C
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:höh, ei nuo ole prinsessaleivoksia. prinsessaleivoksissa on marsipaanikuorutus =) vihreä tai vaaleanpunainen, kysy vaikka meidän prinsessalta... mutta mää voisin tilata muutaman palan, slurps. kauniita ovat, ja varmaan hyviäkin =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:höh, ei nuo ole prinsessaleivoksia. prinsessaleivoksissa on marsipaanikuorutus =) vihreä tai vaaleanpunainen, kysy vaikka meidän prinsessalta... mutta mää voisin tilata muutaman palan, slurps. kauniita ovat, ja varmaan hyviäkin =)
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Onko noi sun sivut? Tosi kiva, kun oot laittanut täytekakkupohjan valmistuksenkin ihan askel askeleelta. Mä kun en osaa juuri leipoa, niin en hyödy mitään noiden hc-leipureiden blogeista, niissä ei oo ikinä tarkkoja ohjeita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Onko noi sun sivut? Tosi kiva, kun oot laittanut täytekakkupohjan valmistuksenkin ihan askel askeleelta. Mä kun en osaa juuri leipoa, niin en hyödy mitään noiden hc-leipureiden blogeista, niissä ei oo ikinä tarkkoja ohjeita![]()
joo on omat sivutja taulukon tein koska siitä on ollut tosi paljon mulle hyötyä, joten ajattelin, että muutkin voisivat käyttää sitä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Marsipaania ja pursotettua kermaa. Yök... Sori raskauspahoinvointia, ei voi kestää tommosia..
Alkuperäinen kirjoittaja kirsicca:Oi yksi iso pala kakkua ja kahvia kiitos!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hei AP!!!:Tuohon täytteeseen tuli kond. maitoa.. siis sellaisenaan?? Vai miten?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hei AP!!!:Tuohon täytteeseen tuli kond. maitoa.. siis sellaisenaan?? Vai miten?
Joo sellaisenaan. Mulla oli tuolla jääkaapissa avattu tölkki, niin laitoin ne sitten tonne väliin. Voi tietty tehdä ilmankin![]()