Maitoallergia/erityiskorvikkeet

Kertokaa jos on kokemuksia herkistymisistä myös erityiskorvikkeille?
Meilllä poitsu nyt 6,5kk.Sai ekaks Almiron Peptiä,iho parani heti tosi hyvin,mut parin viikon päästä tuli niin iho ku suolisto oireet takasin.Vaihdettiin Nutri Junioriin.Jälleen aluks iho parani nopeesti ja nyt muutaman viikon jälkeen taas iho huonos kunnos!!??
 
Meillä oli usean kuukauden ajan soija-tutteli, mut sit ei enää poitsu kestänyt sitä ja vaihdettiin peptidi-tutteliin. On paljon mahdollista, et vähän aikaa kestää jotain ja sit ei enää kestäkään.
 
Moi! Meillä on pojalla kauheita ilmavaivoja. Vyöhyketerapia auttoi vähäksi aikaa mutta nyt taas alkoivat. Riittääkö vain kaksi kertaa vyöhyketerapiaa? Onko tietoa kellää?Poika on nyt 3kk ja imetän osittain ja osaksi saa Nannia. En ole olennaista eroa huomannut ilmavaivojen suhteen syö kumpaa hyvänsä. Iho on todella hyvä ja ripulia ei ole. Ennemminkin kakkaa 3-4krt/vko:ssa.Se tuntuu vaivaavan. Neuvolassa ei kummemmin kantaa otettu. Voiko keittojuurekset aiheuttaa näin paljon ilmavaivoja kun olen niitä parina päivänä syöny? Kertokaa kokemuksia ja mikä teillä on ilmavaivoihin auttanut? :wave:
 
Marza70
:wave:
Kokeiltu jo ties mitkä erityiskorvikkeet...huoh ja huoh....
kirjo korvikkeista laaja.Viimeisimpänä kokeiltu neocate ja näyttää että ei sovi,ei sitten alkuunkaan.Poika suorastaan oksentaa kaiken ja itku on aina syöttöjen yhteydessä valtava.ilmavaivat sitten senkin mukaisia.
Mutta tällä nyt mennään kun kerrran sanotaan että jopa 3vko pitäisi kokeilla yhtä että voipi sitten suolisto keretä tottua.

Halinalle!!!!!!
Miten teillä nyt menee? Mitä korviketta nyt annat ja miltä vaikuttaa?

 
Moi,sulle pamperosa!
Meidän noi ekojen kuukausien ilmavaivat ja huudot oli just tota maitoallergiaa.Aluks n.2kk pelkkiä ilmavaivoja ja sillon suunnilleen 2,5kk ikäsenä käytiin kans vyöhyketerapias 3 kertaa,autto hetkeks aikaa.Mulle sillon sanottiin,et kolme,neljä kertaa pitäs käydä,et on hyötyä ja jatkaa sen jälkeenkin jos tarpeen..
4kk ikäsenä alko tuleen iho oireet,sitte mentiin yksityiselle lastenlääkärille ja selvis noi allergiat.Imettäminenki loppu sit siihen!
Toivottavasti teillä ei allergioita..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2005 klo 10:25 Halinalle kirjoitti:
Moi,sulle pamperosa!
Meidän noi ekojen kuukausien ilmavaivat ja huudot oli just tota maitoallergiaa.Aluks n.2kk pelkkiä ilmavaivoja ja sillon suunnilleen 2,5kk ikäsenä käytiin kans vyöhyketerapias 3 kertaa,autto hetkeks aikaa.Mulle sillon sanottiin,et kolme,neljä kertaa pitäs käydä,et on hyötyä ja jatkaa sen jälkeenkin jos tarpeen..
4kk ikäsenä alko tuleen iho oireet,sitte mentiin yksityiselle lastenlääkärille ja selvis noi allergiat.Imettäminenki loppu sit siihen!
Toivottavasti teillä ei allergioita..
[/Olen huomannut että ilmavaivat riippuu kauheasti siitä mitä syön. Nyt kun olen pari päivää ollut tosi tarkkana niin poika on paljon parempi. Nannilla on myös ihan hyvä,joskus on röyhtäys tiukassa ja silloin huudetaan kunnes ilmat tulee pihalle. Luulen kyllä että kun pääsee liikkumaan eli kun konttailee ym. niin olokin helpottuu. Lattialla nytkin kun jumppailee niin pieruja tulee ihan kivuttomasti.Kai se aika näyttää miten menee. Toivon todellakin että ei ole allergioita.
Halinalle, tuleeko teijän pienokaisella kakka päivittäin? Meillä kun kakitaankin 3päivän välein lähes aina. :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2005 klo 22:26 pamperosa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2005 klo 10:25 Halinalle kirjoitti:
Moi,sulle pamperosa!
Meidän noi ekojen kuukausien ilmavaivat ja huudot oli just tota maitoallergiaa.Aluks n.2kk pelkkiä ilmavaivoja ja sillon suunnilleen 2,5kk ikäsenä käytiin kans vyöhyketerapias 3 kertaa,autto hetkeks aikaa.Mulle sillon sanottiin,et kolme,neljä kertaa pitäs käydä,et on hyötyä ja jatkaa sen jälkeenkin jos tarpeen..
4kk ikäsenä alko tuleen iho oireet,sitte mentiin yksityiselle lastenlääkärille ja selvis noi allergiat.Imettäminenki loppu sit siihen!
Toivottavasti teillä ei allergioita..
[/Olen huomannut että ilmavaivat riippuu kauheasti siitä mitä syön. Nyt kun olen pari päivää ollut tosi tarkkana niin poika on paljon parempi. Nannilla on myös ihan hyvä,joskus on röyhtäys tiukassa ja silloin huudetaan kunnes ilmat tulee pihalle. Luulen kyllä että kun pääsee liikkumaan eli kun konttailee ym. niin olokin helpottuu. Lattialla nytkin kun jumppailee niin pieruja tulee ihan kivuttomasti.Kai se aika näyttää miten menee. Toivon todellakin että ei ole allergioita.
Halinalle, tuleeko teijän pienokaisella kakka päivittäin? Meillä kun kakitaankin 3päivän välein lähes aina. :whistle:

Nyt ihan viime aikoina on tullu taas vaihteeks päivittäin.Oli pitkään oikeen pidempääkin ummetusta ja sit just suunnilleen 3 päivän välein,"kovalla työllä".Onneks on helpottanu seki ees vähäsen!!
 
pojat02ja04jaäippä
meillä korvikkeesta (kai) tlee ihan rikkinäiset pUNAISET POSKET ja taipeet . iho on muutenkin hyvi kuiva
vaihdoimme peptidi tutteliin kokeiluksi.
oireet helpottivat,mutta jos puklaa menee posket saman tien ounasiksi
pitää varata iakaa lääkäriltä
epäilen itse atooppista ihottumaa(minulla ollut pienemä) nyt taas siirryttiin tavall. korvikkeeseen.ho mitä vispilän kauppaa
eikös atooppisen ihon oireet voisi olla tämmöttii :
kuivaa iho kamalasti.taipeista, varsinkin käsiv. iho mennyt useesti jopa ihan rikki. punoittaa kaikkialta naamassa röpelöä ja otsassa kans.
ajoittain todella pahan näköistä toisinaan taas parempaan päin.
muilla vastavaa?? :'(
 

Yhteistyössä