taas toisinpäin, zaran vaatteet kestää Hm ei, mutta emme hm:sta ostaa mitään, ehkä jotain kerran vuodessa jos on hyvää löytö
 
OmG
Ihan on siistejä ja nättiä vaatteita, mutta EN TODELLAKAAN maksaisi 700e :O

Tuosta paketista voisin maksaa maximissaan 200e!

Noilla tyttöjen vaatteilla saa hyvin tienattua tuolla huutonetissä kyllä...
Ostetaan alunnuksista ja myydään tuplasti ylihinnoilla ja Tyhmät ostaa! :D :D
 
"vieras"
meillä taas toisinpäin, zaran vaatteet kestää Hm ei, mutta emme hm:sta ostaa mitään, ehkä jotain kerran vuodessa jos on hyvää löytö
Miten H&M:n vaatteet eivät kestä teidän käytössä, jos kerran niitä ei edes teillä ole :whistle: ? Ja miten ne ei kestä? meillä ainakin pitää H&M:n vaatteet värinsä ja muotonsa, kunhan niitä oikein pesee ja hoitaa.
 
Tästä sivusta
[QUOTE="vieras";25848441]Miten H&M:n vaatteet eivät kestä teidän käytössä, jos kerran niitä ei edes teillä ole :whistle: ? Ja miten ne ei kestä? meillä ainakin pitää H&M:n vaatteet värinsä ja muotonsa, kunhan niitä oikein pesee ja hoitaa.[/QUOTE]

Kun teillä ei ollakaan ulkona nin kestäähän ne kun ei käytä. Pistä joskus penskoille es kauppareissulle sille dösämatkalle ne H&Mkamat päälle.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25848441]Miten H&M:n vaatteet eivät kestä teidän käytössä, jos kerran niitä ei edes teillä ole :whistle: ? Ja miten ne ei kestä? meillä ainakin pitää H&M:n vaatteet värinsä ja muotonsa, kunhan niitä oikein pesee ja hoitaa.[/QUOTE]

joskus olen sieltäkin ostanut
 
"vieras"
Ihan on siistejä ja nättiä vaatteita, mutta EN TODELLAKAAN maksaisi 700e :O

Tuosta paketista voisin maksaa maximissaan 200e!

Noilla tyttöjen vaatteilla saa hyvin tienattua tuolla huutonetissä kyllä...
Ostetaan alunnuksista ja myydään tuplasti ylihinnoilla ja Tyhmät ostaa! :D :D
Nopsaan kun tossa laskeskelin, niin jos nuo kaikki myisi erikseen niin saisi helposti yli 900€. Ei tuo nyt mikään ylihinnoiteltu paketti ole, aivan liian suuri kylläkin.
 

Yhteistyössä