U
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:![]()
![]()
![]()
sekotan tietty sekaan
Alkuperäinen kirjoittaja uusavuton:Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:![]()
![]()
![]()
sekotan tietty sekaan
hahahaa. Pelkkien kylmien(?) makkaroiden sekaan vai?? Olin vailla ihan koko ohjetta alusta asti. En ole koskaan tehnyt makkarakastiketta kuin valmisjauheista.
Alkuperäinen kirjoittaja heippa:Alkuperäinen kirjoittaja uusavuton:Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:![]()
![]()
![]()
sekotan tietty sekaan
hahahaa. Pelkkien kylmien(?) makkaroiden sekaan vai?? Olin vailla ihan koko ohjetta alusta asti. En ole koskaan tehnyt makkarakastiketta kuin valmisjauheista.
Ensin teet kastikkeen ja sit lisäät sinne makkarat ja annat sen aikaa kiehahtaa, et makkarat lämpenee.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Kuulota sipuli, ruskista makkarat, lisää vettä sopivasti ja lihaliemikuutio ja sit vaan koko ajan sekoittaen joukkoon se maizenan ruskeekastikesuurus. Tarkista maku ja lisää mausteita maun ja tarpeen mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja mie oon:tehnyt kastikkeet aina ite, mahtaako maitsenat olla miten täynnä lisäaineita? Uskaltaako käyttää?
Alkuperäinen kirjoittaja mie oon:tehnyt kastikkeet aina ite, mahtaako maitsenat olla miten täynnä lisäaineita? Uskaltaako käyttää?