[QUOTE="maisa";23697394]Mulle on kanssa käynyt kerran tuohon tyyliin. Kaveri kysy et haluanko lapselle hänen lapsen vanhoja vaatteita. No mulla oli rahatilanne vähän heikompi silloin, en olisi tarvinut välttämättä vaatteita joten en olisi ollut ostamassa. Kuitenkin kun hän kysyi tätä, ymmärsin että hän oli niitä antamassa, joten sanoin että voin kattoa jos on sopivaa kokoa. Kun menin käymään kylässä hän toi pari pussia niitä vaatteita. No katoin niistä sopivan kokoset ja sanoin et nää varmaan olis ihan sopivia ja kiitin.
No tässä vaiheessa kaveri sitten tuumas että jos neljäkymppiä niistä maksat. Olin ihan huuli pyöreenä kun ei ollu käyny mielessäkään että hän olis niitä MYYMÄSSÄ eikä ANTAMASSA, hän oli vaan kokoajan puhunut siihen tyyliin. Ei kait siinä sitten enää kehdannu muuta kuin maksaa. Olis ollu todella noloa sanoa että ai sä halusitkin näistä rahaa, no en mä sitten näitä otakkaa....
Hieman sapetti.[/QUOTE]
no huh! minusta on tosi ihmeellistä ettei voida ystävää hädässä auttaa,kun tiesi sinun tilanteesi! joidenkin on vaan kaikesta saatava rahaa,mistään ei ilmaiseksi luovuttaisi ihan vain auttamisen iloksi.