Maitoallergia ja Nutrilon Hypoallergenic, onko sopinut?

Hei ketään maitoallergista jolle olisi sopinut korvikkeeksi Nutrilon Hypoallergenic??
Olen kuullut että sekin voisi sopia. Imetän, mutta olisi tärkeä meno, pumppaamalla ei heru ja äkkiseltään tämä korvike olisi ainoa vaihtoehto.
Toinen vaihtoehto on että jätän vaan menemättä.

"vieras"
No jos on maitoallergia ja tuossa korvikkeessa on maitoproteiinia niin eihän se sitten käy. Apteekista saatavat on ainoat käsittääkseni joissa sitä ei ole. Oletko kokeillut ennen soijapohjaisia et käykö ne? Minkä ikäisestä on kyse? Voisiko hätätapauksessa kokeilla kauramaitoa? Onko viljat jo kokeiltu?

pikkuinen on 7kk. Maitoallergia on aika tuore havainto, tavallaisesta korvikkeesta tuli juuri huudot. Itse käytän vähän maitotuotteita, ja oireet pysyneet kutakuinkin kurissa. Joten luulen että pikkuisen maitoallergia ei ole sieltä pahimmasta päästä.
Kaurakaan ei käy, soijaa ei ole kokeiltu.
Lääkäri on jo varattu tarkempiin tutkimuksiin ja apteekin maitoja en haluaisi ostaa kalliilla ilman reseptiä yhtä menoa varten. Olkoon sitten, en mene. Höh!

v
pikkuinen on 7kk. Maitoallergia on aika tuore havainto, tavallaisesta korvikkeesta tuli juuri huudot. Itse käytän vähän maitotuotteita, ja oireet pysyneet kutakuinkin kurissa. Joten luulen että pikkuisen maitoallergia ei ole sieltä pahimmasta päästä.
Kaurakaan ei käy, soijaa ei ole kokeiltu.
Lääkäri on jo varattu tarkempiin tutkimuksiin ja apteekin maitoja en haluaisi ostaa kalliilla ilman reseptiä yhtä menoa varten. Olkoon sitten, en mene. Höh!
No eikös sieltä saa pientä purkkia, vai myydäänkö niitä pelkästään jossain saaveissa vaan?

"kiki"
Toivottavasti en nyt valehtele, mutta muistaakseni n puoltoista vuotta sitten profylac purkki tais olla 28e/purkki ilman korvausta. Suurinpiirtein samaan hintaan saa noi nutramigenit, altherat, almiron + muut vastaavat. Vain neocate on tuota kalliimpaa noista "normaaleista" apteekin korvikkeista. Toki nutrilon soija on halvempaa (oiskohan 11e/purkki) ja teoriassa joudutte testaamaan sen joka tapauksessa jos neocatelle asti joudutte, mutta en silti lähtis "turhaan" sitä ensimmäisenä kokeilemaan..

Jos lapsesi ei reagoi äidinmaidon kautta, niin saattaisi olla pieni mahdollisuus, että lyhyessä käytössä tuo Nutrilon Hypoallergenic ei aiheuttaisi oireita. Esim. Apteekin Almiron Pepti on valmistettu pitkälle hydrolysoidusta heraproteiinista ja samaa, mutta osittain hydrolysoitua heraproteiinia on tuossa nutrilonissa... Kokeilemallahan se selviää.

Kiitos neuvoista! Voi olla että vielä kokeilenkin tuota Hypoallergeniciä, vaikka onhan se ikävä jos pikkuiselle tulee turhaan oireita. Tai sitten haen apteekista korviketta, eihän tuo pari kymppiä nyt niiin iso raha ole. Harkitaan

Yhteistyössä