Mäkin haluaisin olla selainen pullantuoksuinen äiti..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono äiti.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono äiti.

Vieras
Mutta en vaan ole. Moni kaveri jotka sai lapsen niin niistä kuoruitui sellaisia lepertelviä pullantuoksuisia äitejä jotka tykkää olla kotona ja se on ihanaa. Ne käy äitikerhoissa ja suunnittelee lisää lapsia.

Minä olen ihan samanlainen ennenkuin sain muksun. Lapsi on ihana ja elämäni tärkein pieni henkilö,mutta vihaan olla kotona..haluaisin jo töihin. En osaa puhua lapsesta sillätavalla lässyttäen ja voin viettää päivän ajattelematta lastenhoitoa jos lapsi on vaikka mummolassa..muut äidit tuntuvat ikävöivän lapsiaan jo muutman tunnin eron jälkeen. Kaipaan omaa aikaa enkä halua lisää lapsia,haaveilen saavani röörien sidonnan mahd.pian. Adoptiosta tosin haaveilen tulevailen.

Mä olen kade..mäkin haluaisin olla sellainen pullantuoksuinen äiti joka nauttii kotona olemisesta,uhrautuu täysin lapsille ja jaksaa ja jaksaa..

no eiköhän niillä sunkin kavereillasi ole ihan muutakin elämää kuin vain ne lapset ja lässytys. sä olet nyt vaan niin itses kanssa suossa, että kuvittelet noin. koita vaan nousta sieltä ylös a lähde vaikka takas töihin. eihän siellä kotona ole herran jestas mikään pakko olla.

Joo, mulla ihan samoin. Ja töihin palasin heti vanhempainvapaiden jälkeen, kahdesti. Lapset päiväkodissa päivät ja ollaan koko perhe onnellisia näin. Minäkin olen hyväntuulinen taas. Ja kyllä kaikki rakastamme toisiamme kovasti, ei se siitä ole kiinni.

Mä en viihtynyt kotona, ennenkuin muutettiin ja sain noita elukoita hommattua omaan pihaan.
Taloudellisista syistä käyn osa-aikaisesti töissä (ei ole varaa kokopäivätyöhön).

Leivon kyllä, mutten tasan varmaan lässytä, ja useammin haisen silti hevonpaskalle, kuin tuoksun pullalle.
Olen kaikesta huolimatta ihan varmasti paras mutsi, mitä mun lapsilla ikinä on ollut :xmas:

Sulla on vaan huono asenne, kyllä se siitä taas :hug:

Yhteistyössä