mäkin huomaan olevan tiukkis = )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
Ollaan nyt kk verran asuttu täällä, ja ovikelloa on Likan kaverit käyny soittelemassa parina viikonloppuna aamulla jo 7-9 aikaan aamulla, ja nyt äsken, eli varttia vaille 9 illalla..

kyllä meilläkin lapset saa tähän aikaan olla vielä pihalla, mut voi jestas jos tietäisin niitten käyvän ovikelloja soittelemassa |O

no, ei nää illat niin haittaa, mut kyllä yks su aamu pikkasen ketutti ku ovikello soi 7:15 aamulla :/

Tuossa jossakin ketjussa myönsin olevani toisinaan tosikkokin. Minäkin olen sitten näköjään vielä tiukkapipo, koska en antaisi muiden enkä omien lasten tehdä tuollaista. Olen tosikkomainen tiukkapipo?!!! Hitto minähän olen ihan persiistä!

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Tuossa jossakin ketjussa myönsin olevani toisinaan tosikkokin. Minäkin olen sitten näköjään vielä tiukkapipo, koska en antaisi muiden enkä omien lasten tehdä tuollaista. Olen tosikkomainen tiukkapipo?!!! Hitto minähän olen ihan persiistä!

tervetuloa kerhoon :D

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:

tervetuloa kerhoon :D

Thanks! En vain näin tiukkapipoisena tosikkona osaa oikein juhlistaa tätä suurta oivallustani!

Yhteistyössä