Maitotuotteiden aloitus?

Mitä tavallisia maitotuotteita olette antaneet aluksi? Ykkösmaitoa vai mitä? Ja mitä hapantuotteita?
Meillä poika 10 kk ja neuvolasta sanottiin että vasta 1v maitotuotteita, joten kertoo vasta 1vneuvolassa ohjeita... höh :/ . Aion kyllä antaa jo vähän maistiaisia...
 
Itse olen antanut kohta 10 kk:den ikäiselle pojalleni tavallista maitoa siitä asti, kun poika tuli 9 kk. Aloitin ensin kevyt maidolla, mutta nyt meillä menee se gefilusmaito, joka taitaa olla sitä ykköstä. Aloitin sen vuoksi jo tuossa vaiheessa, koska täällä ainakin siinä hoitopaikassa mihin poika menee, jos menen töihin (olen ilmoittanut, että joskus hädän tullen minulle voi soittaa jos tarvitaan, vaikka muuten jäin kotiin vielä) annetaan kaikille lapsille rasvatonta maitoa. Poika on siellä käynyt jo välillä tutustumassakin ja siksi aloitin jo tässä vaiheessa. Tavallista jogurttia (maustamatonta hedelmä soseen kanssa) olen myös antanut. Raejuustoa ja tavallista juustoa on poika myös maistellut. Meillä ei mitään vaivoja ainakaan ole tullut, tosin hitaasti ollaan edetty ja totuteltu
 

Yhteistyössä