V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Kanaa currykastikkeessa, riisiä ja aurajuustoa![]()
tämä näyttää jo paremmalle
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Kanaa currykastikkeessa, riisiä ja aurajuustoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Kanaa currykastikkeessa, riisiä ja aurajuustoa![]()
tämä näyttää jo paremmalle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkimys.:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Kanaa currykastikkeessa, riisiä ja aurajuustoa![]()
tämä näyttää jo paremmalle![]()
Olen ihan päinvastaista mieltä. Miten hyvää tuo currykastike sitten onkaan, erityisen valokuvauksellista se ei ole. Meinasi tulla huono olo tuosta kuvasta, kun oon vähän kipeänä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja CupCake-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Panisin.
Tuli mieleen se yks ketju, missä mamma oli kauhuissaan, kun yllätti miehensä keittiössä panemassa pullataikinaa.
![]()
![]()
![]()
mitä helv....?!![]()
missä sellanen ketju oli??
Olisko aikaa jo muutama vuosi, mutta just yks päivä töissä naureskelin sitä kavereille. Mietin, että olisko se äijä itse syönyt niitä pullia, jos ei ois jäänyt kiinni itseteossa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja CupCake-:Sairaan hyvää ja ravitsevaa!http://cupcake2009.vuodatus.net/blog/category/Salaatit
Mitäs muut syövät?