Maistuisko teille tänään prinsessaleivokset? *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cc taas leipoo :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
höh, ei nuo ole prinsessaleivoksia. prinsessaleivoksissa on marsipaanikuorutus =) vihreä tai vaaleanpunainen, kysy vaikka meidän prinsessalta... mutta mää voisin tilata muutaman palan, slurps. kauniita ovat, ja varmaan hyviäkin =)

Onko noi sun sivut? Tosi kiva, kun oot laittanut täytekakkupohjan valmistuksenkin ihan askel askeleelta. Mä kun en osaa juuri leipoa, niin en hyödy mitään noiden hc-leipureiden blogeista, niissä ei oo ikinä tarkkoja ohjeita :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
höh, ei nuo ole prinsessaleivoksia. prinsessaleivoksissa on marsipaanikuorutus =) vihreä tai vaaleanpunainen, kysy vaikka meidän prinsessalta... mutta mää voisin tilata muutaman palan, slurps. kauniita ovat, ja varmaan hyviäkin =)

Siinä onkin vaaleanpunainen marsipaani ja sit kermat ympärillä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Onhan nosi marsipaanikuorrutus toi pinkki

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Onko noi sun sivut? Tosi kiva, kun oot laittanut täytekakkupohjan valmistuksenkin ihan askel askeleelta. Mä kun en osaa juuri leipoa, niin en hyödy mitään noiden hc-leipureiden blogeista, niissä ei oo ikinä tarkkoja ohjeita :)

joo on omat sivut :) ja taulukon tein koska siitä on ollut tosi paljon mulle hyötyä, joten ajattelin, että muutkin voisivat käyttää sitä :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:

joo on omat sivut :) ja taulukon tein koska siitä on ollut tosi paljon mulle hyötyä, joten ajattelin, että muutkin voisivat käyttää sitä :)

*Tallentaa suosikkeihin*

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hei AP!!!:
Tuohon täytteeseen tuli kond. maitoa.. siis sellaisenaan?? Vai miten?

Joo sellaisenaan. Mulla oli tuolla jääkaapissa avattu tölkki, niin laitoin ne sitten tonne väliin. Voi tietty tehdä ilmankin :)

Minkälaista se on suoraan purkista otettuna?? Siis ilman keittämistä? Ja mihin sitä voi käyttää sellaisenaan?? Kun kaappiin ostin yhden kokeille, mutten ole saanut aikaiseksi, kun tuntuu kauhealta sähköntuhlaukselta kiehuttaa sitä 3 tuntia!! :O

Yhteistyössä